Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelit joista tahtoisit eroon?

finlux

New Member
Niin, löytyykö sellaisia keneltäkään? Itselläni on ainakin MTV Music Generator 2, ei mitään virkaa eikä sitä ketään huoli.. :)
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

Ei-Evo VF4 on tuollainen.... Evon jälkeen sillä ei tee mitään eikä sitä kukaan halua.
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

minähän en ilmaiseksi luovu mistään mutta tuon music generator 2:den otan ilomielin vastaan jos noin kova hinku on siitä eroon päästä :D
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

Mutta minähän tykkään mun Mummystä, joka luonnollisesti on vielä (muovi)kääreissä. :D
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

Ephemeral Fantasia, jota on pelattu oikein puoli tuntia... :rolleyes:
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

Ei löydy yhtään inhokkia, josta en olisi jo hankkiutunut eroon.
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

No, vaikka hankinkin vain huippupelejä ja otan hankkimistani peleistä selvää kissoje ja koirien kanssa, niin pari toki löytyy.

Mitään vanhoja pelejä en pois heitä, palailen niihin vähintäänkin itseanalyysin merkeissä. PElien arvoa ja fiilistä on myös mukava testailla, kun retroilija olen. Samojen pelien PAL-versiot joutavat kyllä minunkin hyllystäni roviolle, kun jenkki komeilee jo hyllyssä.
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

Transformers, Guilty gear x ja Automodellista.

Näistä haluaisin eroon suoraan sanotusti. Eivät sovi minun makuuni saati pelihyllyyni.
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

Mää voin ottaa Auto Modellistan.

Ja jos olit ihan oikeasti myymässä, niin laita ihmeessä viestiä.
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

Peleistä josta tahtoisin eroon.

Metal Gear Solid 1-3
Resident Evil Code Veronica X
+ tuo Vanhempi PS2 konsoli SPCH 30004 R
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

Mordor sanoi:
Peleistä josta tahtoisin eroon.

Metal Gear Solid 1-3
Resident Evil Code Veronica X
+ tuo Vanhempi PS2 konsoli SPCH 30004 R

Lupaudun maksamaan postimaksut jos niin kovasti haluat niistä eroon, että lähettäisit ne minulle :D

Kuka nyt mistään peleistä haluaisi eroon. En minä ainakaan. En edes täydeksi pettymykseksi osoittautuneesta FFX-2:sta tai vähän turhaksi ostokseksi osoittautuneesta Crazy Taxista. Jokaisella pelillä on minulle tunne- ja keräilyarvoa - myös huonoilla.
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

Lloope sanoi:
Lupaudun maksamaan postimaksut jos niin kovasti haluat niistä eroon, että lähettäisit ne minulle :D

Kuka nyt mistään peleistä haluaisi eroon. En minä ainakaan. En edes täydeksi pettymykseksi osoittautuneesta FFX-2:sta tai vähän turhaksi ostokseksi osoittautuneesta Crazy Taxista. Jokaisella pelillä on minulle tunne- ja keräilyarvoa - myös huonoilla.

Itse kans pidän keräilystä mitä peleihin tulee. En halua luopua aarteistani :) Itse taas suorastaan rakastan mainiota FFX-2:sta :)
 
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

Hmm

Löytyi

PS2 Spyro Heh
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelit joista tahtoisit eroon?

ohan noita pelejä, joita ei enää tule pelattua. Osasyynä se, että niitä on lähinnä ilo pelata kavereiden kanssa mutta ne ei enää tykkää niistä. Tässä listaa ja selityksiä:

NHL 2002, Syy: löytyy myös 2004
Aggressive Inline, Syy: Liikaa Tony Hawk tyyliä / kyllästynyt siihen
GTA: Vice City, Syy: ei vaan mun tyylin peli
SOCOM: U.S. Navy Seals, Syy: tylsää yksin / IMO räiskinnät tarvitsevat näppksen ja hiiren

Tässä nyt muutama. On noita TimeSplitters 2 ja MotoGP3, joista en ole varma haluanko pitää vai en.
 
Ylös Bottom