Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelit läpi yhdellä istumalla?

Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Ekaa kertaa kun oon pelannu niin ei ole mitään tullut vedettyä kerralla läpi, mutta MGS3 taisin vetää yhdellä istumalla kun pelasin sen kolmatta tai neljättä kertaa läpi.
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Itse muistaakseni olen vetänyt muutama vuosi sitten PS2:lla Conflict: Global Striken. Olen myös pelannut Conflict: Desert Stormia, molemmat ovat erityisen hyviä pelejä. Kannattaa harkita ostoa jos PS2 vielä löytyy :D
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Viimeisimpänä The Dark Sector.
Sitten on tietysti näitä Masterin ja Mega Driven pelejä jossa ei tallennus/salasana mahdollisuutta ole niin ne sitten on ollut pako vetää putkeen läpi.
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Sonic the Hedgehog ja Street Fighter II Mega Drivellä aikanaan, tallentamaan kun ei pystynyt. :D

Nykyään ei toivoakaan moisesta, hyvä kun yleensä saa jonkun pelin tahkottua läpi. Varmaan vanhaksi tullut tai jotain... ;)
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Ihan hullua kun katsoo näitä postauksia. Osa on pelannut jotain 10 tunnin pelejä yhdellä istumalla.. Sehän on vähän niin kuin menis kalliiseen ravintolaan ja vetäisi 50 euron ison pihvin purematta alas. Eihän siitä jää kuin huono olo...
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Nyt äkkiseltään ei kyllä tule mieleen kovinkaan paljoa pelejä, jotka yhdeltä istumalta olisin läpi pelannut (vaikka niitä aivan varmasti on paljonkin). Resident Evil 1-3 kuitenkin on meikäläiselle ne malliesimerkit, jotka tulee AINA pelattua yhdellä sessiolla läpi. Etenkin kakkonen, se on siihen nähden helppo, mutta silti niin hauska peli. :)

Pitää vääntää listaa, kun alkaa muistua mieleen enemmän näitä pelejä...

EDIT: No Crash Bandicoot 2 on tullut mentyä veljeni kanssa läpi 100% yhden illan aikana.

EDIT2: Joku mainitsi tuolla Tony Hawk's Pro Skater 2:n. Juu, mulla on siinäkin tapana aina valita joku niistä pelin hahmoista ja pelata yhden pelisession aikana kaikki kentät läpi alusta loppuun. Se ei mikään pitkä peli ole, menee parissa tunnissa yksi careeri läpi.
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Ihan hullua kun katsoo näitä postauksia. Osa on pelannut jotain 10 tunnin pelejä yhdellä istumalla.. Sehän on vähän niin kuin menis kalliiseen ravintolaan ja vetäisi 50 euron ison pihvin purematta alas. Eihän siitä jää kuin huono olo...

riippuu ihan ihmisestä.
esim kun pelasin ekaa kertaa mgs4:n läpi niin siinä meni 14t ja kerralla läpi.
tuossakin on niin paljon tarinaa että minusta peli kärsii jos sitä pelaa vaikka tunnin päivässä.

nyt tuo 14t oli silkkaa nautintoa.
samoin bioshock.
en minä sitäkään mitenkään rushinut läpi vaan tutkein paikkoja ja nautin tunnelmasta.

jos minulla olisi aikaa pelata vain pari tuntia päivässä niin lopettaisin koko harrastuksen.
en näe mitään järkeä aloittaa peliä ja juuri kun on hyvä fiilis ja mielenkiintoinen kohta menossa niin täytyy lopettaa.
samasta syystä en katso tv sarjoja telsusta, äärimmäisen ärsyttävää joutua katsomaan saman sarjan yhtä kautta monta kuukautta kun viikossa näytetään yksi jakso.

jokaisen aliaksen kaudenkin katsoin kahdessa päivässä läpi, viiminen kausi meni päivässä.
paljon parempi fiilis tuosta jäi kun siitä että olisi seurannut sarjaa telsusta monta vuotta.

entä esim fallout 3, onko se liian nopeasti pelaamista kun olen kahdeksan päivän aikana pelannut 80t?

loppujen lopuksi ne pelit kestää ihan saman tuntimäärän pelaa niitä sitten kerralla läpi tai ei.
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Harvoin sattuu peliä vastaan jonka yhdellä kerralla pelaisi kokonaan läpi. Ainokaisina mieleen tulee tämmöset lyhyemmät lisäosat kuten HL2:n Episode 1 ja 2.
Sitten on tietty näitä Fallout3 ja Lost Odyssey-tyylisiä pelejä jotka vievät sen 50-100h läpipelaamiseen, vaikea uskoa että kukaan niitä yhdeltä istumalta tykittäisi :)
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Yhdellä istumalla on tullut pelattua läpi tasan kaksi peliä ja kyseessähän ovat Super Mario Bros 3 ja Teenage Mutant Hero Turtles 2 NES:lle. Taisi olla joskus vuonna 1991 tai 1992. Hieman aikaa on siis vierähtänyt:D Yleensä tulee pelattua tunnin tai kahden erissä ja mahdollisimman hitaasti, fiilispelaaja kun olen.
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Ei varmaan ainuttakaan, vaikka peliuraa on tullut jo lähemmäs kolmekymmentä vuotta.
Ennenwanhaan (80-luvulla) pelit oli niin helvetin pitkiä(onko joku muka pelannut joskus Maniac Mansionin läpi?), että läpipelaaminen vei kuukausia.
Nykyään, kun on noita penskojakin, niin ei aika riitä mitenkään moiseen urotekoon. Max pari tuntia päivässä on aikaa/mielenkiintoa pelaamiseen.
HAHHAHA...meillä meni kavereiden kanssa monta vuotta(oisko ollu reilu 3, en oo varma)....aina oli että joku huone ei toiminu jollain lerpulla....C64:lla...sit joskus lontoosta ostin sen nindendolle (muistaakseni)..joka ei tietysti mun konsolissa toiminu mut kaverin koneessa toimi....sit se meni hetkessä läpi
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

SOCOM2 (piti vetää nopiaa läpi et sai niit pukuja onlineen! :D)
MGS2
Black

On nuita luultavasti enempiki mut ei vaan tahdo muistaa :(
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Lotr 2ja 3
007 Nightfire (PS2)
Socom 2
Mirror's Edge
BF:BC
Portal (PS3)
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Tjaha, vilkaistaanpa pelihyllyä...

Super Mario Bros 1-3
Teenage Mutant Hero Turtles 2
God of War
Metal Gear Solid
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Metal Gear Solid 2
Metal Gear Solid: Portable Ops
Final Fantasy VII (uusintakierros ja maraton-meiningillä. Hullun hommaa, btw)
Loaded


Eiköhän niitä muitakin ole, mutta tuossa suurimmat "uroteot". Tuosta seitsemännestä finaalifantasiasta sen verran, että en suosittele kenellekään. Sekä fyysinen että henkinen kantti oli melko koetuksella, aivan seinähullu suoritus.
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Joku PS1:n kalastuspeli tuli tahkottua kaverin kanssa läpi, 13 tuntia tais mennä.
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Silent Hill 3:n pelasin aikoinaan ekalla kerralla niin, että aloitin aamulla ja illalla peli oli läpi. Pelikello näytti muistaakseni 11-12 tuntia. Kerrankin sai kerralla hyvin selkeän kuvan pelin etenemisestä ja rytmityksestä, muut silenthillit olen pelannut välillä hyvinkin lyhyissä pätkissä. En tiedä sitten onko tällä mitään tekemistä sen kanssa, etten sijoita juuri kolmososaa kovin korkealle sarjan sisäisessä rankingissä ;)

Guitar Hero 3: Legends of Rock pelattiin kavereitten kanssa kimpassa putkessa läpi.

Nyt äkkiseltään ei tule muita mieleen. (Aivan liian) pitkiä sessioita on kyllä tullut koettua. Esimerkiksi GTA: San Andreasta hakkasimme kaverin kanssa "ensikokeilulla" 17 tuntia putkeen pleikkaria sammuttamatta. :rolleyes:

edit: Hah, tuleepas muita mieleen, nimittäin co-op -kokemuksia. Gears of War 1 meni putkessa sulavasti läpi, juonesta jäi todella yhdentekevä fiilis, sillä en vieläkään muista mitä pelissä tapahtui. Resistance 1 oli co-oppina työn ja tuskan takana, sillä peli on toodella pitkitetty, eikä tapahtumapaikkojen ja toiminnan yksipuolisuus helpoittanut kokemusta. Muistaakseni pelasin myös Diablo 1:n PS1:llä cooppina läpi yhteen vetoon. Sama kohtalo taisi olla PS2:n TimeSplitters 1:llä. Jopas näitä on..
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Itse tuli tässä vähän samanlainen tapahtuma itsellä...

Kun kerran olen hankkinut XBox 360:n niin kyllä sitä kai pitäisi hankkia se oi niin kehuttu ja hypetetty Halo kolmonen, ja kun kerran mokoma on ollut sen verran kauan markkionoilla se ei enää maksa juuri yhtään käytettynä, ei muuta kun huuto.net:iin ja huutamaan. Peli saapui sitten tämän viikon torstaina ja kun minulla ei ollut tärkeää tekemistä (en päässyt mukaan WoW:i killan sen illan raidiin) ehdin pelata vähän päälle 2 tuntia samana päivänä, pääsin tämän session aikana sitten neljännen "luvun" alkuun ennen kuin oli aika mennä nukkumaan. Sitten seuraavana päivänä (perjaintaina) ei ollut illalla yhtään fiksua tekemistä ja päätin että nyt sitten voisi sitten ottaa pikkasen session noin kymmeneltä. Noin varttia yli kaksi lopputekstien rullatessa ihmettelin jotenkin pettyneenä että "Tässäkö se sitten oli?". En voi todeta muuta koko Halo saagasta että vaikuttavat aika lyhyiltä putkshoottereilta koko sakki (kyllä, olen hankkinut kaikki kolme peliä ja pelannut ne läpi oikeassa järjestyksessä).

Ei voi muuta todeta että ehkä tuo HC pelin hakkaaminen jonka olen WoW:ista oppinut ei ehkä ole kauhean fiksua konsolipelien kanssa. Ensimmäinen Halo meni läpi kolmessa sessiossa ja toinen neljässä, ja molemissa seurasin tarinaa kunnialla enkä juuri yhtään vaan rynnäköinyt itseäni läpi (paria kohtaa lukuunottamatta).

Niin ja näsä-viisastelijoille voin todeta että ei, en pelannut easylla, olisi kai tosin pitänyt pelata hardilla normalin sijaan...
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Need for Speed: Carbonin "kampanja" tuli vedettyä läpi yhdellä istumalla. Tai kyllähän siinä persettä välillä nosteltiin, kun piti hakea lisää juotavaa.

Onneksi ainoa peli jonka toistaiseksi olen yhdessä illassa paukuttanut läpi. Karvas pettymys sekin, kun peli loppui juuri kun pääsin vauhtiin.
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Silent Hill 3:n pelasin aikoinaan ekalla kerralla niin, että aloitin aamulla ja illalla peli oli läpi. Pelikello näytti muistaakseni 11-12 tuntia.

Aijuu, itse vedin Silent Hill 3:n speed runilla läpi, kun olin mennyt sen kerran läpi normaaliin tahtiin paikat tutkien. EI tainnut mennä kyseisessä runissa edes paria tuntia, sen verta nopeasti sen läpi pääsin.

Mutta tuon runin johdosta en ole enää peleissä harrastanut speed runittamista. Söi meinaan siinä määrin tunnelmaa pois, ettei ole SH3 sen jälkeen pahemmin säväyttänyt. Vaikka muuten pelistä kyllä tykkäsinkin.

Guitar Hero 3: Legends of Rock pelattiin kavereitten kanssa kimpassa putkessa läpi.

Minä ja kaverini vedettiin viime viikonloppuna cooppi peräti kahteen kertaan läpi saman illan aikana. :D Toinen läpipeluu vähän venähti tosin, kun kaveri välttämättä halusi jauhaa expertillä (itse vedin hardilla). Number of the Beastia siinä sitten loppuyö ruuvattiin menemään.
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Gears of War 2:n pelasin läpi yhdeltä istumalta, mutta sekin oli lähinnä olosuhteiden pakosta. Näin äkkiä ajateltuna ei tule mieleen yhtäkään toista peliä, jonka kanssa olisi käynyt näin. TMNT taisi olla lähellä.

EDIT: Kahdessa annoksessa on tosin mennyt monikin peli, lähes kaikki. Nyt viimeisimpänä Killzone 2 ja Halo Wars.
Itellä olie kans gears kakonen, mutta ku miettii että monta sataa tyyppii työstää pari vuotta ja sitten tarvitaan kaks nörttii ja 16h aikaa ja tyhjä talo nii menee läpi yhellä istumalla
 
Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?

Timesplitters 2 PS2:lla taitaa olla vedetty yhdeltä istumalta. En kyllä tajua niitä arvosteluja, ei mikään loistava peli ollut... Hemmetin lyhyt, grafiikat aika suttua, kokonaisuutena tylsä.. Conflict: global storm on kaverin kanssa paljon mieluisampaa pelattavaa. ;)
 
Ylös Bottom