Vastaus: Pelit läpi yhdellä istumalla?
Ihan hullua kun katsoo näitä postauksia. Osa on pelannut jotain 10 tunnin pelejä yhdellä istumalla.. Sehän on vähän niin kuin menis kalliiseen ravintolaan ja vetäisi 50 euron ison pihvin purematta alas. Eihän siitä jää kuin huono olo...
riippuu ihan ihmisestä.
esim kun pelasin ekaa kertaa mgs4:n läpi niin siinä meni 14t ja kerralla läpi.
tuossakin on niin paljon tarinaa että minusta peli kärsii jos sitä pelaa vaikka tunnin päivässä.
nyt tuo 14t oli silkkaa nautintoa.
samoin bioshock.
en minä sitäkään mitenkään rushinut läpi vaan tutkein paikkoja ja nautin tunnelmasta.
jos minulla olisi aikaa pelata vain pari tuntia päivässä niin lopettaisin koko harrastuksen.
en näe mitään järkeä aloittaa peliä ja juuri kun on hyvä fiilis ja mielenkiintoinen kohta menossa niin täytyy lopettaa.
samasta syystä en katso tv sarjoja telsusta, äärimmäisen ärsyttävää joutua katsomaan saman sarjan yhtä kautta monta kuukautta kun viikossa näytetään yksi jakso.
jokaisen aliaksen kaudenkin katsoin kahdessa päivässä läpi, viiminen kausi meni päivässä.
paljon parempi fiilis tuosta jäi kun siitä että olisi seurannut sarjaa telsusta monta vuotta.
entä esim fallout 3, onko se liian nopeasti pelaamista kun olen kahdeksan päivän aikana pelannut 80t?
loppujen lopuksi ne pelit kestää ihan saman tuntimäärän pelaa niitä sitten kerralla läpi tai ei.