Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelitallennukset kovolta toiselle?

Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Kysyivät vanhan koneen sarjanumeroa ja uuden myös. Sitä voi vissiin nopeuttaa jos rekisteröi ne molemmat konsolinsa valmiiksi siellä xboxin sivuilla. Itse en ollut eliteä rekisteröinyt niin luettelin sarjanumeron puhelimessa.

Tuon piuhan saa tilattua myös XO:n sivujen kautta jos tahtoo. Sieltä löytyy tulostettava kaavake joka pitää lähetellä MS:lle, itse en jaksanut säätää vaan soittelin. Nyt on 8pv tilauksesta mutta vielä ei ole tullut, jospa se huomenna tulisi.

Tänään kun soitin tuonne niin kivenkovaan nainen puhelimen toisessa päässä väitti ettei tuota kaapelia voi puhelimitse tilata ja kertoi ainoan tavan olevan juurikin tuo tulostettu kaavake postilla.. Huoh sanon minä, ala-arvoista toimintaa jälleen kerran Xbox supportissa. En voi käsittää miksei siellä voi olla jotain webformia jonka voisi täyttää. Enkä myöskään käsitä miksi minä en voinut puhelimitse tuota piuhaa tilata vaikka mitä ilmeisemmin se onnistuu niinkin..
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Perun sanani ton kaapelin välttämättömyydestä.***** sinne vahalle kovolle ne pelitallennukset tietty jäi profiilit sai kyllä liven kautta,mutta siinä se sitten olikin. Jostain kun sais piuhan tai muistikortin lainaksi:rolleyes:

No niin,sain viikonloppuna muistikortin lainaan ja kaikki tallennukset siirrettyä uudelle kovolle.Loppu hyvin kaikki hyvin..:rolleyes:
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Tänään kun soitin tuonne niin kivenkovaan nainen puhelimen toisessa päässä väitti ettei tuota kaapelia voi puhelimitse tilata ja kertoi ainoan tavan olevan juurikin tuo tulostettu kaavake postilla.

Mjooh oli kyllä ala-arvoista sitten. Mullekin ne sanoivat jotain moista, mutta kerroin ettei minulla ole tulostinta, niin ei se inttänyt vastaan vaan pyysi odottamaan hetken kun hän tekee paperihommat. Niin se tilaus sitten onnistui ja nyt tuo piuha tuli postiluukusta. 9pv tässä nyt sitten meni soitosta.
Parempi näin mielestäni kun ei tarvinnut turhaa muistaria ostaa.

Lisäyksenä, kaapelin ohjekirjassa luetellaan mistä voi siirtää jne, tuossa puhutaan vain, että pienemmältä kovalevyltä voi siirtää isommalle. Mutta siirto ilmeisesti onnistuu vain kerran per kovalevytyyppi. Ts missään ei ole mainintaa kyllä, etteikö siirto onnistuisi 20gb -> 60gb kovo kun sitäkin ovat jotkut puntaroineet. :eek:

EDIT: Tässä kaapelin kanssa jankannut nyt pian kaksi tuntia eikä vain onnistu. Jatkuvasti keskeyttää siirron kesken ja heittää virhekoodin: "status: 0x80240380". Googlettelin ja yhtenä tarjouksena oli siirtää kamat käyttäen 20gb premium mallia, siirsin sillä myös mutta sama juttu. Voisi sanoa, että alkaa pikkuhiljaa v*tuttamaan tämmöinen pelleily. Edes periaatteesta en suostu muistikorttia ostamaan, taitaa lähteä läjä pelejä vaihtoon... Mitä nyt tuli mieleen, että jospa tämä huollosta tullut uusi konsoli onkin 60gb mallia ja se ei toimisi siksi, evt mutta naurettavaa on.

Mjooh pakko se on myöntää, p*ska mikä p*ska. Kovolta poistettu kaikki turha mutta silti tuo katkaisee aina. Eipä tätä voi siis suositella muille, varsinkaan jos joutuu ensin säätämään aikansa MS:n kanssa, että ylipäänsä saa moisen turhakkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

2.12 Pistin kaapelin tilauslomakkeen postiin ja tänään piuha sitten tuli.
Tilauksenkin tein ihan kokeilumielellä kun itselläni on vuoden vanha premium eikä elite,vaikka periaatteessa pitäisi olla myös eliten sarjanumero kaavakkeessa.

Pistin vain oman boxini sarjanumeron core/pro sarakkeeseen ja jätin elite sarakkeen tyhjäksi.
Osto päiväksi pistin marraskuu 2007

Eli toi meni just niin kuin ajattelinkin,eli tuskin Microsoft servicellä on kellään aikaa syventyä sen tarkemmin noihin tilauslomakkeisiin..
Eikä alle 1 riski nyt kellään tunnu..
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Tästä viestiketjusta saa sen käsityksen, ettei minun kannata lähteä edes yrittämään 20Gb:n aseman datan siirtoa 60Gb-asemaan. Edes vaikka saisi vahingossa tuon kaapelin käyttöön.

Muistikortti löytyy, mutta osa pelitallenteista ei suostu siihen menemään. Ei vaan anna lupaa. On se hienoa.

Hanki tässä nyt sitten uusi kovalevy kun 120Gb:n levyäkään ei tunnu mistään löytävän... :(
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Verkkokaupasta löytyy hintaan 108,90 e, ja saatavuuskin on Heti.

Dodiih, ei auta kuin hakea. Kiitos linkistä. Etsin tuotetta Verkkokaupan nettisivuilta, mutta en vain itse löytänyt sitä! :eek:

Siirtääkö tuo transfer kit ihan varmasti kaikki datat vanhalta kovalevyltä uuteen?
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Soittelin mielenkiinnosta tonne tukeen kun jäi vähän epäselväksi toi kaapelilla siirto 60gb kovoon.
Niin kehuivat että onnistuu kaapelilla ei tule kylläkään kaikissa maissa mukana paitsi 120gb kovossa.Kaapelista vielä sen verran että on tuen mukaan kaapeli on kertakäyttö tavaraa ,eli antoi ymmärtää ettet voi toista kertaa siirtää samalla kaapelilla.

Siis erinäisiä foorumeita kun on tullut selattua, niin itse ainakin olen saanut sellaisen kuvan, että kerran onnistuu se tiedonsiirtotapahtuma koneiden välillä, mutta kaapeli ei lakkaa toimimasta ja kyllähän noita näyttää tuolla huutokaupoissa etc.olevan käytettyinä myynnissä. Eli kyllä sen pitäisi toimia käytettynäkin, muttei samoissa konsoleissa joissa tiedonsiirto on jo kertaalleen tehty.:confused:
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Siis erinäisiä foorumeita kun on tullut selattua, niin itse ainakin olen saanut sellaisen kuvan, että kerran onnistuu se tiedonsiirtotapahtuma koneiden välillä, mutta kaapeli ei lakkaa toimimasta ja kyllähän noita näyttää tuolla huutokaupoissa etc.olevan käytettyinä myynnissä. Eli kyllä sen pitäisi toimia käytettynäkin, muttei samoissa konsoleissa joissa tiedonsiirto on jo kertaalleen tehty.:confused:

Itsellä tuli 120 kovon mukana johto ja "romppu" joka piti sysätä koneeseen ennen kopioinnin alkua
(20>120).kopiointi sujui hyvin ja aikaa se otti reilun tunnin.Hämäräksi jäi se rompun merkitys kun toiset on yrittäneet kopioida pelkällä johdolla...
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Hämäräksi jäi se rompun merkitys kun toiset on yrittäneet kopioida pelkällä johdolla...
Käsittääkseni se romppu määrää mitä voi kopioida, ellei boxiin ole sitten jossain päivityksessä tullut suoraa tukea tuolle kaapelille.

Tämän takia siis ei esim. 20GB -> 60GB kopiointi onnistunut tuolla 120GB levyn rompulla & kaapelilla, vaan siihen vaadittiin uusi romppu jossa päivitetty ohjelma.

Ja "kertakäyttöiseksi" tuon kaapelin (MS:n mielestä) siis tekee se, että pienempi levyhän tyhjenee siinä kopioitaessa - eli hommaa ei voi tehdä enää uudelleen edes samojen levyjen välillä.
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Käsittääkseni se romppu määrää mitä voi kopioida, ellei boxiin ole sitten jossain päivityksessä tullut suoraa tukea tuolle kaapelille.

Tämän takia siis ei esim. 20GB -> 60GB kopiointi onnistunut tuolla 120GB levyn rompulla & kaapelilla, vaan siihen vaadittiin uusi romppu jossa päivitetty ohjelma.

Ja "kertakäyttöiseksi" tuon kaapelin (MS:n mielestä) siis tekee se, että pienempi levyhän tyhjenee siinä kopioitaessa - eli hommaa ei voi tehdä enää uudelleen edes samojen levyjen välillä.

Kiitoksia vastauksesta:)Näinhän sen täytyy mennä
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Ostin tuossa vajaa viikko sitten tuon Xbox 360 Perhepaketin ja minulla on vanhemmasta konsolista tuo 20GB-kovalevy, jossa kaikki pelien tallennukset jne. ovat, joten nyt pitäisi saada siirrettyä ne tavarat siitä tuolle uuden konsolin 60GB-kovalevylle, sillä pikku hiljaa alkaa olla tuo kakskymppinen täynnä. Soittelin Xboxin asiakaspalveluun ja siellä sanottiin, että se siirtopaketin tilaus täytyy hoitaa netin kautta Xbox.com -sivustolta. Selailin sivustoa tovin ja ainoa siirtopaketin tilaushomma, jonka löysin, oli tämä Xbox.com | System Use - Using Your New Xbox 360 Elite.

Eikös tuo kuitenkin ole vain niihin tapauksiin kun asiakas on ostanut Eliten? Kysyin sitä jo sieltä asiakaspalvelusta, mutta eipä siellä tunnuta tietävän mistään mitään. Pari kertaa kun olen soittanut sinne, niin sieltä on vastannut venäläisen/virolaisen kuuloisia naisia, jotka joutuvat nostamaan kädet pystyyn vähänkään erikoisemman kysymyksen edessä. Eli saako mitenkään tilattua kaapelia jolla siirtyisi data 20GB-kovalevystä 60GB-kovalevyyn? :confused:

EDIT: Soitin vielä kerran sinne ja sama homma, että venäläisen/virolaisen kuuloinen naispalvelija vastasi, mutta tällä kertaa sain ilmeisesti puhelimen kautta sitten tilattua tuon kaapelin kun selitin saman tilanteen hänelle. Saas nähdä tuleeko sieltä sellainen kaapeli, jolla saa siirrettya 20GB -> 60GB. Toivoa sopii. :)
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Täytyy nyt nostaa hattua microsoftille. Kahdessa viikossa tuli siirtokaapeli postissa. \o/ Täytin ja tulostin siis netistä löytyvän lomakkeen ja laitoin sen menemään postissa britteihin päin. Tänään kolahti sitten kaapeli postissa ja nyt on siirto käynnissä. :)
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Hieman aiheeseen liittyen: voiko kahdella eri kovalevyllä olla sama profiili? Nyt mulla on 20 G levy ja huomenna saan 120 G:n. Välttämättä ei ole tarvetta siirtää saveja levyjen väliä, mutta voinko siis lennosta vaihdella kovalevyjä? Vanhaan kovoon jäisi Forza 2, jota varmaan joskus voisi olla halu pelata vaikka uusi tuleenkin piakkoin.

Edit: Vastaus olikin helppo: Pidän profiilia konsolin sisäisessä 256 megan muistissa niin kovalevyn vaihto onnistuu lennosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Tänään kolahti datansiirtopaketti operaatio "20 GB -> 120 GB" varten, kun pari viikkoa sitten tuommoisen tilasin Eliteä varten. Ongelmana on kuitenkin, että mukana tulleen levyn koneeseen laiton jälkeen ei tapahdu mitään, vaikka etenen juuri ohjeen mukaisessa järjestyksessä. "My Xbox"-kohdassa lukee vain "Open tray".

Mitäs nyt pitäisi tehdä, että saisin siirrettyä pelidatat uudelle kovalevylle ilman ylihintaisen muistikortin hankintaa?

EDIT: Eipä löytynyt Xboxin asiakaspalvelustakaan apua tähän ongelmaan. Lähettävät uuden setin, jos tuossa softalevyssä on jotain vikaa, vaikka päälle päin se onkin OoKoon näköinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Tuli vähän heräteostoksena napattua Gigantista mukaan uusi Call of Duty LE -boksi. Mitenkäs saisi kamat 20GB kovolta tuohon 250GB kovoon? Olenko oikeutettu tuohon tiedonsiirto-pakettiin?
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Tuli vähän heräteostoksena napattua Gigantista mukaan uusi Call of Duty LE -boksi. Mitenkäs saisi kamat 20GB kovolta tuohon 250GB kovoon? Olenko oikeutettu tuohon tiedonsiirto-pakettiin?

Olet. Minäkin tein saman heräteostoksen ja soitin asiakaspalveluun siinä toivossa että saisin sitä kautta tuon kaapelin helpommin/nopeammin kuin täyttämällä lomakkeen ja postittamalla sen Britteihin, mutta eipä auttanut itku markkinoilla vaan piti postitaa tuo lomake, joka siis löytyy xbox.comista.
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Itsekin tuli hommattua tuo 250g boxi koska vanhasta 20g pro mallista oli kovolta jatkuvasti tila lopussa. Ajattelin sitten recoverata gamertagini tolta vanhalta uuteen, koska noissa kaapelien toimituksessa kestää. Mukavana yllätyksenä huomasin kuin gamertag oli saatu siirrettyä toiseen boksiin, että gamerscorea oli noin 700 pistettä vähemmän kuin ennen. Tämä johtuu varmaankin siitä kun olin ollut edellisen kerran livessä viime vkl ja sen jälkeen pelaillut offlinessa muun muassa COD4 veteraanilla läpi. Äkkiä sitten recoverasin gamertagin takasin vanhaan boxiin mutta valitti jotain erroria ja kaikki gamerscore ja pelien tallennukset katosivat jota olin pelannut offlinessa. Pistää pikkusen vituttamaan että, minkäänlaista varoitustekstiä ei tullut, että kun recoveraat gamertagisi etkä ole käynyt pariinpäivään livessä menetät kaikki offlinessa ansaitsemasi pisteet ja tallennukset:mad: Ei tuo 700gs pisteen häviäminen paljon haittaa mutta se että väänsin tuon COD4 läpi verta,hikeä ja kyyneliä säästelemättä pistää vituttamaan. Nyt pitäisi taas jaksaa mennä sinne kranaattisateeseen ja jankata samoja kohtia satoja kertoja että pääsee eteenpäin.:(
 
Vastaus: Pelitallennukset kovolta toiselle?

Laitetaan nyt tänne tietoa.

Jossain ketjussa tuli heitettyä että mulla on tällainen siirtokaapeli. Moni onkin kysynyt
lainaksi tai jotkut jopa haluavat ostaa kaapelin.

Muistaakseni siinä piti olla joku CD-ohjelmistokin mukana....täytyy vielä tarkistaa josko se löytyy. Jos löytyy, niin mielestäni mun kaapeli/CD ohjelmistoa saa lainata - kunhan maksaa PK-kulut + kaksytdonaa (kuten Andy sanoisi).

Täytyy etsiä sitä CD:tä vielä...
 
Ylös Bottom