Prisoner
Active Member
Luin tuon Jyväskylän pelitapahtuma-ilmoituksen. Siitä tuli mieleen, että myös pääkaupunkiseudulla olisi mahdollista järjestää peliturnaus. Mun kautta olis mahdollista saada käyttöön vanha, yli satapaikkainen elokuvateatteri, videotykki ja osa pelikonsoleista. Äänentoistojärjestelmänä salissa on Dolby Digital. Leffateatteri on Rekolan Kino, joka sijaitsee pääradan varressa, Vantaan Rekolassa. K-junalla pääsee lähelle, busilla ihan viereen. Tilassa järkättiinkin vuonna 1998/1999 pari pelitapahtumaa. Tuolloin järjestäjänä oli Rento ry. Tuolloin saatiin eräältä tietokoneliikkeeltä sponssidiilillä pelejäkin lainaan. Eli kokemusta löytyy jonkun verran.
Jos Konsolifin haluaisi toimia järjestäjänä, voisin toimia vapaaehtoisena avustajana ja järjestelijänä. Tärkeetä mun mielestä olis voittoa tavoittelemattomuus ja sitoutumattomuus (toisin sanoen kaikki konsolit edustettuina). Eli harrastaja-pohjalta... Kiinnostaako?
Jos Konsolifin haluaisi toimia järjestäjänä, voisin toimia vapaaehtoisena avustajana ja järjestelijänä. Tärkeetä mun mielestä olis voittoa tavoittelemattomuus ja sitoutumattomuus (toisin sanoen kaikki konsolit edustettuina). Eli harrastaja-pohjalta... Kiinnostaako?