Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelitapahtuma pk-seudulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Prisoner

Active Member
Luin tuon Jyväskylän pelitapahtuma-ilmoituksen. Siitä tuli mieleen, että myös pääkaupunkiseudulla olisi mahdollista järjestää peliturnaus. Mun kautta olis mahdollista saada käyttöön vanha, yli satapaikkainen elokuvateatteri, videotykki ja osa pelikonsoleista. Äänentoistojärjestelmänä salissa on Dolby Digital. Leffateatteri on Rekolan Kino, joka sijaitsee pääradan varressa, Vantaan Rekolassa. K-junalla pääsee lähelle, busilla ihan viereen. Tilassa järkättiinkin vuonna 1998/1999 pari pelitapahtumaa. Tuolloin järjestäjänä oli Rento ry. Tuolloin saatiin eräältä tietokoneliikkeeltä sponssidiilillä pelejäkin lainaan. Eli kokemusta löytyy jonkun verran.

Jos Konsolifin haluaisi toimia järjestäjänä, voisin toimia vapaaehtoisena avustajana ja järjestelijänä. Tärkeetä mun mielestä olis voittoa tavoittelemattomuus ja sitoutumattomuus (toisin sanoen kaikki konsolit edustettuina). Eli harrastaja-pohjalta... Kiinnostaako?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Kiinnostaako?

Puhun itseni puolesta. Tässä nyt olen funtsinut tilaisuutta, jonne saisi KonsoliFINistä porukkaa pelailemaan yhdessä ja järkättäisiin pari (pientä) turnausta. Ainoa mikä oli suuri kysymysmerkki, oli paikka. Otan yhteyttä.

[EDIT]: Kysynpäs tässä näin avoimesti, kuinka moni jäsen olisi valmis tulemaan tällaiseen miitiin?

No tuohan kuulostaa ihan kivalta. Jos ette tärkeäm päivän päälle sitä sijoita, niin olen varmaankin mukana.

Pari hyvää turnauspeliä sitten tonne (jos/kun tää järjestyy): Street Fighter 2, Street Fighter 3, Capcom vs SNK 2, Marvel vs Capcom 2.

Itse asun tässä Rekolan kinon lähellä, ja voisin olla joltain osin mukana tässä hankkeessa. Tilanahan Rekolan kino on ainakin hyvin passeli tällaiselle tapahtumalle.

Kyllä minä ainakin olisin kiinnostunut, kunhan vain aika käy yksiin muiden menojen kanssa. Voisin tuoda omasta puolestani joitain pelejä.

- Esa

Ehdottomasti mukana ... voin vaikka tulla staffiin hellpimään järjestelyissä / paikanpäällä, jos tarvii. Tapahtumaan tulen jokatapauksessa :D

Homma sen kuin edistyy ja tilaisuus pidetään näillä näkymin touko-kesäkuun paikkeilla. Pääsyliput myydään vain KonsoliFIN jäsenille, hintana 0e. :)

Olis sit kiva jos tuol ei pelailtais vaan haloa ja soul calibur kakkosta... :rolleyes:

Asiaa ... Tarvitaan vielä kunnon valopömpelit lainaan! Ei pidä jättää pelkän tykin ja dolbyn varaan tapahtuman näyttävyyttä. Myös joku hieno KonsoliFin logo olis paikallaan tehdä jota voisin tykistä välillä pistää ja valmistaa kankaalle kunno lippu että tietää minne pitää mennä. Kyllä kyllä ... Ideoita löytyy TÄÄLTÄ \o/

Edit:
Niin joo ja joku levyjukka + mahd paljon pelien musa cd:itä tauoille pyörimään. Sponssoreita kannattaa alkaa kyseleen kanssa. Mä en tod tiedä missä mennään niin sen takia paukutan näitä ideoita minkä kerkeen jotta tapahtuma onnistuisi! Tai olis ainakin MAGEE :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tilaisuudelle vois keksiä kunnon nimen.... hmmm.... mikä olisi hyvä.... konsolopelien sm-kisat voisi olla just se mikä kuvaisi tapahtumaa parhaiten :D , mutta tosissaan onko nykypäivän pelaajat tarpeeksi "kypsiä" järjestäytymään itse vai tarvitaanko kisojen yms. taakse aina joku pelikonsolimaahantuoja, jotta onnistuu?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
mutta tosissaan onko nykypäivän pelaajat tarpeeksi "kypsiä" järjestäytymään itse vai tarvitaanko kisojen yms. taakse aina joku pelikonsolimaahantuoja, jotta onnistuu?

Eiköhän tässä oteta siitä selvää :D

Uusi käyttäjä: No entäs jos pelattas Kauntterii ja Tekkenii?

Ozma: Hyviä ideoita, pari joskin jo suunniteltu.

Petteri: Tapahtuman projektinimi on alustavasti 'This is what gaming is all about 04'. Kisat ovat vielä suunnitteluvaiheessa, mutta maahantuojat nämä kaiketi sponsoroi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Petteri: Tapahtuman projektinimi on alustavasti 'This is what gaming is all about 04'. Kisat ovat vielä suunnitteluvaiheessa, mutta maahantuojat nämä kaiketi sponsoroi.

1. Englannin kielinen nimi suomalaiselle tapahtumalla ei ole hyvä (tai on hyvä, jos puhuu kuin miljonääri jussi, mutta toivottavasti on hän ainoa laatuaan).

2. Maahantuojien yms. mukanaolo ei ole pahitteeksi, niin kauan kun sen eteen ei joudu tekemään kompromisseja. Toisin sanoen kuka haluaa järjestää heille tapahtuman talkoovoimin?

Ei tartte ottaa hernettä nenään, mutta pelaajien pelaajille järjestämä tapahtuma olisi oikeasti tervetullut kaikkien näiden firmojen pr-tilaisuuksien keskelle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ozma
Asiaa ... Tarvitaan vielä kunnon valopömpelit lainaan! Ei pidä jättää pelkän tykin ja dolbyn varaan tapahtuman näyttävyyttä. Myös joku hieno KonsoliFin logo olis paikallaan tehdä jota voisin tykistä välillä pistää ja valmistaa kankaalle kunno lippu että tietää minne pitää mennä. Kyllä kyllä ... Ideoita löytyy TÄÄLTÄ \o/

Edit:
Niin joo ja joku levyjukka + mahd paljon pelien musa cd:itä tauoille pyörimään. Sponssoreita kannattaa alkaa kyseleen kanssa. Mä en tod tiedä missä mennään niin sen takia paukutan näitä ideoita minkä kerkeen jotta tapahtuma onnistuisi! Tai olis ainakin MAGEE :D

Tilasta löytyy kunnon teatterivalot unohtamatta myöskään katossa olevaa kylän suurinta peilipalloa :) Logoja voi heittää vaikka diaheittimellä kankaalle. Sillon iät sitten kun meillä oli ne pelisessiot Kinolla, oli turnauksen voittajille pelipalkintoja. Ei kai tää tapahtuma voi siitä jäädä jälkeen? (tää oli vinkki maahantuojille)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Tilasta löytyy kunnon teatterivalot unohtamatta myöskään katossa olevaa kylän suurinta peilipalloa :)

Siis onko ne tavalliset jämähtäneet spotit vai oikeen kunnon skannerit? Peilipalloilla saa aina mukavaa jälkeä. Strobo on myös ehdoton tunnelmantuoja. Onko juontajaa jo valittuna? Tarvitaan varmaan myös tietokone joka ladataan täyteen hypetystä erilaisista peleistä eri alustoille. Pelipalkinnot ovat aina parhaita paloja tapahtumissa vaikka olisikin suht mitätön. Samaa mieltä petterin kanssa, että omilla ehdoilla olis aika rok rok saada järjestää. Tietty sponssit saavat uskomattomat mainostukset.

Kyllä tästä vielä ikimuistoinen tapahtuma saadaan ;)

Ylös Bottom