Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelitapahtuma pk-seudulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elikkä tällä tuloksella tulee _tapahtumasta_ :
Tullaan sisälle
Tavarat kasaan
Pelataan

Lähdettäessä:
Olihan se ihan jees

Olen ehdottomasti myös näyttävyyden kannalla. Tylsä paikka on kyllä tulossa, jos ei mihinkään näyttävyyteen panosteta. Huomattavasti enemmän tuo fiilistä jo sisälle tullessa, kun on jotain pientä decoarttia.

Kävisittekö itse tapahtumassa joka on synkkä kuin perse?

Joo, itsekin valo- ja äänialaa joskus harrastaneena tiedän miten iso vaikutus tekniikalla on fiilikseen. Kannattaa kuitenkin muistaa, että kyse on vanhanaikaisesta tilasta eikä sellaiseen saa kovin uskottavasti mitään hitech-tunnelmaa. Kuvia sisätiloista löytyy täältä ja ulkokuva täältä. Kino on toiminut elokuvateatterina vuodesta 1950 ja sisustuksessa on pyritty säilyttämään perinteinen fiilis.

Kovin laadukkaitahan nuo kuvat ei ole, mutta jotain hajua niistä saa.

Jonkinlaista musiikkia hommattanee, mutta aika hiljaista on, kiitos Teoston ja tämän tiukat tekijänoikeudelliset seikat.

Näillä näkymin myös Vantaan kaupungin nuorisopalvelut on kiinnostunut sponssaamaan tapahtumaa. Heille tärkein tieto olisi tapahtuman kesto. Laitoin Unreal-Hawkille yhteystietoja sinne päin...

Petteri:
Totta, mutta kyllä sinne silti pari jotain lamppua olisi hyvä saada, ettei ihan tylsä paikka olisi.

Hawkki:
Toi on aika suuri ongelma. Tietoa paljonko soitto-oikeudet maksaisi?

Mut voi ainakin laskea osallistujaksi.

Muutama peliehdotus:

F-Zero GX
Super Monkey Ball (1 Vs. 1 Main Game)

edit: tarkennus

Viimeksi muokannut moderaattori:
Itsekkin olen miettinyt, että jotain ton tyylistä pitäisi saada järjestettyä, joten olen tulossa, jos vaan aikataulu antaa myöten. Eli kiitokset Prisonerille ja muillekkin, jotka ovat tapahtumaa järjestämässä.

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta en edelleenkään ymmärrä mitä tekemistä peilipallolla ja konsolipelaamisella on keskenään.

Kuten tuossa aikaisemmin jo mainittiin, niin ei kait tässä olla diskoa järjestämässä.

Eli Konsoli tapahtuma, jossa pelattaisiin eikä kuunnella musiikkia peilipallon välkkeessä. Se jota pelaaminen ei kiinnosta, voi mennä omin voimin paikalliseen diskoon jytäämään.

Eli jos keskitytään peli valintoihin ja miten niitä pelattaisiin.

Toistaiseksi kaikki kolme konsolia mukana ja valitaan nyt jokaiselle 3-4 peliä joita sitten pelattaisiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ehkä olen vanhanaikainen, mutta en edelleenkään ymmärrä mitä tekemistä peilipallolla ja konsolipelaamisella on keskenään.

:D

Jos videotykin kuvan heijastaa pelipallon kautta kankaalle, nousee vaikeustaso huomattavasti.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Kuten tuossa aikaisemmin jo mainittiin, niin ei kait tässä olla diskoa järjestämässä.
Mä en ainakaan nää mainintaa diskoista? :confused:

ja sama vähän hitaammille hemmoille: miksi ihmeessä noi mun diskomenon kritisoinnit heivattiin helvettiin? Pitääkö kaikki sanomiset siistiä ettei vain diskoilun ystävät pahoittaisi mieltään?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan uusi käyttäjä
ja sama vähän hitaammille hemmoille: miksi ihmeessä noi mun diskomenon kritisoinnit heivattiin helvettiin? Pitääkö kaikki sanomiset siistiä ettei vain diskoilun ystävät pahoittaisi mieltään?

Lol emt. Jotta 80-luku pysyy hyvässä mielessä? Mutta olisi se surullista, jos ei musiikkia kuuluisi: Siispä keksin tällaisen: Tykillä scrollaa pelivideoita ja videoiden musiikit saavat riittää - toistaiseksi.

Jos ajankohta on hyvä ja saan rahaa lähtöön niin olen mukana, täältä hämeenlinnasta lähtö on aina vaikein asia :)

Nyt kiinnostaisi ne pelit, eli mitäs pelejä pelataan? Jos olisi vaikka genreillä omat edustajansa, esim. autopelit = PGR2 jne. kyllähän niitä pelejä riittää.

Ja mitään diskoa tuosta ei tosiaan kannata tehdä...

juuh..

Kyllähän tommonen kiinostais, itseasiassa kiinostais vielä enemmän semmonen paikka jossa voi käydä pelailemassa muiden kanssa.. niinkun jatkuvasti. Itse ainakin oisin siitä valmis maksamaankin, kunhan hinta olisi kohtuullinen... (nyt joku yrittäjä pistä paikka pystyyn :D)

No mutta mielikuvitus sikseen, musa ois kewl, mutta en näe tarvetta valoille, varsinkin kun tapahtumaan ei välttämättä mitenkään tolkuttomasti väkeä saavu. Kiinostais kanssa onko tämä tapahtuma pitkäkin. Kyllä mielellään näkisi jonkun halon tuolla yhtenä xbox pelinä vaikka se onkin vanha.
Itse voisin todnäk tulla mukaan jos minut sisään päästetään :D

Mielestäni tapahtuma olisi hyvä pitää pelaajien omana tapahtumana, enkä oikeasti nää mitään tarvetta konsolifin logollekaan..

Jos yhellä koneella vaan pelataan kerrallaan, niin voi olla ettei kovin montaa eri peliä ehtisi pelata taikka sitten ei kovinkaan iso porukka voi olla mukana... tietysti täähän vois kestää tosi kauan... :D

Mites tämä hanke nyt on edistynyt, vai voiko koko idean jo kuopata? Mielenkiintoa minulla tapahtumaan on kyllä mutta ei ole oikein kuulunut mitään.:confused:

Olen yrittänyt Unreal-Hawkille lähetellä sähköpostia ja kysellä samaa asiaa, mutta ei ole kuulunut toistaiseksi mitään.

Ylös Bottom