Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelitarjonta 2004 (TOP V)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlueBeam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

BlueBeam

New Member
Mitkä ovat teidän näkymät vuoden 2004 pelitarjonnalle? Odotetut pelit? Minulla ainakin... aika rgp painotteisesti:

01. Baiten Kaitos (jos julkaistaan edes USA-versiona.)
02. Final Fantasy: Crystal Chronicles
03. MGS: The Twins Snakes
04. Tales of Symphonia
05. Killer 7

Listatkaa omat odotuksenne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
1. Mega Man Anniversary Collection
2. Final Fantasy: Chrystal Chronicles
3. Metal Gear Solid: Twin Snakes
4. Tales of Symphonia
5. Pikmin 2
 
1. Metal Gear Solid: The Twin Snakes
2. Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
3. Pokémon Colosseum
4. Donkey Konga
5. Final Fantasy: Crystal Chronicles

Olisihan noita rutkasti muitakin, kuten mainitut Mega Man Anniversary Collection, Pikmin 2, Killer 7, Baten Kaitos ja Tales of Symphonia. Myös Prince of Persia: The Sands of Time, StarCraft: Ghost, Virtua Fighter Cyber Generation: Ambition of the Judgement Six kiinnostavat, mutta saa nähdä mitä näistä kaikista tulee loppujen lopuksi hankittua :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Olisihan noita rutkasti muitakin, kuten mainitut Mega Man Anniversary Collection, Pikmin 2, Killer 7, Baten Kaitos ja Tales of Symphonia.... Myös Prince of Persia: The Sands of Time, StarCraft: Ghost, Virtua Fighter Cyber Generation: Ambition of the Judgement Six kiinnostavat, mutta saa nähdä mitä näistä kaikista tulee loppujen lopuksi hankittua :)

Mm-m. Taitaa olla hyvä pelivuosi tulossa, kun lompakko kiljuu kauhusta jo vähän ennen joulua.
 
1. MGS: TTS
2. Tales of Symphonia
3. Splinter Cell: Pandorra Tomorrow
4. Harvest Moon: A Wonderful Living (ovatko kaikki unohtaneet tämän?)
5. Killer7

Muita odottamisen arvoisia pelejä:
Mariot: Paper Mario, Mario Golf sekä Mario Tennis (eikös tuo ollut jo 75% valmis?)
muut: Prince of Persia: Sands of Time, Beyond Good and Evil, Pikmin 2, Mega Man Aniversaty Collection, Sonic Heroes, Donkey Konga, Resident Evil 4 (?), Final Fantasy: Chrystal Chronicles, Phantasy Star Online III, Baten Kaitos, Pokemon Colosseum, StarFox Armada(eikö KUKAAN odota tätä?), Virtua Fighter, Geist, Spawn Armageddon, James Bond 007: Everything or Nothing, se uusi Mega Man RPG, Conan, ym,ym...

Harmi ettei noista ole varaa ostaa läheskään kaikkia... 2004:stä olisi näillä näkymin tulossa erittäin hyvä pelivuosi... Ja jos nuo uutiset siitä, että Animal Crossing olisi tulossa Eurooppaan vuoden 2004 aikana ovat totta, se sinkoutuu suoraan ostoslistani kakkoseksi! Ja onhan meillä pienet mahdollisuudet siihen, että WW2 voisi tulla 2004 jouluksi...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sami_k2

4. Harvest Moon: A Wonderful Living (ovatko kaikki unohtaneet tämän?)

Samaa mieltä. Harvest Moon on minulle yksi 04 vuoden suurimpia odotuksia.:D Myös Pokemon Colosseum kiinnostaa (ensimmäinen kiinnostava Pokemon-peli), sillä siinä pitäisi olla tämä seikkailu-muoto. Ja tietysti MGS:TTS kiinnostaa.:p Kuten nähtävästi kaikkia muitakin. Jos StarFox 2 (mikä sitten onkaan lisänimeltä) ilmestyy 04 vuonna niin se myös. Minua FF:CC ei nappaa, sillä en omista GBA:ta. Ja olen kuullut, että yksinpeli on täysi floppi, joten eipä satu olemaan minun ostoslistoillani.:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minua kiinnostavat GC:llä nämä pelit:

FF: Chrystal Chronicles
MGS: Twin Snakes
Nintendo Puzzle Collection
Killer 7
Teenage Mutant Ninja Turtles
 
1. FF Chrystal Chronicles
2. Tales Of Symphonia
3. MGS Twin Snakes
4. Harvest Moon
5. Baiten Kaitos (Nousee listassa jos julkaisevat euroopassa:))
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe

5. Baiten Kaitos (Nousee listassa jos julkaisevat euroopassa:))

USA julkaisu tulee aika varmasti. Tilaan netistä jos siellä julkaistaan. Japsikielellä pelaaminen on varmastikin aika turhauttavaa.
 
Jotkin näistä ei tule välttämättä tule ensi vuonna Eurooppaan, mutta ei se mitään.

1. Baten Kaitos

2. Tales Of Symphonia

3. Metal Gear Solid: The Twin Snakes

4. Donkey Konga

5. Killer 7 & Harvest Moon: A Wonderful Life

Paper Mariohan oli vain huhu, josta ei ole tullut mitään tietoa, että tuskin sitä ainakaan julkaistaan 2004. Myös MP2:sta ja WW2:sta tuskin julkaistaan ensi vuonna, kun ei tietoa niistä oikein ole.

EDIT; 5-paikan nappaa Mario Tennis, jos julkaistaan 2004. Pirullisen vähän tietoa vaikka on kuulemma jo n. 75% valmis tjsp.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan BlueBeam
USA julkaisu tulee aika varmasti. Tilaan netistä jos siellä julkaistaan. Japsikielellä pelaaminen on varmastikin aika turhauttavaa.
Mistä noita USA version pelejä voi tilata luotettavasti? Ja mitenkäs se maksupuoli niissä oikein sitten on? Pitääkö niitä maksaa luottokortilla? Niin se mun lista.

1. Tales of Symphony
2. Resident Evil 4
3. Baten Kaitos
4. FF Crystal Chronicles
5. Mgs Twin Snakes
 
Ylös Bottom