Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliten nettisivut avattu!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JAsuinmaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Peliten nettisivut avattu!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Onko tuo joku lehti vai muuta ? Ei tajua, kun Netscape® Communicator 4.76 ei laske etusivua pidemmälle.

Pitäisi saada parempi selain joskus ;)

Näköjään Suomen surkein pelilehti (siinä lehden kannessakin luki niin :D ) Ja hinta oli vaan 27,12 euroa...
 
Vastauksia vastauksia

Pelite on lehti ja sen hinta (27,12) oli vanhan lehden hinta joka on ensimmäinen näytenumero. Uus lehti on vaan 3 kappaleelta
 
Blaah. Ei ollenkaan Cubea, Xboxia tai GBAta, jotka ovat uusista koneista (sis. PuuCee) ainoat, jotka minua kiinnostavat.

Onnea matkaan kuitenkin, toivottavasti alaotsake pitää minkä lupaa (Julkaistaanko Virallista PlayStation Lehteä enää?).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Blaah. Ei ollenkaan Cubea, Xboxia tai GBAta, jotka ovat uusista koneista (sis. PuuCee) ainoat, jotka minua kiinnostavat.

Muiden konsoleiden peliarvosteluja tulee heti, kun/jos saadaan hankittua kyseiset konsolit itsellemme.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JAsuinmaa
Muiden konsoleiden peliarvosteluja tulee heti, kun/jos saadaan hankittua kyseiset konsolit itsellemme.

Otatteko vierasarvosteluja vastaan? Luulis tältä boardilta ainakin läytyvän vapaaehtoista porukkaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Kun löytyisi meillekin Nintendo-osastolle ensin pari asiansa osaavaa kaveria. :p

Ainiinjuu, minähän lupasin joskus kirjoittaa koearvostelun...vaan silloin oli 7 koetta 2 viikon sisään ja sitten unohdin koko asian. :o
Nyt, kun maantiedon lopputyökin on vihdoin saatu alta pois, voisin aloittaa kesäpelailun kaikessa rauhassa.

Sähköpostiosoitteesi on yhä tallessa, onko peliehdotuksia?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Kun löytyisi meillekin Nintendo-osastolle ensin pari asiansa osaavaa kaveria. :p

- Esa
Jos AMO tai muu taho sponsoroisi Cuben (tai SP:n), niin kyllä minulla tässä töiden ohella varmaan ylimääräisiäkin arvosteluja syntyisi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Homma ei nyt vaan mene noin. Itse itseäsi sponsoroiden homma hoituu ainoastaan.
Tiedänhän minä... Ja onkin parhaillaan ostoilmoitus vetämässä Cube-puolella. Ajattelin vaan jos tällä boardilla liikuskelevat rikkaat miljonäärit olisivat ehkä tahtoneet tukea hyvää asiaa ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Kun löytyisi meillekin Nintendo-osastolle ensin pari asiansa osaavaa kaveria. :p

- Esa

Minä voi alkaa arvosteleen, jos kustannatte mulle gamecube millä pelata niitä pelejä :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone
itse kyllä katsoin kans että onko tämä joku vitsi sivusto? eipä oo ärrällä lehtee näkyny.

Itse olisin yllättynyt, mikäli lehteä ärrällä näkyisi.
Oletettavasti kyseessä on omakustannelehti, jota kaupataan kavereiden kesken.
 
Harrastelija lehdeltä tuo vaikuttaa, tuskimpa on mitään lupiakaan hankittu, että sitä liiemmin sais julkaista. Ja eikös tuo lähtenyt liikkeelle koulu tehtävästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Harrastelija lehdeltä tuo vaikuttaa, tuskimpa on mitään lupiakaan hankittu, että sitä liiemmin sais julkaista. Ja eikös tuo lähtenyt liikkeelle koulu tehtävästä.

Määki vähän epäilen että nuihin kuviin ei oo oikeuksia.
(määpä oon saanu Blizzard:ilta luvan kayttää niiden Starcraft Broodwar:in kuvia omilla kotisivuilla :p )




off topic:
mää voisin alkaa tekeen Xbox peleistä arvosteluja.
(voisin tietenkin aluksi lähettää jonku malli työn.)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
off topic:
mää voisin alkaa tekeen Xbox peleistä arvosteluja.
(voisin tietenkin aluksi lähettää jonku malli työn.)

Kannattaa sitten muistaa, että tarjolla ei luultavasti ole oikolukijaa...
 
Ylös Bottom