Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelituoli autopeleihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MikaK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelituolit

Taidan jättää tuolin välistä sillä eniten juuri toivoisin mukavaa istumis asentoa. Tuoli olisi ollut juuri hyvä kun pelaa jotain autopeliä :D

Kyl se mun selkään ja ahteriin istuu. Mukava sillä on kiikuskella tuohon hintaan katsoen. Itseäni kyllä himottaisi tuomonen TT-2k:n mainitsema Fatboy, mutta mokomilla taitaa olla vähän turhan ruma hintalappu. Tosin Fatboy voitti hinta/laatu suhteessa MB:n löhötuolitestin. Ohessa vielä nopeasti räpsäisty kuva omasta pyllynalusesta.
 
Vastaus: Pelituolit

Kyl se mun selkään ja ahteriin istuu. Mukava sillä on kiikuskella tuohon hintaan katsoen. Itseäni kyllä himottaisi tuomonen TT-2k:n mainitsema Fatboy, mutta mokomilla taitaa olla vähän turhan ruma hintalappu. Tosin Fatboy voitti hinta/laatu suhteessa MB:n löhötuolitestin. Ohessa vielä nopeasti räpsäisty kuva omasta pyllynalusesta.

eiks toi oo saman muotonen ja kokoinen kuin jyskin oma mutta eri värinen?
 
Vastaus: Pelituolit

pitää käyä jyskissä testaamassa miten tuo tuoli sopii minun selälle ja ahterille :D
 
Vastaus: Pelituolit

Itselläni on ollut se Jyskin musta pelituoli jo jonkun aikaa ja olen ollut tyytyväinen. Muutaman kerran kipannut kun olen innostunut liikaa mutta muuten jees. Popit ei mitkään päätä huimaavat mutta menettelee. Maksoin siitä noin 40 kun oli vähän kangas revennyt. Eli hintaansa nähden aivan loistava.
 
Vastaus: Pelituolit

Saako tuon jyskin (vai oliko se askon) mallin liitettyä xbox 360? Kuinka paljon maksoi toimitus suomeen tuolle pyramat sound rocker PM400 Deluxelle?
 
Vastaus: Pelituolit

Haha! Mulla ihan sama, tosin sain toissakesänä sen vielä halvemmalla: 79 euroa. Helvetin mukava kyllä
 
Vastaus: Pelituoli autopeleihin?

Jimm'siltä lähtee nyt Plei-pelituoli varsin hyvään tarjoushintaan eli vain 139 e. Tosimiehet toki ottavat kyseisen tuolin vaaleanpunaisella verhoilulla. :)

Itsekin olen jotain tuon tyylistä ratkaisua katsellut ensisijaisesti ratille ja mahdollisesti myös vastaaville muille vimpaimille. Tuo pinkki verhoilu olisi tosissaan se tosimiehen ratkaisu:). Ihan tuntuvassa alessa tuo ainakin näyttäisi olevan. Jos porukalla on kokemuksia tuosta kyseisestä setistä, niin kuulisin niitä enemmän kuin mielelläni. Tietäisi sitten vähän, että kannattaako tuohon pennosiaan sijoittaa.
 
Ylös Bottom