Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelivideon teko

Vastaus: Pelivideon teko

Minkäslaisia vaatimuksia se koneelta vaatisi?
Jos multa kysyit niin Game Capture HD ei vaadi tietokonetta ollenkaan. Vasta sitten kun haluat editoida kaappaamiasi videoita niin tarvii tietty koneen.
Koneessa pitää tietenki sen verran olla potkua että jaksaa pyörittää teräväpiirtokuvaa.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Jos multa kysyit niin Game Capture HD ei vaadi tietokonetta ollenkaan. Vasta sitten kun haluat editoida kaappaamiasi videoita niin tarvii tietty koneen.
Koneessa pitää tietenki sen verran olla potkua että jaksaa pyörittää teräväpiirtokuvaa.

Sitä lähinnä tarkotin, että kuinka paljon koneessa pitää olla tehoja, että vois kunnolla editoida videoo
 
Vastaus: Pelivideon teko

Itse en alkanut capturecard hommiin , laitoin parinsadan videokameran ja homma on onnistunut sillä paremmin kuin hyvin.Mahdollista kuvata sitten muutakin kuin pelkkää pelikuvaa. Onnistuu 1080p ja 720 p @ 60 fps ja oon tyytyväinen :) Äänenlaatukin on ok , mutta laitoin tuossa mikrofonin kuitenkin tilaukseen jos sille vaikka käyttöä sattuisi löytymään
 
Vastaus: Pelivideon teko

Itse en alkanut capturecard hommiin , laitoin parinsadan videokameran ja homma on onnistunut sillä paremmin kuin hyvin.Mahdollista kuvata sitten muutakin kuin pelkkää pelikuvaa. Onnistuu 1080p ja 720 p @ 60 fps ja oon tyytyväinen :) Äänenlaatukin on ok , mutta laitoin tuossa mikrofonin kuitenkin tilaukseen jos sille vaikka käyttöä sattuisi löytymään

Fiksu päätös. Videokameralla saa monipuolisemmin kaikenlaista kivaa talteen. Pelikuvioissa suomenkieliset kommentoidut videot olisivat varmasti kovasti kaivattuja. Ihan Let's play-periaatteella ja ilman käsikirjoitusta.

Tässä esimerkki omasta tuotannosta. Yhdistettyä kuvaa videokameralta ja HD PVR:ltä:

[MEDIA]3211[/MEDIA]
 
Vastaus: Pelivideon teko

Fiksu päätös. Videokameralla saa monipuolisemmin kaikenlaista kivaa talteen. Pelikuvioissa suomenkieliset kommentoidut videot olisivat varmasti kovasti kaivattuja. Ihan Let's play-periaatteella ja ilman käsikirjoitusta.

Tässä esimerkki omasta tuotannosta. Yhdistettyä kuvaa videokameralta ja HD PVR:ltä:

[MEDIA]3211[/MEDIA]

Jep jep!

Itse olen myös alkanut laittamaan omaa korttta kekoon ja teen täysin käsikirjoittamattomia lets play videoita monista erilaisita peleistä , commentaryn kanssa. :) Mukavaa hommaahan tuo on kun muutenkin tykkää pelata.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Olin ajatellut laittaa tuon Avermedian Game Capture HD:n tilaukseen mutta tallentaako se esim team voicet? Tuntuu että oon kääntänyt koko netin ympäri enkä oo vastausta löytänyt.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Olin ajatellut laittaa tuon Avermedian Game Capture HD:n tilaukseen mutta tallentaako se esim team voicet? Tuntuu että oon kääntänyt koko netin ympäri enkä oo vastausta löytänyt.

Tottakai, mikäli tiimikeskustelut tulevat television kautta eikä headsetistä.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Tottakai, mikäli tiimikeskustelut tulevat television kautta eikä headsetistä.
Anteeksi Nisu mutta valaiseppa tyhmää. Eli logitekit nurkkaan ja television kautta, ok. mutta millä itse kommunikoin vai ymmärsinkö jotaan väärin. Vai onko tää joku liitäntä juttu? Tosiaan olen aivan käsi näitten juttujen kanssa :D
 
Anteeksi Nisu mutta valaiseppa tyhmää. Eli logitekit nurkkaan ja television kautta, ok. mutta millä itse kommunikoin vai ymmärsinkö jotaan väärin. Vai onko tää joku liitäntä juttu? Tosiaan olen aivan käsi näitten juttujen kanssa :D

Tulen väliin omilla säädöilläni ;) Eli jos haluaa että mikkiäänet tallentuu videolle, täytyy valita lisälaiteasetukset-audiolaitteiden asetukset-ulostulolaite kohdasta oletusjärjestelmälaite. Tällöin ääni tulee ääniasetuksista valitun ulostulon kautta. Itselläni ääniulostulo on optinen headsettiin ja äänen moniulostulo päällä jolloin äänet menevät komponentin kautta Avermediaan. Avermedia ei siis rajoita mikin tai headsetin käyttöä, ainoa kompromissi täytyy tehdä siinä, ettei mikkiäänen voimakkuutta voi erikseen säätää.
 
Vastaus: Pelivideon teko


Eli logitekit nurkkaan ja television kautta, ok. mutta millä itse kommunikoin vai ymmärsinkö jotaan väärin. Vai onko tää joku liitäntä juttu?

Täällä olen kytkenyt korvalaput televisioon ja mikrofonin USB-äänikortin kautta pleikkariin. Eli hiukan tähän tapaan:

8134d1322175025-playstation-3-yhteensopivat-kuulokkeet-usb-aanikortit-steelseries-siberiav2-playstation_headset_illustration.jpg


Logitechin headsetin kanssa tuskin onnistunee.
 
Vastaus: Pelivideon teko



Täällä olen kytkenyt korvalaput televisioon ja mikrofonin USB-äänikortin kautta pleikkariin. Eli hiukan tähän tapaan:

8134d1322175025-playstation-3-yhteensopivat-kuulokkeet-usb-aanikortit-steelseries-siberiav2-playstation_headset_illustration.jpg


Logitechin headsetin kanssa tuskin onnistunee.

Noup...logitechillä on se oma boksi pleikkarin ja tv:n välillä. Mut löytyyhän noita johdollisiakin kuulokkeita nurkista joten niillä vissiin helpompaa...
 
Vastaus: Pelivideon teko



Täällä olen kytkenyt korvalaput televisioon ja mikrofonin USB-äänikortin kautta pleikkariin. Eli hiukan tähän tapaan:

Niin onko sulla siis erikseen usb äänikortti sitä varten että saat mikki äänet sisään? Käytössä siis ihan normi headsettikö missä 3,5mm plugit mikille ja kuulokkeille?
 
Vastaus: Pelivideon teko

Niin onko sulla siis erikseen usb äänikortti sitä varten että saat mikki äänet sisään? Käytössä siis ihan normi headsettikö missä 3,5mm plugit mikille ja kuulokkeille?

Kyllä, mikrofoni on kytketty USB-äänikortin kautta pleikkariin ja toinen 3,5 mm plugi tuo peliäänet television korvalappuliitännästä, jossa mukana siis myös tiimin väliset keskustelut. Normi Fatal1tyn headset.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Kyllä, mikrofoni on kytketty USB-äänikortin kautta pleikkariin ja toinen 3,5 mm plugi tuo peliäänet television korvalappuliitännästä, jossa mukana siis myös tiimin väliset keskustelut. Normi Fatal1tyn headset.

Voitko suositella jotain usb äänikorttia mikä toimii ps3:lla hyvin? Ilmeisesti noihin ei kannata alkaa rahaa tuhlaamaan ja halvallakin saa jo hyvän.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Voitko suositella jotain usb äänikorttia mikä toimii ps3:lla hyvin? Ilmeisesti noihin ei kannata alkaa rahaa tuhlaamaan ja halvallakin saa jo hyvän.

Aivan oikeassa, eli pikkurahalla pitäisi löytyä jo ihan käyttökelpoisia. En osaa muuta suositella kuin sitä mitä itsellä on vuosikaudet toiminut ilman ongelmia, eli Sinovoice.

Näytä liitetiedosto 9676

Lisää aiheesta USB-äänikortit löytyy sille pyhitetystä viestiketjusta: http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...-yhteensopivat-kuulokkeet-usb-aanikortit.html
 
Vastaus: Pelivideon teko

Kuinkahan nuo omat höpinät saa tallennettua? Jos avermedia kuitenkin kaappaa äänen ja kuvan pleikan persiistä ja mikki tuodaan edestä? Nuo team voicethan kuuluu nauhoituksessa mutta omat äänet ei.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Kuinkahan nuo omat höpinät saa tallennettua? Jos avermedia kuitenkin kaappaa äänen ja kuvan pleikan persiistä ja mikki tuodaan edestä? Nuo team voicethan kuuluu nauhoituksessa mutta omat äänet ei.
Omat äänet pitää kierrättää tietokoneen kautta. Helpoin ja halvin tapa on ladata koneelle jokin ilmainen äänentallennusohjelma, mikäli sellaista ei jo ole, ja laittaa se nauhoittamaan koneen mikin kautta oma puhe. Olettaen siis, että koneessa on mikrofoni, joka ottaa ääntä vastaan.

Toinen mahdollisuus on joku tuollainen USB äänikortti, mistä pojat tuossa yläpuolella jo höpötteleekin. Itsellä ei tuollaisista ole kokemusta.
 
Ylös Bottom