Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Penkki ratille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dog72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

dog72

New Member
Nyt ku on ratti hommattu nii pitäis saada myös semmonen komee penkkihärdelli, osaisko kukaan neuvoa mestaa mistä vois tilata ku armaassa kotikaupungissa ei ole.

Vastaus: Penkki Ratille

haakana sanoi:
Miteis himputissa saan tähä kuvan näkyvii?
Et saa. Jos viesteihin ympättäisiin kuvia, kasvaisi saitin liikenne ja se taas maksaa rahnaa.
Linkkaus toimii ihan hyvin.

Oliver sanoi:
Et saa. Jos viesteihin ympättäisiin kuvia, kasvaisi saitin liikenne ja se taas maksaa rahnaa.
Linkkaus toimii ihan hyvin.

Ilmankos en saanutkaan.
Tuntui jo ett musta on tullu iha puupää. :D

Eikö kukaan todellakaan ole sattunu missään näkemään tuollaista tai jotain vastavaa penkkiä?

Veljekset keskisellä oli myynnissä samanlainen systeemi, mutta ei ollu kyllä sparcon kuppipenkillä, hinta oli sillo joku 800mk. Sieltä vois kait kysellä jos löytyis!

NewsFlash

Playseat-rattipenkeille maahantuoja 22.02.2006

Helsingissä toimiva ajosimulaattoreihin ja peli-istuimiin erikoistunut Sim Racing Oy on aloittanut Playseat-rattipenkkien maahantuonnin.

Playseat on täysin säädettävä ja soveltuu myös isoille aikuisille, sekä yli 8-vuotiaille lapsille. Valikoimasta löytyy lisäksi oma malli lapsille. Istuinten hinnat ovat mallista riippuen 249-299 euroa. Lisävarusteina on saatavana enemmän säätövaraa ja säilytystilaa tarjoava Pro Kit (249), TV-teline (75) ja alustamatto (38).

Playseat-laitteita myyvät mm. Verkkokauppa.com, Tietoasema-ketju, ON/OFF, Expert-liikkeet sekä muut hyvin varustetut tietokonekauppiaat.

http://www.playseats.com/

Ei sattuis olemaan kenelläkään kuvia tms itse rakennetuista telineistä jne säädöistä?

tai jotain päteviä kehikko.teline...linkkejä

tuli tuossa vihdoin hommattua tuo ratti ja sparcon corsa penkkikin on kun en sitä autossa juuri nyt tarvitse.

En nyt oikein tiedä mistä sais uuden aiheen laitettua mutta itse kysyisin että mistä saisi melko halvan mutta todella hyvän penkin/telineen G25 ratille?? Mitä itse olen löytänyt niin Amazonin sivuilla olisi playseats Evolution joka olisi euroina 200€ + toimituskulut.

Vastaus: Penkki ratille

Itselläni on Wheel Stand Pro, joka on on kyllä todella hyvä. Saattaa näyttää rujolta, mutta se on tarpeeksi tukeva (kunnon teräsputket), siinä on hyvät pikakiinnikkeet, jolloin saa helposti kasaan ja menee pieneen tilaan sängyn, ehkä sohvankin alle piiloon. Maksaa reilu satasen kotiinkuljetettuna ja siinä on erittäin hyvä hinta/laatu-suhde, kun vertaa markkinoilla oleviin ratkaisuihin.

wheelstand pro

"Stand for Logitech G25 = € 125 with shipment."

PS. telinettä saa myös hyvin säädettyä, ratin korkeus ja kaltevuuskulma jne.

Noista penkeistä sen verran että jos on teline mutta penkki ei tunnu tarpeeksi tykyltä niin haeskelkaappa vaikka ralli.netin kauppaosiosta. Meinaan että joka päivä menee joltakulta "päiväys" umpeen virallisilta rallipenkeiltä joilla ei saa enää ajaa. Sieltä siis kunnon penkki halvalla. Ja asiansa osaava kaveri tai sen tuttu voi vaikka hitsailla kunnon telineet penkille ja ratille.

Kerran olen pelannut richard burns rally:a tuollaisella kunnon rallipenkillä ja gt 4 ratilla ja voin sanoa että kokemus oli mahtava. Tuollainen kunnon penkki kuitenkin maksaa aika paljon.

Ylös Bottom