Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Perfect Dark vuodelle 2004?

Hmm... huono homma. Tämä nimittäin on yksi niitä pelejä joiden takia Cube tullaan ostamaan Marioiden, Zeldojen ja muiden lisäksi. Itseäni kyllä harmittaa vaan ettei Rare halunnut pitää itsellään Bond-lisenssiä, koska GoldenEye 007 oli niin loistava. Perfect Dark N64:llä ei tietenkään ollut yhtä loistava, mutta hyvä peli silti. Noh... kyllähän tämä tulee olemaan sitten pakko-ostos. Mitäs tuo tekijätiimin uudelleenjärjestely oikeastaan tarkalleen tarkoittaa? Kun ei ole nuo tuollaiset termit meikäpojan alaa.

Muuten jos pelin nimi on PD Zero, tuleeko se siis tapahtumaan aikaan ennen alkuperäistä PD:tä? Toivottavasti, sillä en itse pitänyt pelin avaruusolio-hömpötyksistä paljoakaan.

"tekijätiimin uudelleenjärjestely" on käytetty termi, ja se todennäköisesti tarkoittaa sitä, että PD Zeron kehitystyö on siirretty toiselle tiimille Rarewaren sisällä tai sitten nykyisestä PD Zeron tiimistä joku on saanut kenkää ja tilanne on otettu toinen työntekijä.. tai jotain.

Varsinaisestihan Rareware ei ole paljastanut PD Zerosta yhtään mitään muuta kuin nimen (huhuja on tosin liikkunut aika lailla) joten paha sanoa itse pelistä, sillä siitä voi lopulta tulla ihan minkälainen tahansa..

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Varsinaisestihan Rareware ei ole paljastanut PD Zerosta yhtään mitään muuta kuin nimen (huhuja on tosin liikkunut aika lailla) joten paha sanoa itse pelistä, sillä siitä voi lopulta tulla ihan minkälainen tahansa..

Minä kuulin sellaista, että kun Cubea esiteltiin ensimmäisiä kertoja, niin näytettiin lyhyitä pätkia uudesta Perfect Darkista. En sitten tiedä, että oliko se vain sellaista samanlaista esittelyvideota, jossa esiteltiin mihin kone pystyy (kuten esim. tapaus realistinen-Zelda). Tai tiedä sitten, että pitikö tuo ollenkaan paikkansa, mutta jostain kuitenkin niin luin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Minä kuulin sellaista, että kun Cubea esiteltiin ensimmäisiä kertoja, niin näytettiin lyhyitä pätkia uudesta Perfect Darkista. En sitten tiedä, että oliko se vain sellaista samanlaista esittelyvideota, jossa esiteltiin mihin kone pystyy (kuten esim. tapaus realistinen-Zelda). Tai tiedä sitten, että pitikö tuo ollenkaan paikkansa, mutta jostain kuitenkin niin luin.

Ei pidä paikkaansa. GameCubea esiteltiin teknologisesti SW: Rogue Squadron II:n ja Luigi's Mansionin esittelydemoilla.

- Esa

N64:n Perfect Darkissa minua harmitti vähän se ettei siihen tullut sitä oman naaman liittämistä moninpeluu-hahmolle Game Boyn kameran avulla, kuten oltiin lupailtu. Olisihan tuo ollut varmasti ihan hauskaa hommaa... Tuskinpa tuota Perfect Dark Zeroonkaan tulee, mutta saapahan sitä ainakin toivoa... ;)

Esa, Itseasiassa Cubea esiteltiin myos kolmiulotteisella Jo Darkin mallilla, joka pyori ruudulla reaaliaikaisesti. Nain siis IGN:n mukaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Esa, Itseasiassa Cubea esiteltiin myos kolmiulotteisella Jo Darkin mallilla, joka pyori ruudulla reaaliaikaisesti. Nain siis IGN:n mukaan.

Jep, IGN:hän se oli! Kiitos, kun muistutit, kun olen jo kauan yrittänyt etsiä noita kuvia, kun oli päässyt unohtumaan missä ne oli! :) Tässä osoite muillekkin kiinnostuneille: http://cube.ign.com/news/23979.html

Ylös Bottom