Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
K0RKKII sanoi:Onko millaista eroa pelata perus vanhalla tv:llä jossa ei ole HDTV tukea kuin sellaisella jossa on. Olisin hankkimassa XBOX 360 mutta itselläni on tollainen 28 tuuman perus tv.![]()
![]()
noh, tää on taas vähä kyseenalainen juttu. Mulla itella on xo kiinni vanhas matkatv:ssä, ja kyl silti vaik oon vaan änärii pelannu, niin silti se grafiikka pudottaa silmät päästä, verrattuna ps2 grafiikkaan. Eikä oo kyl tippaakkaan kaduttanu xo hankinta, tai no sain joululahjaksi mutta kummiskin. Joten ehdottomasti kannattaa hommata vaikka olisi vanha tv. ja vielä, sanoit etttä se on next genin hukkaan heittämistä, ei todellakaan ole sanon minä. eiköhän se saarna ollut siinä =DDecap sanoi:Noinhan se menee, mutta kyllä niitä voisi jo sanoa rumiksi sen jälkeen kun on HDTV:hen tottunut
Itsellä oli alkuun XO kiinni 28" laajakuvassa, mutta eihän sitä kauaa jaksanut katsella.
Oikein hämmästyttää katsoa noita "pelinurkkaukseni" kuvia missä porukalla on jossain 21" salorassa kiinni XO, voi mitä haaskausta imo.![]()
Tietenkään kaikilla ei ole varaa ostaa HDTV televisiota, mutta kyllä itse tyytyisin sitten vanhan xboxin pelaamiseen, menee koko next-gen muutoin hukkaan.
Ja joo tässähän voidaan aloittaa tämä "ei ne graffat ole pääosassa!" -keskustelu, mutta se ei ole pointti. Pointti on siinä, että ero on huomattava vaikka olisi -6 näkö.![]()
Decap sanoi:Noinhan se menee, mutta kyllä niitä voisi jo sanoa rumiksi sen jälkeen kun on HDTV:hen tottunut
Itsellä oli alkuun XO kiinni 28" laajakuvassa, mutta eihän sitä kauaa jaksanut katsella.
Oikein hämmästyttää katsoa noita "pelinurkkaukseni" kuvia missä porukalla on jossain 21" salorassa kiinni XO, voi mitä haaskausta imo.![]()
Tietenkään kaikilla ei ole varaa ostaa HDTV televisiota, mutta kyllä itse tyytyisin sitten vanhan xboxin pelaamiseen, menee koko next-gen muutoin hukkaan.
Ja joo tässähän voidaan aloittaa tämä "ei ne graffat ole pääosassa!" -keskustelu, mutta se ei ole pointti. Pointti on siinä, että ero on huomattava vaikka olisi -6 näkö.![]()
pziuz sanoi:Varmasti näyttää hyvältä vanhan mallisellakin töllöllä. Ainoa miinus, mikä tulee (tarkkuuden lisäksi) mieleen on se, että joissakin peleissä ei tahdo saada teksteistä selvää, mutta näitä tapauksia on vain muutama.
jkh sanoi:Tämä ongelma ratkeaa käyttämällä RGB-kaapelia. Itselläni on 32" 100 hz SDTV jonka kuva on aivan mainio, ainoa ongelma oli joissain peleissä liian pieni ja epäterävä teksti josta ei millään meinannut saada selvää (esim. Tiger Woods PGA Tour 2007) mutta RGB-kaapelin hankkinnalla tästä ongelmasta päästiin, tekstit toki säilyivät pieninä mutta kirjainten terävyys parani niin että tekstit ovat täysin luettavissa.
Raxe sanoi:Mistäs noita RGB kaapeleita saa ja mikä on hintaluokka? Kyllä tuo PGR 3 näytti niin hienolta SDtvlläkin että täytyy tuo X360 vihdoin hommata tännekin.