Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes 2

Gangster75

New Member
Mistä Pes 2:een saa niiden pelaajien oikeat nimet. Tuleeko siinä joku lappu mukana vai...? Ajattelin ostaa ton, kun kerta 5 e:lla irtoo.
 
ei tule. sori vaan. mutta esm:
http://evo-web.co.uk tuolta saat nimet. senkus näpyttelet käsin. tai sit käytä X-porttia jota sulla luultavasti ei ole. tilaa se täältä:
http://www.konsolinet.fi
ja miksi ostaa pes2?
kolmonen irtoo 18päivän päästä kaupoista. ja play.comista hintaan 42euroa

::edit::
niin joo. mulla kesti 13tuntia näpyttely. joukkueet nimet. logot ja paidat sekä sit tietysti ne joukkueiden kutsumanimet kun sen voitti konami umbro cup:sta
 
Hetkinen. Joukkueiden kutsumanimet? Saako selostajan sanomaan joukkueen oikean nimen esim. Nevadan (Real Madrid) sijaan? Ei kai.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Korbenn
Hetkinen. Joukkueiden kutsumanimet? Saako selostajan sanomaan joukkueen oikean nimen esim. Nevadan (Real Madrid) sijaan? Ei kai.
Eikös tossa just sanottu, et ku voitti Umbro kupin :D
Itse en pidä selostusta koskaan päällä, joten en ole asiaan perehtyny, mutta niin olen kuullut et nekin saa muutettua.
 
Kiitos tropic. Ja ostan sen sen takia, että saan sen 5:llä eurolla joten ei niissä nyt varmaan 37 euron edestä ole eroavaisuuksia. Ja sehän on vaan hyvä että näpyttely kestää, tuleepahan lisää pelitunteja kun eka viikko menee nimiä ja logoja muutellessa :D
 
Joo ja eihän tällä sivulla ole kuin 3 aiempaa ketjua PES2:sta, yksi vieläpä nimellä PES2 päivitykset... :rolleyes:

On huomattavasti kätevämpää, että ekalle sivulle mahtuu aiheita useista eri peleistä eikä neljää samasta aiheesta.
 
Olen kyllä kaikki mahdolliset cupit voittanut. En tosin kaikkia vaikeimmalla. En usko ennen kuin näen (tai kuulen), että ne kutsumanimet siellä on. Eihän niitä oikeita nimiä saa käyttää, kun lisenssimaksuja ole maksettu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Korbenn
Eihän niitä oikeita nimiä saa käyttää, kun lisenssimaksuja ole maksettu.

Ei ne varsinaisia seurojen oikeita nimiä olekaan vaan seuran kotikaupungin nimiä, kuten esim. Madrid, London jne. Parempi kuitenkin kuin Navarra tms. Varsinkin kun useat seurat tunnetaan yleisesti pelkän kotikaupungin nimellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Joo ja eihän tällä sivulla ole kuin 3 aiempaa ketjua PES2:sta, yksi vieläpä nimellä PES2 päivitykset... :rolleyes:

On huomattavasti kätevämpää, että ekalle sivulle mahtuu aiheita useista eri peleistä eikä neljää samasta aiheesta.

Nääh... täälläkin on sen verran vähän keskustelua (mutta hyvää sellasta) loppujen lopuksi, että on vaan hyvä kun on monia eri ketjuja...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Korbenn
Hetkinen. Joukkueiden kutsumanimet? Saako selostajan sanomaan joukkueen oikean nimen esim. Nevadan (Real Madrid) sijaan? Ei kai.

Siis kaupunkien mukaan ne kutsumanimet.
Madrid, Liverpool, Bayern, Roma & Amsterdam
 
CBW

Okei, hyppään nyt asiasta toiseen. Mitä pelipaikkaa tarkalleen tarkoittaa CBW? Olen käsittänyt että CBT on keskuspuolustaja ja SB on laitapakki, mutta CBW:tä en oo tajunnu. Kertokaa te viisaat! :)
 
Re: CBW

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Okei, hyppään nyt asiasta toiseen. Mitä pelipaikkaa tarkalleen tarkoittaa CBW? Olen käsittänyt että CBT on keskuspuolustaja ja SB on laitapakki, mutta CBW:tä en oo tajunnu. Kertokaa te viisaat! :)

En voi olla täysin varma, mutta mielestäni se tarkoittaa liberoa jos oikein muistan. Tarkista asia pelaajien editoinnista. Valitessasi pelaajalle pelipaikkaa vieressä on kentän kuva joka näyttää aina missä mikäkin pelaa. PESsissä pelipaikkojen nimet ovat kyllä ihmeelliset kun on tottunut CM:n mutta eipä pessissä määritelläkään erikseen esim. oikeita ja vasempia laitapakkeja.
 
Re: Re: CBW

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
En voi olla täysin varma, mutta mielestäni se tarkoittaa liberoa jos oikein muistan. Tarkista asia pelaajien editoinnista. Valitessasi pelaajalle pelipaikkaa vieressä on kentän kuva joka näyttää aina missä mikäkin pelaa. PESsissä pelipaikkojen nimet ovat kyllä ihmeelliset kun on tottunut CM:n mutta eipä pessissä määritelläkään erikseen esim. oikeita ja vasempia laitapakkeja.

Pelaajan editoinnissa pelipaikan kuva on aivan sama CBW:llä ja CBT:llä. Nimet ovat Central Back Sweeper ja Central Back Stopper. Joten vieläkään en aivan hahmota paikkojen eroa. Miten te peluutatte eri tavalla sweepriä ja stopperia?
 
Re: Re: Re: CBW

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Miten te peluutatte eri tavalla sweepriä ja stopperia?
CM:ää pelanneena ymmärrän peluutuksen näin:

SB---CBT--CBT---SB
---------CBW--------
----------GK----------

Näin siis viidellä puolustajalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Paljon vie muistarilta tilaa PS2:lla?
Mulla tällä hetkellä koko muistikortin vaikka olen siirtänyt hidastuksia koneelle. mutta melkein kaiken muistin mitä on kortilla. ei paljoa muita pelejä pelailla.
 
Re: CBW

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Okei, hyppään nyt asiasta toiseen. Mitä pelipaikkaa tarkalleen tarkoittaa CBW? Olen käsittänyt että CBT on keskuspuolustaja ja SB on laitapakki, mutta CBW:tä en oo tajunnu. Kertokaa te viisaat! :)

CBW on libero eli alin pakki.

CBT on pakki. iha normi peruspakki

ja SB on laitapakki. esm lizarasumainen pelaaja
SB:n tarkoitushan on nousta hyökkäyksia tukemaan...

SB--CBT--CBT--SB

tai
SB-CBT---SB
-------CBW--
tai
CBT--CBT----CBT
-----------CBW---
 
Kiitti kaikille kaikista hyvistä selvennyksistä koskien CBW:n pelipaikkaa! Nyt ehkä uskaltaa jopa peluuttaakin sellasta kun tietää suunnillen minne laittaa... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tropic
Mulla tällä hetkellä koko muistikortin vaikka olen siirtänyt hidastuksia koneelle. mutta melkein kaiken muistin mitä on kortilla. ei paljoa muita pelejä pelailla.


Oukei! Eipä sit tarvii ees harkita sen ostamista. No, säästyypä rahaa.
 
Mullakin vie koko muisikortin, mutta pelkästään tallennettujen replayden takia. Ei siis todellakaan vie koko muistikorttia, ellet säilytä jokaista läpivetämääsi turnausta ja pelaa yhtäaikaa viittä mestareiden liigaa tai (niinkuin minä) pidä joku reilu kymmentä replayta tallennettuna.
 
Ylös Bottom