Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 [Ps3]

Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Tänään tipahti USA-versio uusimmasta PES:stä postiluukusta.

Noh, ensimmäiset pari tuntia meni säätäessä option filuja ja siirrellessä pelaajia oikeisiin joukkueisiin. Kaikkien noiden härveleiden jälkeen aloin pelaamaan ja harjoittelemaan. Ensimmäisenä osu silmään tuo training-moodi, eikö siinä voi pelata harjoitusotteluita tietokonetta vastaan? Edellisissä PES:issä tämä onnistui ja nytkin siellä on joku General -jotakin, mutta ei.

Olen aina pitänyt PES-sarjasta ja vanhana fanina ei tämäkään niin huono ole, kuin on annettu ymmärtää. Pelaaminen on minun mielestä mukavempaa, kuin Fifa 08:ssa. Miinuspuolia tottakai on ja niistä ehkä suurimpana keskityspallojen räjähdysmäinen nopeus ja pelinopeus ylipäätänsä. Ruudunpäivitys ei myöskään replayssä ole mikään päätä huimaava, joskus kuva töksähtelee eteenpäin.

En tiedä miksi, mutta Onlinessa Friendly-matcheissä ei ole ketään pelaamassa, tai ainakaan minulla ei löydy vastustajia. Ensi yrittämällä löytyi vastus Ranking-peliin ja siitä mielissään oitis pelaamaan. Siihen se peli-ilo sitten tyssäsikin, koska lagi oli aivan kauhea. Aina, kun pidin palloa peli kulki jouhevasti ja ei ongelmia, mutta kun menin vastustajan kenttäpuoliskolle alkoi lagi painamaan päälle ja ei siinä enään voinut tehdä oikein mitään. Vastustaja otti tietenkin pallon pois ja lagi vain jatkui niin kauan, kun hänellä oli pallo. 3 maalia hän kerkesi tekemään, kun itsellä palo pinna ja nakkasin pelin kiinni. Yhteys on 5/1, joten ei se ainakaan minulla vika voi olla..? Sanokaa nyt, että peli yleensä ei lagaile paljon yhtään niin olen tyytyväinen.

Kaikinpuolin ei tämä ole niin huono, kuin arvelin. Ei harmita yhtään, että tuli hankittua, vaikka uudet versiot kolkuttelevat jo ovilla.

Kyllä se aika pahasti aika usein lagaa. Ihan tuurilla voi joskus saada lagittoman matsin. Tietysti jos pelaa kotimaan asukkeja vastaan niin lagi on vähäisempää, mutta kaiken kaikkiaan PES 2008:n nettikoodi on ala-arvoinen.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Kyllä se aika pahasti aika usein lagaa. Ihan tuurilla voi joskus saada lagittoman matsin. Tietysti jos pelaa kotimaan asukkeja vastaan niin lagi on vähäisempää, mutta kaiken kaikkiaan PES 2008:n nettikoodi on ala-arvoinen.

Plääh, pitihän se arvata, kun Konami on kyseessä. Siinä on kyllä niin ristiriitanen yritys.

Lisäilen sut listoille, niin jospa joskus pääsis pelaamaan suomalaistenkin kanssa.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Miten kyseisessä pelissä saa omia kuvia paidan logoiksi? Tällä hetkellä en tiedä mitenkä ne tikulle tyrkätä :mad:
 
Ylös Bottom