Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes 2008 Turnaus

Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Otetaan Matias matsia viikonloppuna? Lauantaina päivällä/iltapäivällä tai sunnuntai-iltana. Miten sulle käy?

Sunnuntai-iltana voisi muutenkin ottaa kunnon PESsi-sessiot. Joggeri, Wilhu, matsattaisko mekin silloin?
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Sanoppa vaan kun oot linjoilla ni pelataan

QUOTE=matias92;623488]harmiharmi mutta ittelle saapui tänään pleikkari kotiin ja voisin ottaa jo tänään mahollisesti ensinmäiset matsini tässä jos olen vieläkin mukana?:)
EDIT: sen verran että PSN-nimeni on nyttetn tuo matias92 :))[/QUOTE]
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

oon kyl nyt jäljessä täs aikataulussa mut ilmotelkaa tänne jos joku ottaa matsia huomenna:):)
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

oon kyl nyt jäljessä täs aikataulussa mut ilmotelkaa tänne jos joku ottaa matsia huomenna:):)
Otappa kuule ihan ite yhteyttä ykstyisviestein, ettei muiden tarvi vaivautua, kun kerta olet jäljessä. Sinulta en ole vielä saanut ainuttakaan yksityisviestiä. Eikä mitään pelkkiä kysymyksi millon käy, vaan ehdota ensin itse aikaa ja pyydä vastapuolta ehdottamaan uutta jos ei ehdottamasi aika käy.
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Otappa kuule ihan ite yhteyttä ykstyisviestein, ettei muiden tarvi vaivautua, kun kerta olet jäljessä. Sinulta en ole vielä saanut ainuttakaan yksityisviestiä. Eikä mitään pelkkiä kysymyksi millon käy, vaan ehdota ensin itse aikaa ja pyydä vastapuolta ehdottamaan uutta jos ei ehdottamasi aika käy.

Oot vähän tyly. Otetaan nyt huomioon, että Matias ei ole pelannut vielä vissiin ketään vastaan, niin pitäiskö sen sitten jokaiselle osallistujalle erikseen lähetellä YV:tä kellonaikoineen päivineen? Eikö nyt ole helpompaa laittaa tänne viestiä ja jokainen turnaukseen osallistuja voisi vaivautua seuraamaan tätä ketjua?
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

sori oli matsit kesken WuuaFINN in kanssa ja tulokset ei kyllä miellytä:(

WuaaFINN - matias92 4-3

matias92 - WuaaFINN 0-4
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Oletko Matias92 linjoilla? Otetaanko matsit? Pistän jo match roomin pystyyn, onko Pes nimimerkkisi Matias92?
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

En ollu linjoilla, oli kavereita kylässä ja halusivat katsoa salkkarit niin en sitten vbiittiny vastustaa.

Sopisko kellekkään matsia nytten?
 
Ylös Bottom