Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 Wii

Vastaus: PES 2008 Wii

Nonni, tuli Wiille taas käyttöä kun Pessi kolahti postiluukusta ja hyvältä vaikuttaa!
Tätä saa kyllä hetken treenata ennenku kehtaa netissä pelata ;)

Edit: meni vartti tästä lausunnosta ennen kuin olin jo ottamassa dunkkuun Konsolifiniläiseltä (ducky), nyt takaisin treenaamaan :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PES 2008 Wii

Nonni, tuli Wiille taas käyttöä kun Pessi kolahti postiluukusta ja hyvältä vaikuttaa!
Tätä saa kyllä hetken treenata ennenku kehtaa netissä pelata ;)

Edit: meni vartti tästä lausunnosta ennen kuin olin jo ottamassa dunkkuun Konsolifiniläiseltä (ducky), nyt takaisin treenaamaan :D

Juu, turpaan kyllä tulee jos ei treenaa :D Yleinen taso nettipeleissä ei päätä huimaa, huomaa kyllä että ohjaus on ihmisille ihan tuore... Otetaan mekin nettipeliä sitten kun takaisin kotia kotiudun tämän kuun lopulla.

about_to_cry

Hieno peli on.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Onko muilla samanlaista "probleemaa" kuin mulla.. Nimittäin, olen pelannut champions roadia kolmella tähdellä nyt aika monta matsia, ja tuloksena on se, että joka matsissa olen saanut sen 4-7 maalia, vastustajan saadessa vain yhden korkeintaan. Syntyykö muilla noita jääkiekkolukemia? :D

EDIT: Tosin kovin pitkällä champions road ei ole, juuri sain ensimmäisen kolmen tähden pelaajan.. Mutta niin, muilla kokemuksia tuosta edellämainitusta?
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Itse pelaan viitos tasolla champions roadia ja pelit ovat tasureita tai 2-1, 1-0 jne. En ole ainakaan huomannu.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Hmm, pitääpä sitten kait pikapelissä koittaa että miten pärjää korkeammilla vaikeustasoilla...
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Hmm, pitääpä sitten kait pikapelissä koittaa että miten pärjää korkeammilla vaikeustasoilla...

Imo, kannattaa kyl alkuu pelailla sillä kolmostasolla CR:ää, siinä voi sitten kaikessa rauhassa opetella peliä ihan kunnolla (ja kyllä ne vastustajat vaikenee leagueiden mukaan kolmostasollakin). Tätähän voi pelata kuten vanhaa PESsiä, mutta reilusti parannetulla syöttelyllä, joten isot lukemat Regular-tasolla on ihan luonnollinen jatkumo. Pointtina koko pelissä on kuitenkin koko joukkueen reaaliaikainen ohjaaminen (molemmissa päissä), ja se sulla tuskin on vielä kovin hyvin hallussa? Kovia online-pelaajia vastaan ei sit enää pärjääkään peruspelillä. Parempi siis (imo) opetella uus systeemi läpikotaisin jo alkuvaiheessa kun siihen on parhaimmat mahikset.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Pointtina koko pelissä on kuitenkin koko joukkueen reaaliaikainen ohjaaminen (molemmissa päissä), ja se sulla tuskin on vielä kovin hyvin hallussa? Kovia online-pelaajia vastaan ei sit enää pärjääkään peruspelillä. Parempi siis (imo) opetella uus systeemi läpikotaisin jo alkuvaiheessa kun siihen on parhaimmat mahikset.

Oikeassa olet. Puolustaminen tahtoo takkuaa itsellä vielä jonkin verran, mutta jahka tässä nyt saa harjoiteltua tarpeeksi niin nettikentät kutsuuminuakin. :)
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Oikeassa olet. Puolustaminen tahtoo takkuaa itsellä vielä jonkin verran, mutta jahka tässä nyt saa harjoiteltua tarpeeksi niin nettikentät kutsuuminuakin. :)

Itse ainakin huomasin että vaikeustaso nousee aika reilusti kovemmissa cupeissa, pelaajat vastapuolella ovat paljon omia pelaajia parempia. Joten nelostasolla tukkaan tuli itselläni ja siitä syystä pysyn vielä tasolla kolme.

Oma puolustusmateriaalini on vieläkin tosi huono. Pelkkiä kankeita puujalkoja :mad:
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Eilen posti-patu ystävällisesti pudotti Pessin viimein postiluukustani ja pääsin kokeilemaan tätä uuden ajan airutta.

Rakkautta ei todellakaan syttynyt ensi silmäyksellä. Alku tuntui varsin koomiselta koheltamiselta, mutta jo tunnin pelaamisen jälkeen jouduin myöntämään että on tässä kyllä potentiaalia. Pelattavuudessa (lähinnä ukkojen ohjastamisessa) on jotain epäloogisuuksia ja "virheitä", mutta ne ovat erilaisia mihin vanhoissa jalispeleissä on totuttu. Ennenhän annettiin tatilla suunta, painettiin syöttönappia ja toivottiin että heppu syöttää sille pelaajalle jota tarkoitettiin. Usein näin ei käynyt. Nyt syötön vastaanottajan saa määritellä itse varmaan ensimmäistä kertaa potkupallopelien historiassa, mikä on kyllä varsin hienoa. Vähemmän hienoa on puolestaan se että vetoja voi nyt kontrolloida entistä huonommin. Vanhalla systeemillä huonollakin vetäjällä saattoi tehdä vaparista maalin jos ohjaimen ja sohvan välissä oli riittävästi skillssejä. Nyt ei voi muuta kuin heilauttaa nuntsaa ja toivoa parasta. Jonkun mukaan tämä oli hyvä asia. Vetäjän taidot ratkaisevat, ei pelaajan. Itse olen eri mieltä. IRL-pelaajan ja virtuaalipelaajien yhteispeli on aina ollut itselleni SE juttu. Hyvä pelaaja on pärjännyt huonollakin tiimillä Brasseilla pelaavaa tumpeloa vastaan. Virtuaalijoukkue on tasoittanut pelaajien välisiä eroja, nyt joukkueen merkitys saattaa kasvaa liian suureksi. Olen tosin pelannut liian vähän voidakseni julistaa asian varmaksi, toivottavasti olen väärässä.

Eli tunnin pelanneena voin sanoa että valamiehistö on vielä ulkona itse otteluiden suhteen, mutta näyttäisi siltä että se saattaa olla timantti. Otteluiden ulkopuolinen toteutus onkin sitten jotain ihan muuta. Nimittäin kuraa.

Kun ottelut ovat kerran suht realistisen näköisiä, niin miksi valikoiden ja etenkin taktiikkaruudun pitää näyttää viisivuotiaan piirtämiltä? Isopäisiä tikku-ukkoja joiden arvot (joita on puolet vähemmän kuin ennen tai muissa PES 2008-versioissa) esitetään kummallisilla symboleilla joista ei ota pirukaan selvää. Taktiikkaruutu on ollut perusteiltaan ja toiminnaltaan yhtenevä ISS Pro Evolutionista lähtien kaikilla alustoilla joille pelejä on julkaistu. Lienee syy siihen miksi sitä ei ole koskaan muutettu. Koska se toimii. Tämä ei toimi. Pelaajien lisääminen/poistaminen kokoonpanosta on helkkarin hankalaa, samoin nopean yleiskuvan luominen joukkueesta ja sen pelaajista. Pelitaktiikan muuttaminen käsin on helpompaa kuin ennen, kaikki muu on takapakkia. Muutenkin valikot vilkkuvat (joo, johtunee omasta Wii-TV-johtokombinaatiostani, mutta minkään muun pelin valikot eivät vilku tähän tapaan), ovat rumia, hankalia, rumia, vaikeita ja rumia. Jalispelissä valikot eivät tietenkään ole yhtä tärkeitä kuin esim RTS:ssä, mutta jos matsien välillä v1tuttaa koko ajan niin ei se hyväkään asia ole.

Kerrankin on tehty jotain uutta. Propsit siitä. Ottelut saattavat olla hienoimpia ikinä, muu toteutus ei päätä huimaa. Haastetta kuitenkin ainakin löytyy (nettipelin myötä vielä enemmän), joten eiköhän tätä tule hakattua kuitenkin enemmän kuin olisi perhesovun kannalta suotavaa.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Wiin olen omistanut jo kuukauden päivät,tämä pitäs hankkia WarioWaren ja Trauma Centerin seuraks.

Mistä tuon sais halvimmillaan tilattua (PAL versiona, vai saako niitä UK versioita edes vahingossa tilattua) ?
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Wiin olen omistanut jo kuukauden päivät,tämä pitäs hankkia WarioWaren ja Trauma Centerin seuraks.

Mistä tuon sais halvimmillaan tilattua (PAL versiona, vai saako niitä UK versioita edes vahingossa tilattua) ?

Play.comista näyttää lähtevän aika halvalla, eli 24 puntaa (n. 31e). Itse tilasin julkaisussa blahdvd.comista, hintaa tuli posteineen 42 euroa.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Champions roadin on tullu parikymmentä matsia pelattua.
Matsin jälkee laitetaan aina niitä skillejä pelaajille ja ne mittarit aina kasvaa.
Osasta pelaajista joku niistä tuntuu vaan olevan punainen(esim. Defence).
Meinaako tuo nyt ettei pelaaja kehity enää sillä osaalueella vai mitä ?

Jos näin on niin mikähän järki, että 20-vuotias pelaaja ei kehity enää tuosta eteenpäin :p
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Onkos PES:ssä jonkinlainen nettipelit? Kiinnostaisi tietää kuinka tuo toimii. Laitetaanko jotain kooden tjms...
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Onkos PES:ssä jonkinlainen nettipelit? Kiinnostaisi tietää kuinka tuo toimii. Laitetaanko jotain kooden tjms...

Jep, löytyy nettipeli. Kavereita vastaan täytyy vaihtaa koodit. Myös random-pelejä voi pelailla, sitä en tosin ite ole vielä kokeillut. Kavereita vastaan on hyvin pelittänyt, välillä pikkasen lagia mutta ei häiritsevästi.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Nyt on about 4 matsia ja kolme training campia ohi ja fiilikset ovat seuraavat:

- Tässä pelataan oikeasti joukkueena
- Tässä pelinrakennus tuntuu olevan huomattavasti enemmän oikeasti omissa käsissä, eikä kyse ole vain siitä että on nopeita pelaajia.
- Kontrollit toimii hyvin, pelaaminen on ollut alusta asti hauskaa, mutta hienouksia on varmasti opeteltavissa vielä todella pitkään
- Opinkohan vielä joskus käyttämään kaikkia kikkoja? Seinäsyötöt, interceptionit yms... vielä mennään aika perus-syöttelyllä. Miehiä alkaa oppia ottamaan paremmin...mutta tuntuu hurjalta ajatukselta käyttää kaikkia kikkoja itse toiminnassa.
- Kyllä tässä on oikeasti mielenkiintoisin urheilupeli pitkään aikaan.
- Vielä muutama matsi, sitten Champions Roadiin, ja jossain vaiheessa nettiin.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Nyt sain pelin ja ehdin ehkä n. 30 minsaa pelaamaan. Trainingit menin läpi ja yhden pelinkin taisin pelata. Vielä en laajemmin kommentoikuin, että mielenkiintoista.

Mutta sitä turnausta voisi alkaa järjestelemään jossain vaiheessa?
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Itse olen tätä peliä nyt hiukka enemmän pelaillut, tosin silti erittäin vähän. En oikeastaan osaa sanoa muuta kuin että, hyvähän tämä on, ja erilainen, mutta koukutus-reaktio kyllä loistaa poissaoloaan. Johtunee myös varmasti osin siitä, ettei ole ollut peliseuraa, ja itse ainakin kaipaan urheilupeleissä sitä kaverille molottamista ja armotonta kommentointia. Ei tietokonetta vastaan silleen kiksaa....
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Nyt on jo se 10 matsia takana ja tässä vähän kommenttia.

Eli ensin meni trainingit lävitse. Ja sen jälkeen pari pikapeliä (1 tähti). Siirryin nopeasti pelaamaan MM-kisat kahdella tähdellä ja lopussa voitot olivat tyyliin 9-2. Nyt alotin CR 3 tähdellä ja heti eka peli 3-0. Kaikki sujuu ihan hyvin, mutta onko tuo puolustaminen vain tuota A napin rämpyttämistä? Sillä olen ainakin tähän asti pärjännyt. Eli vastustajan pelaajan jolla on pallo niin napautan vain A painiketta koko ajan ja kun se syöttää jollekkin niin taas sama. Hyökkäyspeli on kyllä mahtavaa.

Mistä muuten tekee harhautuksia? Trainingissa ei ollut.
 
Ylös Bottom