Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3 Hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan luigi
Onko jollakin tietoa onko pelissä laajakuvatuki? Käsittämätöntä jos ei vielä tähänkään versioon moista ole tehty.

Alla olevaa väittävät Evo-Web:n foorumeilla:

"...shame no widescreen option either, that would be sweet..."

Liekö faktatietoa? Sääli jos on :(
 
Tosiaan käsittämätöntä jos ja kun eivät ole laajakuvatukea laittaneet. Niin pieni vaiva hyötyyn nähden (laajakuvalla pelatessa pelin nopeus sivuttaissuunnassa vääristyy huomattavasti). Esim. pelaaja juoksee pallontavoittelussa vasemmalta oikealle kovaa ja ylhäältä alas hitaasti...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
sama on huomattu ja siksi kun nyt olen uutta televisiota katsomassa olen miettinyt että kannattaako sitä laajakuvaa ostaa ku kuitenkin joka päivä n.2-5tuntia pelataan kavereiden kanssa pessiä siitä televisiosta...
 
VOIHAN KILINVITTU SANON MINÄ!
PlayerOne ilmoittaa ilmestymispäiväks 31.11!!!
Euroopassahan se ilmestyy 31.10 jos en väärin ole lukenut miksi sit playerOne sais sen tuolloin myyntiin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tropic
VOIHAN KILINVITTU SANON MINÄ!
PlayerOne ilmoittaa ilmestymispäiväks 31.11!!!
Euroopassahan se ilmestyy 31.10 jos en väärin ole lukenut miksi sit playerOne sais sen tuolloin myyntiin?
Riläks! Kyllä se ilmestyy suomessakin samaan aikaan kuin muualla euroopassa.

Muutenkaan en pitäisi minkään yksittäisen liikkeen ilmestymispäivä ilmoitusta minään absoluuttisena totuutena.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Riläks! Kyllä se ilmestyy suomessakin samaan aikaan kuin muualla euroopassa.

Muutenkaan en pitäisi minkään yksittäisen liikkeen ilmestymispäivä ilmoitusta minään absoluuttisena totuutena.

Näin on. Play.com puolestaan ilmoittaa julkaisuksi 7.11. Eli jokaisella tietonsa, ja varmasti tulee sekin muuttumaan. Ennakkotilauksessa on jo.
 
"PlayerOne ilmoittaa ilmestymispäiväks 31.11!!!"

Niinno, tuollaista päivämäärää ei ainakaan meikäläisen kalenterista edes löydy, eli eiköhän tuossa ole vain kyse typosta.
 
Niin ainoa Pessissä vähän huonmpi juttu on seurajoukkueiden vähyys.Mukana Pes3 taitaa olla 64 joukkuetta, joten siinä se häviää muille fudispeleille.Kontrollit,Grafiikka, ja fiilis pitävät Pessin futispelien kinginä :)
Playeronessa julkaisuajaksi sanotaan 31.10
 
Jos elokuvia (DVD:eitä) katselee yhtään, niin laajakuva kannattaa ehdottomasti hankkia. Eihän vanhan mallisia 4:3 töllöjä hirveästi ole kai edes myynnissä. Vain ajasta kyse koska tuotanto käytännössä lopetetaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *UsT*
Niin ainoa Pessissä vähän huonmpi juttu on seurajoukkueiden vähyys.Mukana Pes3 taitaa olla 64 joukkuetta, joten siinä se häviää muille fudispeleille.Kontrollit,Grafiikka, ja fiilis pitävät Pessin futispelien kinginä :)
Playeronessa julkaisuajaksi sanotaan 31.10

pes2:een verrattuna ei tunnu ihan älyttömästi olevan eroja, ehkä graafisesti vähän kehittynyt, muuten tutttua ja turvallista. Sain hankittua litmasen ac milaniin, nyt vois lähtee loppukausi kulkemaan ja toiselle kaudelle paikka ylempään divariin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Toivottavasti tässä tulee olemaan tuon Interin Martinsin tuuletukset mukana! :D
Joo! On meinaa tyylikkään näköinen tuuletus!
On joutunut pari kertaa varmaan treenaamaan tuuletustaan!:D
 
Eilen mietittiin ihan samaa kavereitten kanssa kun pelattiin Interillä. Valitettavasti Martins ei vaan päässyt ottelussa maalintekoon jotta oltais voitu todeta asia ;)

PES3:een on siis tulossa kaksi uutta lisensoitua seuraa. WE7:n Lazion, Roman, Parman ja AC Milanin lisäksi lisenssit on saatu kaavittua Juventukselle ja Feyenoordille. Näillä on siis oikeat pelipaidat mainoksia myöten ja seuran, pelaajien ja mahdollisen kotiareenan nimet oikein.

Tuossa muutama kuva Juven pelipaidoista ja PES3:sta yleensä:
http://forums.evo-web.co.uk/viewtopic.php?t=12198
 
Siis onko jollain varmaa tietoa julkaisu ajankohdasta?
Kun oon kuullu hieman ristiriitaista tietoa.
Playerone sanoo 31.11 uskoakko sitten tuohon? :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *UsT*
Siis onko jollain varmaa tietoa julkaisu ajankohdasta?
Kun oon kuullu hieman ristiriitaista tietoa.
Playerone sanoo 31.11 uskoakko sitten tuohon? :eek:
Faktahan on, että marraskuun 31. päivää ei ole olemassakaan.
Kävin tässä toissapäivänä Järvenpään Megaswapissa ja siellä oli julkaisulistassa päivämääränä 31.10, mikäli oikein muistan.

EDIT: Tuossa uudessa pelipaita-topicissa evo-webissä jotkut sanoivat että julkaisu voisikin olla 17.10...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
x-port

onko tuo x portti sama asia kun usb liitäntä (Tulin vain ajatelleex)???
kerpele hävitin pes 2 joten on pakko tyytyä ykköseen
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom