Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3 -turnaus Itäkeskus/Kaapelitehdas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tropic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tropic

New Member
PES 3 -turnaus Itäkeskus

Karsintaan tuli sen varran paljon pyrkijöitä, että niitä on turha edes yrittää laskea!!! Tässä lista 32 onnellista, jotka pääsivät mukaan kisaamaan.
Joel Kanerva
Jyri Juhala
Sami Lampio
Olli Honkavaara
Aki Lindrooth
Lauri Husa
Ilpo Peltola
Samu Tuominen
Miikka Tuominen
Ari Väätänen
Petteri Nurminen
Marko Ruupansalo
Lauri Lännenmäki
Jussi Halkola
Jaakko Puuronen
Emil Nuotio
Laine Miikka
Joakim Roos
Ville Kosonen
Mikko Malinen
Joona Valkeala
Henri Tiusanen
Joonas Korvenpää
Janne Ruotoistenmäki
Tuukka Kukkola
Teemu Kiiskinen
Ilkka Nissinen
Harri Punakallio
Tuomo Tilli
Jukka Junttila
Lauri Hasko
Pekka Landen
Onnittelut mukaan pääsijöille ja kiitosta kaikille osallistujille !!!

- FINAALI -
Sunnuntai 23.11.
klo 14:00
GameWorld 2003

Karsinnan 4parasta GW-finaaliin, heille vaparit messuille.
Välierät pelataan Pelaajan auditoriossa.
Finaali on tarkoitus pelata päälavalla Lauantaina.
Turnauksen voittajalle kasa palkintoja ja kunniaa, eikä messuilta muutkaan pelaajat lähde tyhjin käsin.

Kaikesta turnaukseen liittyvistä muutoksista Dose ilmoittaa suoraan pelaajille.

Eli huomenna pitäisi tulla tarkat turnaussäännöt sivuille joten tarkkailkaa.
Minutkin voi bongata tuolta turnauksesta osallistumasta.

Loppupeleis aika pieni turnaus... :/

Isompia kaivataan. Jos jollakkulla ois kiinnostusta mm.minun kanssani lähteä kasaan eri paikkakunnille omaa turnausta näin epävirallisesti jonkun kotona ja sit niiden voittajat tai pari parasta pääsis lopputurnaukseen johonkin tiettyyn paikkaan mikä hommattais turnaukseen osallistujien kesken. Esm.5e per nuppi ja parikytä osallistujaa. saa hyvän paikan pariks päivää tohon hintaan jo jostain pikkumökistä kesällä...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Juu, aika hätäsesti järkätyltä vaikuttaa. Itse olen toki myös mukana. Saa nähdä, josko padit lähtee lentoon turhauduttuani tohon 5min peliin! :o :p

Kuulostaa hyvältä idealta toi itsejärjestetty turnaus, olen ehdottomasti mukana. 15 min on se oikea aika ottaa miehestä mittaa pessissä, 5min on juosten kus...

Ongelma syntyy siitä, että aikaa on rajallisesti.

32 pelaajaa -> 16 pelaajaa -> 8 pelaajaa -> 4 pelaajaa finaaliin

16 matsia -> 8 matsia -> 4 matsia

yhteensä 28 matsia á 5 min = 140 min

Tohon päälle kaikki säädöt formationeiden kanssa etc. niin nopeesti vierähtää 4 tuntia. Oon periaatteessa samaa mieltä, 10 min olisi paljon parempi kuin 5 min mutta näillä mennään. Semit / Finaalit ovat sitten 10 min.

Kuvittele sitten "iso" turnaus, vaikka 64 pelaajaa.

32 matsia -> 16 matsia -> 8 matsia -> 4 matsia -> 2 matsia -> finaali

63 matsia á 10 min = 630 min = 10,5 tuntia. Se on todella pitkä aika.

Jes, mukana kisassa ollaan ja toivottavasti hyvällä menestyksellä.

Harmittaa nuo viiden minuutin matsit, sillä eihän oikeassakaan futiksessa tehdä kovin nopeasti maaleja. Sitten kun ratkotaan jatkoon pääsijät rankkareilla, niin siinä vaiheessa ei ole enää mitään tekemistä oikean taidon kanssa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Jes, mukana kisassa ollaan ja toivottavasti hyvällä menestyksellä.

Harmittaa nuo viiden minuutin matsit, sillä eihän oikeassakaan futiksessa tehdä kovin nopeasti maaleja. Sitten kun ratkotaan jatkoon pääsijät rankkareilla, niin siinä vaiheessa ei ole enää mitään tekemistä oikean taidon kanssa.
Ja vielä kun Pro Evolution Soccer 3:ssa noissa rankuissa käy yleensä tuuria. Helposti pelaaja, joka tykkää vain painaa sitä [](neliötä) yleensä omalla puolustus alueella tulee olemaan hyvillä sijoilla 5 minuutin turnauksessa. 10 minuutin ottelu ja viiden tähden taso ratkaisee todellisen pelaajan

DOSE NET PÄIVITTÄÄ:
Näitä noudattamalla kisan pitäisi sujua vaivatta...

Pro Evolution Soccer 3
turnaus

- KARSINTA -

Itäkeskus Piazza Esiintymislava
alkaa klo.16

· Pudotuspeli - voittaja aina jatkoon.
· 5min otteluita 1 vastaan 1
· Voi vapaasti valita jonkun maajoukkueen (esim. Italia - Suomi)
· Ei joukkueen editointia ennen matsia !!!
· Kuvakulma WIDE.
· Tasapelistä suoraan rankkuskabaan.
· Jos pelaaja ei ilmaannu karsintapaikalle, se on luovutusvoitto.

Kiitti tosta ei-editointimahdollisuudesta! Poistaa ainakin pari joukkuetta mun listalta. Esim Italia, Brasilia, Argentiina...

Saakohan siinä edes kesken ottelua mennä formationiin?!
Pelkään, että tosta tulee paha mieli monelle. :rolleyes: :p

No, voihan piip.

Eikö edes joukkuiden hyökkäysagressiivisuutta saa säätää??? Jos näin on niin koko turnaushan on täyttä pelleilyä. HYH :mad:

:) Kyllä se siitä iloksi muuttui, kun pääsi turnauspaikalle. Voitot jokaisesta kolmesta ottelusta ja ilmaistiketti GameWorldiin. Ei siis mikään paha tulos ;)

Ekan matsin voitin vasta rankkuskaban jälkeen, mutta toinen ottelu oli helpompi. Pari maalia kuudentoista-alueen takaa ja sitten eikun vain puolustamaan. Viime hetkellä sain tehtyä hienon chippausmaalin vastustajan veskarin yli.

Kolmas matsi oli kyllä pahin kaikista. Vastustajani puolusti hyvin ja osasi kikata kunnolla hyökkäyspäässä. Ottelun alkupuolta hallitsin aika hyvin, mutta toisella puoliajalla tekemäni vastahyökkäys muutti kaiken. Sain maalitilanteessa pelattua läpisyötöllä oman pelaajani vapaaksi ja matala laukaus alanurkkaan. Se oli maali! Siitä eteenpäin olin aika alakynnessä, mutta vastustaja ei päässyt oikein kunnolla läpi kuudentoista-alueen lihamuurista. Lopputulokseen 1-0 täytyy olla tyytyväinen.

No joo, en edes päässyt mukaan turnaukseen. Nimi kyllä löytyy tuolta listalta, mutta jotain ne oli säätänyt ja heittänyt mut pihalle...

Hähää, olen myös mukana Gameworldissa. Pelasin 2-1, 1-0, 1-0. Mielestäni aika paljonkin petrattavaa omassa pelissä, typeriä mogia jne... Silti osaksi myös tuurilla (jota varmasti kaikilla jatkoonpäässeillä oli, enemmän tai vähemmän (5min ottelut)) selvitin tieni jatkoon. Viimeinen matsi olisi voinut päättyä aivan kummin päin tahansa, sain 1. puoliajan lopulla lahjamaalin. Unohdin vaan kiiittää vastustajaani, joka syötti Henryn yksinläpi 16-alueen sisälle! :p Onneksi en joutunut kertaakaan pilkuille...

Mä hävisin ekan matsin yks nolla.. :( Oli aika kova vastus.. Parempi voitti. Pelasin Ranskalla se Brasseilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Hähää, olen myös mukana Gameworldissa. Pelasin 2-1, 1-0, 1-0. Mielestäni aika paljonkin petrattavaa omassa pelissä, typeriä mogia jne... Silti osaksi myös tuurilla (jota varmasti kaikilla jatkoonpäässeillä oli, enemmän tai vähemmän (5min ottelut)) selvitin tieni jatkoon. Viimeinen matsi olisi voinut päättyä aivan kummin päin tahansa, sain 1. puoliajan lopulla lahjamaalin. Unohdin vaan kiiittää vastustajaani, joka syötti Henryn yksinläpi 16-alueen sisälle! :p Onneksi en joutunut kertaakaan pilkuille...

Joonalle voin välittää terveiset.
Vituttaa vähäsen toi järjestely tosiaan. meitä oli neljä jätkää täältä mun lisäks siis kolme ja kaikki pelattu vattu joka päivä vastakkain niin tietysti meistä neljästä tuli kaks paria. joten kaks ekalla kierroksella ulos. Rudy tiputti tokalla kierroksella kolmannen ja vikalla neljännen.
Meidän raadin mielestä Rudy oli turnauksen paras ja hyvänä kakkosena tuli se farkkutakki jätkä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tropic
hyvänä kakkosena tuli se farkkutakki jätkä.

Eli minä :D. Ensimmäinen matsi minulla meni vähän huonosti. Hyvä, että pääsin sitten rankkareilla jatkoon. Taisipa oikea mies voittaa avausottelun.

Muuten nikillä Jussi varustautunut henkilö kyseli, ketkä kaikki pääsivät turnauksessa jatkoon. Jos teillä on tietoa, niin voisitteko kertoa kyseisten henkilöiden nimet. Omasta puolestani tiedän vain ykköslohkon jatkoon päässen eli minut. Voin päivittää tuota listaa sen mukaan kun tietoa tihkuu lisää.

Ykköslohko:
Joel Kanerva, Brasilia
Kakkoslohko:
Jaakko Puuronen
Kolmoslohko:
Miikka Laine
Neloslohko:
Tuukka Kukkola, Ranska

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kolmoslohkosta: Miikka Laine
Neloslohkosta: Tuukka Kukkola

Tutustuttiin ennen turnauksen alkua Tuukan kanssa ja kommentoitiin yhdessä muiden pelejä. Niinhän siinä sitten loppuen lopuksi kävi, että ollaan Tuukan kanssa välierässä vastakkain. Yleisesti peleissä oli hyvä ja tasainen taso. Eli harvemmin se 5min riitti ottamaan miehestä selvää. Vois tosiaan keväällä/kesällä järjestää jonkinlaista turnausta yhdessä.

Kuukauden pes kisat niinkuin tapana jalkapallossa olla, joka neljän vuoden välein :) . No itse olisin halunnut tulla mukaan mutta tuskin olisin voittanut sillä puolustuspelissäni on pahoja ongelmia ja hyökkäyksistään ei juuri tule maaleja, no kai olisin jonkun noista voittanut mutta en ainakaan rankuilla sillä minun tuurilla niitä ei vain noin voiteta.

Onko kenelläkään tietoa, kuka näistä herroista pääsi kakkoslohkosta jatkoon?

Miikka Tuominen
Ari Väätänen
Petteri Nurminen
Petri Juhala
Lauri Lännenmäki
Jussi Halkola
Jaakko Puuronen
Emil Nuotio

Ylös Bottom