Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt tänään aloitan Masters Leaguen viidellä tähdellä. Sitä en tiedä kuinka pärjään, mutta päätös on päätös ja pysyy.
 
Viisi tähteä ollut koko ajan. Kakkoksdivarissa meni pari kautta ja nyt ykkösessäkin jo toista kautta. Viime kaudella voitin Wefa master leaguen mutta cupeja en ole vielä voittanut. Nyt toisella kaudella 20 peliä alla ja vain muutama tasuri voittojen lisäksi.. Forssell rulaa kärjessä edelleen =))
 
Minä en kyllä ymmärrä miten joku viitsii vielä pelata jollain oikealla seurajoukkueella masteria ja samaten tuhota sen, kun tarjolla on keksittyjäkin (jos nyt on niin pakko päästä pelaamaan lempijoukkueen nimellä niin editistä pes/we tiimin nimi uusiks)...

Joku valitti pääpelin "ylivoimasta"... noh irl champions liigassa tehdään keskimäärin 20-25% maaleista päällä (laskettu 3-viikon pelin perusteella) eli joka neljäs tai viides...

Tuntuu vaan, ettei mitn valittamisen aihetta pääse keksimään... ja ei vieläkään kahta samanlaista maalia...
 
Tarkoititko Teme, että et ymmärrä,jos vaikka otan Arsenalin ja alan pelaan sillä Masteria? Mielestäni siinähän on se idea onkin.Olen tehnyt niin turhien PES/WE joukkueiden tilalla HJK/ Birminghamin,joten pakkohan sitä on ottaa joku joukkue.Mitä tarkoitit joukkueen "tuhoamisella"? Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
Minä en kyllä ymmärrä miten joku viitsii vielä pelata jollain oikealla seurajoukkueella masteria ja samaten tuhota sen, kun tarjolla on keksittyjäkin (jos nyt on niin pakko päästä pelaamaan lempijoukkueen nimellä niin editistä pes/we tiimin nimi uusiks)...

Aloitinpa millä joukkueella hyvänsä Master Leaguen, ensimmäinen tavoitteeni on kerätä joukkueeseen nimenomaan kyseisen joukkueen oikeat pelaajat. Ainakin minulle osa pelin realistisuutta on myös ajantasalla olevat kokoonpanot, oli sitten kyse yksittäisistä reenipeleistä tai Master Leaguesta.

Minua esimerkiksi korpeaa suunnattomasti jos pelaan esim. Arsenalia vastaan ML:ssä ja Arsun riveissä palloilee esim. Roy Keane, Ryan Giggs tai kuka hyvänsä joka ei ikipäivänä siellä oikeasti pelaisi.

Tämä on minun mielipiteeni, call me freak if you want to.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cantona
Aloitinpa millä joukkueella hyvänsä Master Leaguen, ensimmäinen tavoitteeni on kerätä joukkueeseen nimenomaan kyseisen joukkueen oikeat pelaajat. Ainakin minulle osa pelin realistisuutta on myös ajantasalla olevat kokoonpanot, oli sitten kyse yksittäisistä reenipeleistä tai Master Leaguesta.

Tämä on minun mielipiteeni, call me freak if you want to.
Freak ;)
No joo, tottakai oikeat kokoonpanot on jees, varsinkin kaveria vastaan pelattaessa, mutta mun mielestä Master Leaguen viehätys on siinä, että voit hankkia pikkuhiljaa suosikkipelaajasi ja rakentaa todellisen huippujoukkueen. Ja ei tosiaan huvita maksaa jostain Van Nisterooysta 9000PESsiä kun saa lähes yhtä hyvän pelaajan 4000PESillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Freak ;)
No joo, tottakai oikeat kokoonpanot on jees, varsinkin kaveria vastaan pelattaessa, mutta mun mielestä Master Leaguen viehätys on siinä, että voit hankkia pikkuhiljaa suosikkipelaajasi ja rakentaa todellisen huippujoukkueen. Ja ei tosiaan huvita maksaa jostain Van Nisterooysta 9000PESsiä kun saa lähes yhtä hyvän pelaajan 4000PESillä.
Minä olla ihan samaa mieltä. Pelailen leagueita jos haluan välttämättä pelailla alkuperäisillä kokoonpanoilla. Vois kohta puolin aloitella master leaguen tässä kolmosessakin. Pitää vielä hieman pelailla niin kehtais ehkä aloittaa 5 tähdellä.
 
Niin eli pointti oli juuri siinä, että jos esim. aloittaa arsenalilla ei arsua enää ole "olemassa" ML:ssä... eli pelaajat siirtyvät pois ja aito arsu on kuollut... tietty jokainen pelatkoon miten haluaa, mutta minun mielipiteeni on se, että ainoa oikea tapa pelata on aloittaa jollakin keksityistä tiimeistä ja nostaa se 2divarin paskin rupujoukko WEFA mestariks...

Itseäni ko. homma ärsytti PES1&2:ssa kun joutui väkisin tuhoamaan yhden aidon tiimin..

Sitten ihmettelyyn, eli tuleeko teillä joskus sellaisia pelejä joissa pallo käyttäytyy kuin mikäkin pingispallo... esim. ottaa palloa X:llä pois ja puollustajan osuessa palloon pallo sinkoutuu hirveällä (jopa mahdottomalla) vauhdilla 10m päähän täysin epärealistisesti ja tämä kyseinen pingpong jatkuu lähes koko matsin ajan... keskeyttämällä pelin ja aloittamalla uuden pelin on pallon käyttäytyminen ihan ok.... samat olosuhteet, kenttä ja pelaajien kuntoisuus ylöspäin tapissa... samaten esim. treenauskentän tausta viserrykset kaikkoavat hetkeksi pois ja ps2 alkaa lataamaan, kunnes ne taas palaavat? Bugeja? Ja minulla edelleen peli pätkäisee silloin tällöin, siten että sen juuri ja juuri huomaa...

Heh... Aleksis Kivi on suomalainen suurlupaus :D ... Ja pelissä on todella maaginen panepalloa-syöttö (pelaajat pukkaavat haarovälillään palloa eteenpäin :D )
 
Mitäs helvettia? Eikö Konami-cupista saa ollenkaan PES-pisteitä. Minä kun ajattelin alkaa säästämään free transferia varten ja pelasin konami-cupin läpi, mutta kuinka ollakaan: palkinnonjaon jälkeen PES-shoppiin katsottuani PES-pisteitä ei ollutkaan tullut yhtään lisää? Pelasin muuten seurajoukkueilla itselläni FC Barcelona ja pari peliä pelasin kaksinpelillä, jos sillä nyt on jotain väliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l

Sitten ihmettelyyn, eli tuleeko teillä joskus sellaisia pelejä joissa pallo käyttäytyy kuin mikäkin pingispallo... esim. ottaa palloa X:llä pois ja puollustajan osuessa palloon pallo sinkoutuu hirveällä (jopa mahdottomalla) vauhdilla 10m päähän täysin epärealistisesti ja tämä kyseinen pingpong jatkuu lähes koko matsin ajan... keskeyttämällä pelin ja aloittamalla uuden pelin on pallon käyttäytyminen ihan ok.... samat olosuhteet, kenttä ja pelaajien kuntoisuus ylöspäin tapissa... samaten esim. treenauskentän tausta viserrykset kaikkoavat hetkeksi pois ja ps2 alkaa lataamaan, kunnes ne taas palaavat? Bugeja? Ja minulla edelleen peli pätkäisee silloin tällöin, siten että sen juuri ja juuri huomaa...
Ei mulla vaan tollasia bugeja ole ilmennyt :confused:
Joskus hiukan pätkäisee esim maalipotkussa, mutta sitä tuskin huomaa.
 
No nyt on sitten vihdoinkin eka Master League kausi paketissa Ajaxilla.
Ykköseen nousua ei tapahtunut, sarjapaikka viides, mutta onneksi Cupista irtosi voitto hegemoniataistelussa PES Unitedia vastaan.
Pelaajamyynneillä ja Cuppalkkiolla toin joukkueeseen kolme uutta pelaajaa kauden päätyttyä(merkattu tähdillä):
---------------------------Ivarov---------------------------------

-------Valeny---------*Rehmer*-----------Edingson--------

-----------------Ostwalt---------------Cellnili------------------

-----*Le Tallac*----------------------------------Ximeles-----

--------------------------*Doni*---------------------------------

--------------------------------------Forssel---------------------
----------------Castolo------------------------------------------

Avausmatsista PES Unitedia vastaan tuli 2-1 voitto.
Kymmenen minuuttia jäljellä pelikellossa, tilanne 0-1 kun alkaa tapahtua.
Ajax rakentaa ja Le Tallac näkee Donin boksin sisällä vapaana, 1-1.
Jatkuva painostus tuottaa kulmmapotkun, jonka Doni antaa Le Tallacin päähän, jonka lopulta Stremer taistelee maaliin, 2-1.
 
Kulmissa huomasin kyllä aika varman kikan, jos joukkueesta löytyy hyvä vetäjä. Laittaa vain suoraan aivan maalivahdin nokan eteen sen potkun kierteisenä, ja maalivahti saattaa jopa pökkiä sen omiin tai oma pelaaja pistää sen maaliin. Tuskin ikinä maalivahti ottaa palloa haltuun, vaan torjuessaan sylkee vaikka nyrkkeilemällä. Tänäänkin vedin Morfeon rinnan kautta maaliin, eikä edes tullut vetäjälle syöttöpistettä, ryökäle! Vähän aikaa sitten olisin tainnut saada suoraa kulmasta maalin F. De Boerilla, mutta vastustajan pakki pökkäsi jalan pallon tielle, joka sitten pomppasikin suoraan mualiin.
 
Osaako kukaan sanoa miten pääsee master liigassa pääsee pelaamaan wefa-liigan cuppia. pelaan jo neljättä kauttaa, mut en pääse wefan cuppia pelailemaan. muuten olen jo wefa-liigankin jo voittanut.
 
aaaHH!! mitkä pelaajat

----------------------Buffon------------------------

--F.Cannavaro----Nesta--------R.Carlos------

---------------------Almeyda----------------------

--Beckham-----------------------Nakata--------

--------Rivaldo------------Zidane----------------

--------Ronaldo------------Vieri------------------

+ vaihdossa Dario Silva ja Nedved...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Seifer
aaaHH!! mitkä pelaajat

----------------------Buffon------------------------

--F.Cannavaro----Nesta--------R.Carlos------

---------------------Almeyda----------------------

--Beckham-----------------------Nakata--------

--------Rivaldo------------Zidane----------------

--------Ronaldo------------Vieri------------------

+ vaihdossa Dario Silva ja Nedved...

Aika hyvä joukkue sulla :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Seifer
Osaako kukaan sanoa miten pääsee master liigassa pääsee pelaamaan wefa-liigan cuppia. pelaan jo neljättä kauttaa, mut en pääse wefan cuppia pelailemaan. muuten olen jo wefa-liigankin jo voittanut.

No ainakin jos jää wefaliigan karsintavaiheessa lohkon kolmanneksi. Sitten myös jos voittaa oman liigacuppinsa, eikä pääse wefaliigaan (en ihan 100% varma).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Seifer
aaaHH!! mitkä pelaajat

----------------------Carini------------------------

------Zanetti-------F.Cannavaro------------R.Carlos------

-----------Roy Keane----------Almeyda----------------------

--------Rivaldo-------------------------Zidane----------------

--------Ronaldo------Svhevchenko------Crespo------------------

+ vaihdossa Dario Silva ja Nedved...

Vaihdossa: Figo, Veron, Dario Silva, Martins, Morfeo, Diouf, Makelele, F. De Boer, Foxe, Ivarov, Doni, Berger ainakin. Kohta vois alottaa uuden kyllä, kun tuommonen tiimi alkaa olemaan kasassa
 
On muuten sattunut Konamille pieni moka Niemen statseja tehdessä, ukko on nimittäin pelissä huonompi kuin Enckelman(vaikka on Enckelmankin laatuveskari)!
Saamari kun toi verter converter ei tue vielä maalivahteja.
On nimittäin Niemellä aika hyvät statsit ainakin cm4:n demossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
On muuten sattunut Konamille pieni moka Niemen statseja tehdessä, ukko on nimittäin pelissä huonompi kuin Enckelman(vaikka on Enckelmankin laatuveskari)!
Saamari kun toi verter converter ei tue vielä maalivahteja.
On nimittäin Niemellä aika hyvät statsit ainakin cm4:n demossa.

En nyt muista tarkalleen enkä jaksa ruveta tarkastamaan, mutta Niemellä oli peliin muistaakseni laitettu response 80 ja Niemen ollessa varmasti yksi maailman parhaita lähitorjujia nostin tämän jonnekin 90 kieppeille. Potkuja taisin myös parantaa ja jotain sieltä täältä. Enckelmania taisinkin huonontaa, koska muistaakseni hänen statsit olivat reippaasti yläkanttiin, mutta huomattavasti pahempaa on, että Ilola on miltei Suomen maajoukkueen paras pelaaja ja Kuqinkin arvot olivat aika korkeat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
... mutta huomattavasti pahempaa on, että Ilola on miltei Suomen maajoukkueen paras pelaaja ja Kuqinkin arvot olivat aika korkeat.
Ilolan korvasin Eremenko Jr:lla, teko-ohjeet jossain tässä topicissa.
Kuqin arvot on kyllä ehkä hitusen liian korkeat vaikka onkin varmasti ihan kohtalainen pelimies.
 
Ylös Bottom