Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mlappi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Fifaan verrattuna kaikki on parempaa.

Joko muuten luit PS2FINin arvostelun pelistä? Siinä on mielestäni kerrottu suurin piirtein kaikki oleellinen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
paitsi ehkä lisenssit
Ach.. Unohdin ihan lisenssit. PES:ssa joutuu siis pelaamaan sellaisilla maailmanluokan tähdillä, kuten Roberto Larcos, Butatista ja Ravoldi...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Ach.. Unohdin ihan lisenssit. PES:ssa joutuu siis pelaamaan sellaisilla maailmanluokan tähdillä, kuten Roberto Larcos, Butatista ja Ravoldi...

Mutta ei onneksi kauaa sillä nimethän voi muuttaa hyvin helposti oikeaan muotoonsa.
Ja ainakin itse olen näin tehnyt aina I.S.S Pro Evo 1:stä lähtien.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jari_1
nimethän voi muuttaa hyvin helposti oikeaan muotoonsa.
Miten? Itse en tiedä mitään muuta tapaa, kuin muuttaa nimet manuaalisesti. Se on todella hankala ja ärsyttävä urakka. Samperi - en tiedä olenko vieläkään saanut muutettua kaikkia nimiä. Dualshock ei oikein pärjää näppäimistölle ja olisikin helpompaa, jos nimitiedoston voisi päivittää vaikka Internetin kautta. Vaan eivätpä taida PS2:n nettiominaisuudet olla vielä aivan niin kehittyneitä..

Niin, ainoa helppo tapa on hankkia koneeseen mod-piiri ja polttaa peli netistä löytyvän päivityksen kera uudelle levylle. Samalla tavalla voi kääntää Winning Eleven -japskiversioita englanniksi.

Itse olen myös sitkeästi kirjoitellut lähes kaikki nimet aina ISSPE1:stä lähtien :) On se puuduttavaa hommaa mutta noin loistavan pelin takia sitä aina vaan jaksaa nähdä vaivaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake

Itse olen myös sitkeästi kirjoitellut lähes kaikki nimet aina ISSPE1:stä lähtien :) On se puuduttavaa hommaa mutta noin loistavan pelin takia sitä aina vaan jaksaa nähdä vaivaa.

Kaveriporukalla kaljaa juodessa tuokin sujuu kuin tanssi, ei mene yksin hermot.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore

Kaveriporukalla kaljaa juodessa tuokin sujuu kuin tanssi, ei mene yksin hermot.

Tuli sitten testattua tuota, vaikutti ainakin vaikeamalta kuin fifa. Eikö lisenssi koske suomalaisia? Mulla oli ainakin Litmaset ja Hyypiat ihan oikein, mutta brassit oli vain vähän sinne päin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mlappi

Tuli sitten testattua tuota, vaikutti ainakin vaikeamalta kuin fifa. Eikö lisenssi koske suomalaisia? Mulla oli ainakin Litmaset ja Hyypiat ihan oikein, mutta brassit oli vain vähän sinne päin...

Menee maakohtaisesti, eli kun alkaa vaihtamaa nimiä niin kannattaa tehdä maa kerrallaan. Nimilistat oikeassa järjestyksessä löytyvät GameFAQsista, helpottaa hommaa huomattavasti.

No kyllä mun mielestä Fifassa on kuitenkin hiukan sulavampi grafiikka. Sen ja lisenssin lisäksi ei taida olla mitään PES:siä parempaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mlappi
Tuli sitten testattua tuota, vaikutti ainakin vaikeamalta kuin fifa.
Pelin hanskaa loppujen lopuksi aika nopeasti. Ja onhan se ihan mukava, että pelit eivät aina pääty FIFA-tuloksiin: 23-9, tai jotain.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Pelin hanskaa loppujen lopuksi aika nopeasti.

Itse olen pelannut pesiä nyt kuukauden verran ja ainakin toistaiseksi kolmen tähden vaikeustaso tuntuu huomattavasti vaikeammalta kuin kahden. Miten se mahtaa siitä eteenpäin kehittyä?

Tuntuu jotenkin turhauttavalta voittaa jokainen peli parilla maalilla, toisaalta pelata kymmenen peliä putkeen tekemällä yhteensä kolme maalia.

Itse pelasin PES:iä alusta asti kolmella tähdellä mutta nyt se alkaa tuntua liian helpolta ja olen siirtynyt neljään tähteen. Siinä on jo minulle mukavasti haastetta. Kolme kautta on mennyt eikä vielä ole päässyt ykkösdivariin. Kohta sekin luultavasti tapahtuu.

Tämä siis Master Leaguessa jossa oma joukkue on ainakin aluksi varsin paska. Jos yksittäisiä turnauksia pelaa niin viisi tähteä tulee laitettua. Poislukien kavereitten kanssa moninpelinä jolloin käytetään 3 tai 4 tähteä.

Jos ei ole aikaisempia ISS-sarjan pelejä pelannut niin toki kolmekin tähteä riittää usein pitkälle.

Luin tuossa manuaalia ja sieltä huomasin ettei Master Leaguessa voi tehdä kauden aikana kuin kaksi pelaajaostoa.

Onko sitten kiekkoni buginen kun minä voin tehdä niin paljon ostoja kauden aikana kuin tahdon, vai johtuuko se tuosta kahden tähden vaikeustasosta?

Jos on bugi niin pitää soittaa toptronicsiin jotta saa uuden kiekon.

FIFAssa on se parempaa, että seurajoukkueilla on enemmän pelattavaa. PESissä vain master league ja exhibitionit, joista ensin mainittuunkaan ei omaa jengiä heti saa.

Maratonissakin on paljon juostavaa, muttei se tarkoita että sitä olisi mielenkiintoisempi katsoa kuin satasen finaalia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Luin tuossa manuaalia ja sieltä huomasin ettei Master Leaguessa voi tehdä kauden aikana kuin kaksi pelaajaostoa.

Onko sitten kiekkoni buginen kun minä voin tehdä niin paljon ostoja kauden aikana kuin tahdon, vai johtuuko se tuosta kahden tähden vaikeustasosta?

Jos on bugi niin pitää soittaa toptronicsiin jotta saa uuden kiekon.

Tuossa manuaalissa lukee paljon muutakin mikä ei pidä paikkaansa, joten kiekkosi on todennäköisesti ihan ok.

Sen olen huomannut että otteluiden välissä voi tehdä vain 2 ostosta, ostoksia tehdessä ruudun yläkulmassa lukee "remaining" joka näyttää tuon luvun.

Ylös Bottom