Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ach.. Unohdin ihan lisenssit. PES:ssa joutuu siis pelaamaan sellaisilla maailmanluokan tähdillä, kuten Roberto Larcos, Butatista ja Ravoldi...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
paitsi ehkä lisenssit
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Ach.. Unohdin ihan lisenssit. PES:ssa joutuu siis pelaamaan sellaisilla maailmanluokan tähdillä, kuten Roberto Larcos, Butatista ja Ravoldi...
Miten? Itse en tiedä mitään muuta tapaa, kuin muuttaa nimet manuaalisesti. Se on todella hankala ja ärsyttävä urakka. Samperi - en tiedä olenko vieläkään saanut muutettua kaikkia nimiä. Dualshock ei oikein pärjää näppäimistölle ja olisikin helpompaa, jos nimitiedoston voisi päivittää vaikka Internetin kautta. Vaan eivätpä taida PS2:n nettiominaisuudet olla vielä aivan niin kehittyneitä..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jari_1
nimethän voi muuttaa hyvin helposti oikeaan muotoonsa.
Kiitos hauskasta linkistäLainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
http://www.babedestination.com
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake
Itse olen myös sitkeästi kirjoitellut lähes kaikki nimet aina ISSPE1:stä lähtienOn se puuduttavaa hommaa mutta noin loistavan pelin takia sitä aina vaan jaksaa nähdä vaivaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Kaveriporukalla kaljaa juodessa tuokin sujuu kuin tanssi, ei mene yksin hermot.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mlappi
Tuli sitten testattua tuota, vaikutti ainakin vaikeamalta kuin fifa. Eikö lisenssi koske suomalaisia? Mulla oli ainakin Litmaset ja Hyypiat ihan oikein, mutta brassit oli vain vähän sinne päin...
Pelin hanskaa loppujen lopuksi aika nopeasti. Ja onhan se ihan mukava, että pelit eivät aina pääty FIFA-tuloksiin: 23-9, tai jotain.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mlappi
Tuli sitten testattua tuota, vaikutti ainakin vaikeamalta kuin fifa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Pelin hanskaa loppujen lopuksi aika nopeasti.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Luin tuossa manuaalia ja sieltä huomasin ettei Master Leaguessa voi tehdä kauden aikana kuin kaksi pelaajaostoa.
Onko sitten kiekkoni buginen kun minä voin tehdä niin paljon ostoja kauden aikana kuin tahdon, vai johtuuko se tuosta kahden tähden vaikeustasosta?
Jos on bugi niin pitää soittaa toptronicsiin jotta saa uuden kiekon.