Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES2 huippupelaajat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No jos tarkoitat pelaajia joilla tykittää maaleja tjsp. kannattaa katsella mm. Olisadaben ja Babangidan puoleen, halpoja ja hyviä. Babangida suorastaan lentää kentällä. Löytyyhän niitä kohtuu hyviä sieltä kunhan etsii. Nopeus on se mikä merkitsee (aika pitkälti minusta näin on), joten mitään yli-hidasta on huono peluuttaa kärjessä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
No jos tarkoitat pelaajia joilla tykittää maaleja tjsp. kannattaa katsella mm. Olisadaben ja Babangidan puoleen, halpoja ja hyviä. Babangida suorastaan lentää kentällä. Löytyyhän niitä kohtuu hyviä sieltä kunhan etsii. Nopeus on se mikä merkitsee (aika pitkälti minusta näin on), joten mitään yli-hidasta on huono peluuttaa kärjessä.

Oon pelaillu viime päivät näillä "keskitason" mailla ja muutenkin.
Ainakin Turkin Hasan Sas vaikuttaa melkosen hyvältä.Nyt ei kyl tuu mieleen kaikkia niitä hyviä,mutta oon aatellu koota master leaguessa tommosen vivaihteikkaan joukkueen.

Bayern munchenillä on hyvät tai siis pelin parhaat kärjet.

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/pro_evolution_soccer_2_b.txt

toi kannattaa lukasta...

Fiorentinan brassikärki numero 90(?). Oikea nimi Adriano en muista enää pelin asettamaa nimeä. Adriano on nopea, hyvä laukomaan ja tarpeeksi pitkä voittamaan useat pääpelitilanteet.

Hyviä puolustajia pelissä on Kroatian Tudor ja Meksikon Marquez.

Nappaa joku hikinen lupaus ja kouluta siitä;)

Mielestäni noi nuoret "lupaukset" on aika turhia. Alussa ne on ehkä vähän liiankin huonoja ja eikä sitä aikaa näe mistään kauanko niitä voi kehittää. Eli niitä ei pysty kehittämään tarpeeksi, tai ainakkan minä en ole ehtinyt kehittämään niistä mitään "tähtiä." Vaikkei se välttämättä tarkoitus olekkaan.

Francesco Totti on uskomaton PES2:ssa. Nopea, hyvä pallon kanssa, omaa hirvittävän kovan laukauksen, on kingi vapareissa etc... need I say more?

Olen aiemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä; Babangida, Olisadebe et co. ovat loistopelaajia ja halpoja sellaisia. Myös Japanin Nakata kannattaa värvätä joukkueeseensa, on todella edullinen pelinrakentaja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan karipelaaja
Francesco Totti on uskomaton PES2:ssa. Nopea, hyvä pallon kanssa, omaa hirvittävän kovan laukauksen, on kingi vapareissa etc... need I say more?

Olen aiemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä; Babangida, Olisadebe et co. ovat loistopelaajia ja halpoja sellaisia. Myös Japanin Nakata kannattaa värvätä joukkueeseensa, on todella edullinen pelinrakentaja.

Jep Totti on melkeen jumala.Ihmettelen kyllä miten Babangida on mukamas huippupelaaja tossa.Oikeestihan mies muistetaan Ajaxista missä se juoksi&juoksi,kikkaili&kikkaili ilman tulosta.

Elber.
Köyhän miehen Batistuta, hyvä laukaus, hieman hitaahko, hyvä pääpalloissa.

Ballack.
Kummasti alkoi joukkueen suunta kääntyä ylös kun ostin Ballackin Leverkusenista.
Hirmuinen tykki ja todella hyvä pelinrakentaja.

Minä leivoin Klosestakin extremellä maalipörssin voittajan ;)

Juninho P. on myös halpa/hyvä.

Minä leivoin Klosestakin extremellä maalipörssin voittajan ;)

Juninho P. on myös halpa/hyvä.

Klosen aisaparina Saksan hyökkäyksessä pelaava Oliver Neuville on huippuvaarallinen kiitäjä.Myös veto kunnossa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Klosen aisaparina Saksan hyökkäyksessä pelaava Oliver Neuville on huippuvaarallinen kiitäjä.Myös veto kunnossa.

Ja olihan Saksalla joku hikinen Asanomivish tjsp:rolleyes:

Ja olihan Saksalla joku hikinen Asanomivish tjsp:rolleyes:

Tarkotat varmaan Asamoah? Se on ihan tykki, pelaa kärkeä tai laitakeskikenttää. Ehdoton hankinta Master Leaguessa!

Figo on loistava. Voitin juuri Portugalin joukkueella International Liigan, ja mieshän triplaa (lue: pujottelee) vastustajia kuin keppejä. Lisäksi oikean jalan veto on hyvä ja keskitykset loistavia (voitti syöttöpörssin). Tehot jotain 9 + 12. ;)

Ranskan Henry on kova pala - mutta erityisesti vastustajan puolella. Ohjattavana mies ei tunnu sen kummallisemmalta, mutta aina Ranskaa vastaan pitää olla pirun tarkkana - osasyynä varmasti tosin Zidanen läsnä olo takana.

Henryn tapaan yhdistelmä Vieri - Del Piero oli ainoa yhdistelmä koko liigassa, jolle en keksinyt asetta. Tulos: 4 tehtyä maalia (Vieri: 3, Del Piero: 1, syötöt oma lukunsa). Hrrr...

Ja Owen tietysti nopeudellaan. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
Figo on loistava. Voitin juuri Portugalin joukkueella International Liigan, ja mieshän triplaa (lue: pujottelee) vastustajia kuin keppejä. Lisäksi oikean jalan veto on hyvä ja keskitykset loistavia (voitti syöttöpörssin). Tehot jotain 9 + 12. ;)

Ranskan Henry on kova pala - mutta erityisesti vastustajan puolella. Ohjattavana mies ei tunnu sen kummallisemmalta, mutta aina Ranskaa vastaan pitää olla pirun tarkkana - osasyynä varmasti tosin Zidanen läsnä olo takana.

Henryn tapaan yhdistelmä Vieri - Del Piero oli ainoa yhdistelmä koko liigassa, jolle en keksinyt asetta. Tulos: 4 tehtyä maalia (Vieri: 3, Del Piero: 1, syötöt oma lukunsa). Hrrr...

Ja Owen tietysti nopeudellaan. :D

Saas nähä onko tämä Owen PES3:sessakin tavallista yliarvostetumpi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Saas nähä onko tämä Owen PES3:sessakin tavallista yliarvostetumpi?

Owen on kakkosessa mun mielestä sellainen kun hänen kuuluu olla. Nopea ja varma viimeistelijä. erittäin hyvä pelaan. Englannin paras maalintekijä.

Ylös Bottom