Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES3 grafiikka (lukekaa ja neuvokaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuomas

Active Member
Pelaaja-lehden arvostelussa tämä peli sai täydet (viisi) palloa. Ainoa asia mistä olen huolissani, sen lisäksi että joudun editoimaan joitain pelaajia ja joitain joukkueita, eihän pelissä ole 50 hz näyttötilassa mustia palkkeja tai mitään muutakaan koska en omista tv:tä joka tukisi 60 hz näyttötilaa???

Tuskin (ei ollut PES1:ssä tai PES2:ssa) ja eiköhän siitä oltaisi tuossa arvostelussa mainittu.

Eikös Puha todennut arvostelussa, että "Ylä- ja alalaidan mustat palkit, sotkuinen grafiikka ja leijuvat keskitykset ovat historiaa."
ja "PES3 on oikeastaan sarjan ensimmäinen vakavasti otettava PAL-versio." Eiköhän nuo heitot jo kerro laadusta...

Valistakaa tyhmää nyt noista 50/60 hertseistä. Miksi tarkalleen 60Hz on parempi?

Ymmärtääkseni se on "se oikea" Hz-luku ja pyörii sulavammin??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Tuskin (ei ollut PES1:ssä tai PES2:ssa) ja eiköhän siitä oltaisi tuossa arvostelussa mainittu.

Kyllä ainakin mun PES2:ssa on ylä- ja alapalkki.
Onneksi on telkkarissa 14/9 -kuvasuhde jolla saa venytettyä kuvan niin että palkit katoavat ja kuvan ylä- ja alaosasta lähtee vain pieni viipale pois :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Kyllä ainakin mun PES2:ssa on ylä- ja alapalkki.
Onneksi on telkkarissa 14/9 -kuvasuhde jolla saa venytettyä kuvan niin että palkit katoavat ja kuvan ylä- ja alaosasta lähtee vain pieni viipale pois :)

tai sit ihan vaan 4:3 kuva ja sit sitä television ZOOM näppäintä ja ala ja yläpalkki poes!

Mistä ihmeen palkeista puhutte? Ei PES2:ssa mitään ylimääräisiä palkkeja ole.

Samanlaiset "palkit" on mielestäni jokaisessa 50hz PS2-PAL-pelissä. Jossain telkuissa saattaa overscan peittää ne.

Ylös Bottom