Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pettymyksiä ja lisää pettymyksiä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Sehän on suoraan kuin Disneyn elokuvista. :)
Juu. Disney ilmoitti filmatisoivansa uudelleen Ruman ankanpoikasen. Uuden tuotoksen nimi on ytimekkäästi "Ruma Juupis".

Haastateltaessa Disneyn pääjohtaja ei vielä suostunut valottamaan projektia kovin tarkasti: "Kyseessä on humoristinen kasvukertomus. Tarvitsimme pääosaan uhkean naisnäyttelijän ja löysimmekin hänet Suomesta. Jos kaikki menee putkeen, elokuva on valmis helmikuun 31. päivä."
 
Viimeisin suuri pettymys on Halo ja Xbox. Olin vakavasti aikeissa hommata Xboxin. No kaveri osti lootan viimeviikolla ja kävin sitten pelailemassa hänen luonansa. Dead or alive 3 oli tusimättö joita on nähty miljoona+809375937593 kappaletta. Halo taas ei mielestäni esittänyt oikeastaan mitään uutta ja paljon hypetetty kaunis ja sulava grafiikkakaan ei loistanut. Peli ei todellakaan pyörinyt sulavasti verrattuna esim. Metroid Primeen(joka toki sekään ei kokoajan täydellisesti pyöri). Myös ulkonäkö oli pettymys. Itseltä ei onnistu noiden fps-pelien ohjaus konsoleilla on se näppis ja hiiri vaan loista yhdistelmä. Joka puolella hypetetään lootan teknistä ylivertaisuutta , mutta minä en nähnyt mitään mitä esim. GameCube pystyy esittämään.
Eli hypen uhrina melkein ostin Xboxin ja Halon, mutta onneksi kaveri kerkes ensin ja säästypähän nekin rahat nyt sitten multa. Ainoa peli joka suuremmin jäi kiinnostamaan oli Colin mäkrei 3, mutta sekin tulee tiekoneelle ilmeisesti kesäkuussa?.

Voi olla aika sekavaa teksitiä ,mutta koittakaa kestää.
 
Onneksi et uskonut hypeä ja rahasi säästyivät. Nyt varmaan koulunkäynnillekin jää enemmän aikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkoz
Viimeisin suuri pettymys on Halo ja Xbox. Olin vakavasti aikeissa hommata Xboxin. No kaveri osti lootan viimeviikolla ja kävin sitten pelailemassa hänen luonansa. Dead or alive 3 oli tusimättö joita on nähty miljoona+809375937593 kappaletta. Halo taas ei mielestäni esittänyt oikeastaan mitään uutta ja paljon hypetetty kaunis ja sulava grafiikkakaan ei loistanut. Peli ei todellakaan pyörinyt sulavasti verrattuna esim. Metroid Primeen(joka toki sekään ei kokoajan täydellisesti pyöri). Myös ulkonäkö oli pettymys.

Niin no, onhan Halo reippaasti yli vuoden vanha peli. On täysin ymmärettävää että Metroid näyttää paremmalta. Halo 2 tulee näyttämään taas paremmalta kuin Metroid ja niin edelleen. Who cares?
Itsellenikin Halo oli kyllä pettymys kaiken sen hypen ja jopa Suomalaisten arvostelujen jälkeen, mutta kyllähän X-Boxille on onneksi jo muitakin pelejä tullut. Heh.
 
Minulle suurimpia pettymyksiä on ollut FFX. Kun otin pelin lainaan kaverilta, jäi sen pelaaminen puolitiehen. En vain jaksanut pelata sitä, sillä se tuntui kovin kovin tylsältä. Ehkä joskus toisella yrittämällä:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Minulle suurimpia pettymyksiä on ollut FFX. Kun otin pelin lainaan kaverilta, jäi sen pelaaminen puolitiehen. En vain jaksanut pelata sitä, sillä se tuntui kovin kovin tylsältä. Ehkä joskus toisella yrittämällä:)

Itse jaksoin tuon kerran läpi pelata, mutta toista kertaa en! Jos verrataan esim. Final Fantasy seiskaan tai kutoseen jotka olen pelannut läpi 10 kertaa, on Final Fantasy X myös minullekin pettymys. Vaikka pelissä on monia hyviä uudistuksia, on takapakkia otettu varsinkin hahmoissa ja juonessa.
 
Noh, avaudutaas vähän täälläkin. Vaikka aika vähän noita huonoja / puutteellisia pelejä mun hyllyyn eksyy.

Aloitetaan Metal Dungeonista. Xboxin eka J-RPG, no minähän olin tietty innoissani siitä kuin Christina Aguilera meikkikaupassa. Pintaa syvemmältä paljastui äärimmäisen tylsä, pitkäveteinen ja yksinkertaisesti surkea rope. Pelaajan ei tarvitse tehdä taisteluissa _mitään_, sillä kone taistelee pelaajan puolesta. Voi jeesus, että on taas jollain tullu kunnon kuningas idea. Peli-idylli on käsittämättömän yksinkertaista ja kaikki alueet muistuttavat toinen toistaan aivan liikaa. Hrrh...

WWE Raw. Eipä oikeastaan muuta, mutta jos verrataan PS2:n SmackDown! -sarjaan, tämä on loikkauksia taaksepäin. Graffat on ainoa oikeasti positiivinen asia. Peruspainia, mutta todella kankeaa sellaista.

Metroid Prime. Jepjep, en kyllä tältä paljoa odottanutkaan, mutta silti. Muka _DA_ seikkailu-pelien keisari, turhaa hehkutusta ja yliampumista. Prime on äärettömän kaunis, mutta tästä tulee käsittämättömästi mieleen Ressat. Juokse paikasta A paikkaan B, ota paikasta B ja vie se paikkaan C, jossa olevan viet paikkaan A jne. Hyvää ajanvietettähän tämä on, mutta en saa tästä samanlaisia kixejä kuin Halosta, Devil May Crysta tai Shenmuesta. Natina genrejen erilaisuudesta stop, jos peli on sensaatiomainen, vertaus käy mihin tahansa. Metroidin ns."extroissa" haiskahtaa enemmän rahastamisen maku kuin PS2:n multi-tapissa. Päästäksesi pelaamaan alkuperäistä Metroidia, täytyy sinun omistaa GBA/SP ja Metroid Fusion. Tietty noi löytyy minultakin aikanaan, mutta on tuo kohtuutonta. Mukamas extraa ja vaatii "ylimääräistä" rahan tuhlaamista. Kaunis, idearikas ja loistavat musiikit (remasteroidut versiot vanhoista Metroideista), mutta silti puuttuu se jokin.
 
Tässä nyt mitä keksin:

GTA:Vice City
GTA 3:sen jälkeen ei tuonut oikein mitään uutta. Silti mainio peli.

Halo
Liian lyhyt ja "nappi pohjassa" menoa. Äänille plussaa.

Zone of Enders
Odotin paljon tältä, mutta ainoa kelvollinen asia tässä oli MGS2 demo.

Metroid Prime
Loistava, muttei tempaissut kunnolla mukaansa.
 
Varmaankin FF X ja Virtua Fighter 4 nousevat korkeimmalle pallille. FF X on edelleen listallani maailman ärsyttävämpänä pelinä, silti sitä oli pakko pelata kunnes tallennus hajos (onni!). DC:n Jet Set Radio oli myös jonkinlainen pettymys, luulin sen olevan juuri kuin meikäläiselle tehty peli.
 
Ylös Bottom