Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PGR 2 vai Sega GT Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Barca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Barca

New Member
Kumpi kannattaa ostaa jos tykkää Gran Turismo-sarjasta ? Ja jos ei ole kiinnostunut Livestä.

ei kumpaakaan :-) molemmat ovat loistavia pelejä omalla tavallaan
sega gt 2002 irtoaa halvalla, turha maksaa online versiosta jos ei liveä käytä

Good point, mutta en viitsi vanhaa peliä ostaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Seaga GT on ainakin mun mielestä enemmän Gran turismon kaltainen, mutta siinä on suht lyhyt yksinpeli, pgr2:sen yksinpeli on pitkäikäinen, mutta kun noitten arvosteluja luet niin eiköhän se mieleinen löydy

Sega Gt 2002 on täyttä paskaa mutta jos haluat sen voit ostaa multa. PGR2 on loistava ostos ja varsin pitkäikäinen ilman liveäkin.
Moto GP2 on myös loistava ajopeli. Hommaa kummatkin jälkimäiset

/agree, Segan peli on aivan hirveä.

PGR2 ja Motogp 2 ovat molemmat todella hyviä, joten osta se, jonka saa halvemmalla - tai jos autot tai motskarit nyt erityisesti kiinnostaa, niin se kiinnostavampi.

Itse veikkaisin kyllä Motogp:tä hieman pitkäikäisemmäksi - PGR2ssa on massiivinen kudos-kampanja, mutta sen läpi vetämisen jälkeen voi yksinpeli alkaa maistua hieman puulta. Ehkä ;)

Itselläni on ollut tuo PGR2 joulusta asti ja on tullut pelattua tosi paljon. Aivan mahtava peli, täytyy myöntää.

Mutta on tullut kateltua myös tuota Sega GT 2002/Onlinea. Ei sillä, että PGR2 alkaisi kyllästyttämään, mutta olisi kiva kokeilla tuota segankin peliä.

Onko tuossa uudemmassa onlinessa mitään muuta eroa vanhempaan kuin Live tuki ja 37 autoa enemmän?Onko grafiikassa tai ohjaustuntumassa mitään eroa?

dongaah ja Taarne kertokaapahan jotain perusteluja noille teidän "Segan peli on aivan hirveä" & "Sega Gt 2002 on täyttä paskaa " kommenteille. Miksi niin? :confused:

Mitä itse olen tuota Sega GT 2002:ta pelannut, niin se on yksinkertaisesti tylsä. Jotenkin veltto ajotuntuma ei sovi omaan makuuni laisinkaan, kolarointi on kuin kahden hernerokkapurkin välistä kolinaa ja tekoäly on liiankin pliisu. Sitä ongelmaa ei tietysti Livessä ole, mutta minun mielestäni peli on silti jotenkin väritön tapaus. Puolitiehen jätetty kopio GT3:sta. Mutta saattaahan se virittelystä ynnä muista GT3:n "tavaramerkeistä" kiinnostuneita innostaa, jos PS2:ta ei omista...

Ylös Bottom