Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Phantasy Star Online * Hahmo ja Nettikeskustelua *

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rauru

New Member
Eli homman nimi:

Jos saataisiin tännekkin lista, että kuka pelaa, millä nimellä ja koska?

Itse viritän Cuben nettiin noin viikon sisällä.

Nimi millä pelaan on Angel X.
Rotu on HUnewearl.
Hahmo on nyt loistavasti leveliä 8, mutta tätä menoa se kyllä myös kasvaa nopeasti. :)

Eli listatkaa millä nimellä pelaatte ja myös tietoa hahmostanne.

Täällä voidaan myös sopia yhteisistä peliajoista.

Itse pelailin PSO:ta jonkin aikaa sitten, mutta kyllästyin enkä viitsinyt ostaa toista kuukautta. Joka tapauksessa jos joskus joku näkee hahmon nimeltä grASShopper joka on Humarl niin sitten se olen minä :).

Levelini oli noin 90 kun kyllästyin pelaamiseen.

Yksi seikka joka sai minut pelissä raivon valtaan oli se, että peli jäi vähän väliä jumiin. Oli sitten mukavaa pelata kun peli ryösti kamani, kun se kuvitteli että yritin huijata. Kerrassaan raivostuttavaa :mad:

Paras hahmoni (Tomodachi, FOmar) on tällä hetkellä tasolla 68. Tänään aloitin uuden hahmon nimeltä Izumi (HUnewearl), joka on nyt tasolla 8. Pelaan yleensä varsin myöhään noin kello 0.00 alkaen, mutta joskus myös aiemmin mikäli vain seuraa löytyy.

Kanis: Tuo jumiutuminen ei kovin yleistä ole ja tapahtuu tietääkseni vain lobbyissä. Kannattaa pitää hahmolla ainoastaan käytössä olevat tavarat (equip), ja loput pankissa. Myös rahat kannattaa pitää siellä pankissa. Näin et jumiutumisessa menetä yhtään mitään.

R

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Paras hahmoni (Tomodachi, FOmar) on tällä hetkellä tasolla 68. Tänään aloitin uuden hahmon nimeltä Izumi (HUnewearl), joka on nyt tasolla 8. Pelaan yleensä varsin myöhään noin kello 0.00 alkaen, mutta joskus myös aiemmin mikäli vain seuraa löytyy.

Kanis: Tuo jumiutuminen ei kovin yleistä ole ja tapahtuu tietääkseni vain lobbyissä. Kannattaa pitää hahmolla ainoastaan käytössä olevat tavarat (equip), ja loput pankissa. Myös rahat kannattaa pitää siellä pankissa. Näin et jumiutumisessa menetä yhtään mitään.

R

Itselläni on tapana pitää mukana pyssyä, miekkaa jolla isketään kaikkia vihollisia, miekkaa jolla isketään yhtä vihollista (voimakkaampi kuin edeltävä miekka), joskus minulla on myös mukana heittoase joka osuu moneen viholliseen. Lisäksi tilanteen mukaan yritän myös kasvattaa toista magia. En oikein tiedä mikä kannattaisi jättää pois. Mielestäni jokainen noista on tavalla tai toisella tärkeä, varsinkin kun kaikkiin vihollisiin ei osu miekalla.

Itselläni jäi peli myös kerran jumiin jossain Episode 2:n toiseksi viimeisessä tasossa, mutta suurimmaksi osaksi juuri tuossa siirrossa pelistä Lobbyyn.

On sääli, ettei Sega ole saanut poistettua niin ärsyttävää bugia. Asiaan pitäisi panostaa enemmän!!!!!!!!!!!!11111111111

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Itselläni on tapana pitää mukana pyssyä, miekkaa jolla isketään kaikkia vihollisia, miekkaa jolla isketään yhtä vihollista (voimakkaampi kuin edeltävä miekka), joskus minulla on myös mukana heittoase joka osuu moneen viholliseen. Lisäksi tilanteen mukaan yritän myös kasvattaa toista magia. En oikein tiedä mikä kannattaisi jättää pois. Mielestäni jokainen noista on tavalla tai toisella tärkeä, varsinkin kun kaikkiin vihollisiin ei osu miekalla.

Menetysten minimoimiseksi kannattaa kuitenkin ennen lobbyyn siirtymistä pistää vaikka kaikki tavarat pankkiin.

R

Pidän kesän ajan taukoa PSOsta, mutta syksyllä palaan todennäköisesti takaisin.

Nimi: TelpeFion
Hahmoluokka: HUmar
Taso: 66 (?)

Kai muitakin PSO pelaajia löytyy?

Tähän Mennessä:

Ragi: Tomodachi, FOmar [Izumi, HUnewearl]
Kanis: graSShopper, HUmar
TelpeFion: TelpeFion, HUmar
Little Girl: Angel X, HUnewearl

Eipä tunnu ainakaan täältä löytyvän. Itse pelissäkään en ole nähdyt vielä yhtäkään suomalaista.

Eipä tunnu ainakaan täältä löytyvän. Itse pelissäkään en ole nähdyt vielä yhtäkään suomalaista.

No kohta tulee ainakin yksi. :cool:
Voiko muuten Phantasy star onlinessä kehittyä edes yli 200 levelin kun kaikki puhuvat kahdestasadasta, mutta ei yhtään sen yli olevista tasoista?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Voiko muuten Phantasy star onlinessä kehittyä edes yli 200 levelin kun kaikki puhuvat kahdestasadasta, mutta ei yhtään sen yli olevista tasoista?

Jeps, 200 on maksimi. Dreamcastin ensimmäisessä versiossa raja oli 100, mutta Version 2 tuplasi sen. Harvempi tuohon 200 leveliin edes ehtii päästä.

En kahdessa kuukaudessa nähnyt ketään level 200-tyyppiä. Tapasin kylläkin S N K:n, joka tuolloin oli level 199 (nykyään 200). Tietääkseni hän oli yksi ensimmäisiä ei-japseja jotka saavuttivat tuon kunnioitettavan rajapyykin.

Ei todellakaan ole syytä pelätä että level 200 tulee hetkessä vastaan.:)

Konsolifinissä Quandar-nimimerkillä oleva kaveri ainakin pelasi PSO:ta Cubella silloin kun se julkaistiin Japanissa. En tosin tiedä pelaako enää (ei ole näkynyt täälläkään melkein puoleen vuoteen).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Konsolifinissä Quandar-nimimerkillä oleva kaveri ainakin pelasi PSO:ta Cubella silloin kun se julkaistiin Japanissa. En tosin tiedä pelaako enää (ei ole näkynyt täälläkään melkein puoleen vuoteen).
Quandaria tosiaankin voisi jo melkein kutsua PSO-veteraaniksi, pelitunteja taisi jo DC:llä olla takana yli 2000. Mutta en tiedä minäkään pelaako hän enää...

Itse vähän aikaa sitten ostin pelin jenkki-version (ennen oli Jap v.1.0) ja aloitin pelaamisen alusta. Tällähetkellä hahmoni (Tardini, HUmar) on tasolla 92. Viikolla pelaan yleensä aika vähän, mutta viikonloppuisin enemmän, jenkkien aluksilla enimmäkseen.

Ja tuohon jumiutumiseen vielä...
Jos PSO jumittuu nettipelissä, kannattaa kokeilla ottaa verkkokaapeli irti Cubesta, silloin pelin pitäisi tunnistaa nettiyhteyden katkenneen, tallentaa peli ja palata alkuruutuun sinun menettämättä mitään. Itselläni peli on pari kertaa aulassa jumittunut ja tuo on auttanut, ainakaan minulla GC PSO ei ole kertaakaan kunnolla kaatunut.

No niin, kaikki hahmoni tuhoutuivat eilen. Tästä syystä paras hahmoni on tällä hetkellä huimasti tasolla viisi. Jännää.

No niin, kaikki hahmoni tuhoutuivat eilen. Tästä syystä paras hahmoni on tällä hetkellä huimasti tasolla viisi. Jännää.

Minä sähelsin samalla lailla kun olin levelillä 13.
Ei mikään hirvittävän mukava kokemus aloittaa pelia alusta, varsinkaan jos leveli on lähellä 70.

Oli kyllä mahtava kokemus tuo ensimmäinen kerta netissä.
Sai minut todella innostumaan. Suosittelen ehdottamasti kaikille!
Paikalla oli hieman kovempia jätkiä kuin lvl. 23 Angel X Daggereiden kanssa :).
Tuo näppis olisi kyllä aika kätevä, mutta jonkinlaisia shortcutteja pitänee alkaa kehittelemään.

Kyllä näppäimistö on mielestäni jo pakollinen hankinta tuohon; parantaa pelikokemusta huomattavasti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Koska pelailet ja missä Ragi?

Sovitaanpa tapaaminen. Miten olisi vaikka lauantaina kello 21.00? Itselleni tosin käy melkeinpä mikä aika tahansa. Polaris 05-05, OK?

Ylös Bottom