Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Phantasy Star Online * Hahmo ja Nettikeskustelua *

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
Suomalaisista pelikaupoista ainakin Gamelifessä ja Crazy Stationissa tuo näyttäisi olevan myynnissä. Kummastakaan paikasta en ole itse koskaan mitään ostanut, joten en noista osaa sanoa sen enempää.

Loppu oli molemmista kaupoista ja myös maahantuojalta. Ihme homma. No kaipa noita joskus harvoin tulee käytettynä vastaan.

Perjantaina tuli tuo näppis. Ovat ilmeisesti nopeuttaneet toimituksiaan. Voisi tuossa pääsiäisenä mennä onlineen metsästämään vähän Easter Rappyja ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nova
Perjantaina tuli tuo näppis. Ovat ilmeisesti nopeuttaneet toimituksiaan. Voisi tuossa pääsiäisenä mennä onlineen metsästämään vähän Easter Rappyja ;)
En muuten suosittele. Itse kulutin käytännössä koko viime pääsiäisen tuohon, enkä löytänyt yhtään. Etsiskelin sitä arviolta 20 tuntia. Ja olen myös sataprosenttisen varma että etsin sitä oikeista paikoista ja oikealla tavalla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
En muuten suosittele. Itse kulutin käytännössä koko viime pääsiäisen tuohon, enkä löytänyt yhtään. Etsiskelin sitä arviolta 20 tuntia. Ja olen myös sataprosenttisen varma että etsin sitä oikeista paikoista ja oikealla tavalla.

No toivotaan että onni potkaisisi. Pelaamaan menen kuitenkin joten samalla voisin etsiä niitä Easter Rappyjakin.

No toivotaan että onni potkaisisi. Pelaamaan menen kuitenkin joten samalla voisin etsiä niitä Easter Rappyjakin.
Siitä vaan, varoitan vain että tuo on mainio keino saada pääsiäisensä pilalle. :)

Nyt nimittäin ottaa aivoon ja pahasti. Ajattelin tuossa äsken mennä nettiin pelailemaan, mutta kappas: en saa luotua Hunters Licenseä. Kuulemmat väärät Serial Numberit ja Acces Keyt! No laitoinpa Segalle postia ja kyselin asiasta. Toivottavasti saavat homman pelittämään.

Nyt nimittäin ottaa aivoon ja pahasti. Ajattelin tuossa äsken mennä nettiin pelailemaan, mutta kappas: en saa luotua Hunters Licenseä. Kuulemmat väärät Serial Numberit ja Acces Keyt! No laitoinpa Segalle postia ja kyselin asiasta. Toivottavasti saavat homman pelittämään.

Kannattaa aktivoida hunters lisenssi normaalin netin kautta. Tämä toimi minulla. Osoitteesta äät ja ööt pois.

EDIT: En tosin EP1&2:lle jostain syystä löytänyt tuota aktivointisivua, mutta EP 3:ssa minulla oli täysin sama ongelma.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Kannattaa aktivoida hunters lisenssi normaalin netin kautta. Tämä toimi minulla. Osoitteesta äät ja ööt pois.

EDIT: En tosin EP1&2:lle jostain syystä löytänyt tuota aktivointisivua, mutta EP 3:ssa minulla oli täysin sama ongelma.

On yritetty normaalin netinkin kautta. Ei onnaa. Cube ei päästänyt edes sinne asti missä kirjataan Serial Number ja Access Key.

No nyt on käyty muutama päivä sähköpostin vaihtoa Segan kanssa ja lopullinen vastaus oli tälläinen:

If the game is a PAL version and the console is a PAL console,
then there should not be a problem.
Please check if you insert the codes right, other than this we are not
able to give any more advice.

With regards

Claudia Cunningham

Jäi vähän kaivelemaan koko homma. Oli tullut ostettua broadband adapter ja näppiskin :(
Ajattelin kokeilla vielä uudestaan tuossa viikonloppuna josko saisin toimimaan.

Vastaus: Phantasy Star Online * Hahmo ja Nettikeskustelua *

On. Kunhan vaan saunalahti saa adsl:n kytkettyä (tänään pitäisi) ja dvdboxoffice saa lähettetyä pelin. Tällä hetkellä omistan PSO 3:n. Näppis on taasen kiinni adapterilla jonka tilasin play-asiasta. Että katellaan.

Vieläkös on pelaajia? Ollaan kavereiden kanssa hinutettu moninpelinä jo jonkin aikaa. nyt tuli mieleen että onko nettipelaaminen ilmasta nykyään? ja jos ei ole niin mitähän se maksaa? ja onko muita maksutapoja kun luottokortti? tai onko sille olemassa enää edes servereitä?

Ötzi sanoi:
nyt tuli mieleen että onko nettipelaaminen ilmasta nykyään? ja jos ei ole niin mitähän se maksaa? tai onko sille olemassa enää edes servereitä?

Ajattelin itsekin kysyä tätä, koska ajattelin ostaa pelin ja pistää cuben nettiin.

Mikäs tämän pelin kunto on nykyään? Ja toimiikohan peli wiillä? Mietin vaan että pelaako ihmiset enää tätä ja onkohan joku wiin omistaja tätä kokeillut.

Miksei toimisi Wiillä? Vai tarkoitatko nettipuolta? Tiedä sitten toimiiko nettimoninpeli enää Cubellakaan, joten en sitten tiedä Wiillä pelaamisesta.

FamaZ sanoi:
Miksei toimisi Wiillä? Vai tarkoitatko nettipuolta? Tiedä sitten toimiiko nettimoninpeli enää Cubellakaan, joten en sitten tiedä Wiillä pelaamisesta.

Juuri tuota nettipuolta kyselin.

FamaZ sanoi:
Kokeilin pari viikkoa sitten yhdistää nettiin cuben ja vaikutti vielä olevan ihan toimiva systeemi. Maksua pyyti vielä joten en pelaamaan asti päässyt/mennyt.

Kurimus sanoi:
Kokeilin pari viikkoa sitten yhdistää nettiin cuben ja vaikutti vielä olevan ihan toimiva systeemi. Maksua pyyti vielä joten en pelaamaan asti päässyt/mennyt.

Pelin viralliset serverit suljetttin tuossa maaliskuun lopussa. Toki ainakin Cubella on mahdollista yhdistää noihin homebrew-servereihin jotenkin. Wiillä ei kuulemma toimi ollenkaan. Ei löydä modeemia/bba:ta.

Edit: aika vanha ketju näköjään.

Ragi sanoi:
Pelin viralliset serverit suljetttin tuossa maaliskuun lopussa. Toki ainakin Cubella on mahdollista yhdistää noihin homebrew-servereihin jotenkin. Wiillä ei kuulemma toimi ollenkaan. Ei löydä modeemia/bba:ta.

Edit: aika vanha ketju näköjään.
Homebrew servut on vissiin sitten ilmaisia? Ois ihan hauska tuota joskus netissä kokeilla pelata jos sattuu vielä pelaajia löytymään.

Ragi vissiin pelasit peliä aikoinaan netissäkin?

Kurimus sanoi:
Homebrew servut on vissiin sitten ilmaisia? Ois ihan hauska tuota joskus netissä kokeilla pelata jos sattuu vielä pelaajia löytymään.

Ragi vissiin pelasit peliä aikoinaan netissäkin?

Joo, kyllä ne on ihan ilmaisia. Tulihan sitä pelattua... aika paljon. :D

Pelaan noilla Homebrew -servereillä vieläkin toisinaan ihan nostalgian vuoksi, tosin PC:llä PSO Blue Burstia.

Ylös Bottom