Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Phantasy Star Online pelaajat ?

XShava

KonsoliFIN Alumni
Miten tuon online puoli toimii. Onko siellä samat tehtävät mitä yksinpelinä voi pelata vai kokonaan uudet. Eli kannattaako noita yksinpelin tehtäviä pelata yksin, vai voiko ne pelata onlinessä kavereiden

Niin ja onko täällä PSO:n pelaajia, jotka pelaa netissä ?

Terveisin, nimimerkillä: Everquestia odotteleva
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Miten tuon online puoli toimii. Onko siellä samat tehtävät mitä yksinpelinä voi pelata vai kokonaan uudet. Eli kannattaako noita yksinpelin tehtäviä pelata yksin, vai voiko ne pelata onlinessä kavereiden

PSO:n online tehtävät ovat suurimmalta osin eri tehtäviä kuin offlinessa. Itse pelasin tehtävät läpi offlinessa, jonka jälkeen menin nettiin ja näin homman täysin turhaksi.
Offline tehtävät taitavat olla vain yksinpelin täyttämiseksi.
Netissä voit mennä satunnaisesti Forest, Cave, Mines, Ruins ja EP 2 kentät läpi tiimin kanssa. Voit valita questin eli tehtävän, tehdä battle tai challenge pelin, sekä viettää aikaasi lobbyssä. Tarvitset myös tietyn levelin pelataksesi eri vaikeustasoilla. En pelaa boxin PSO:ta ainakaan vielä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Phantasy Star Online pelaajat ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
PSO:n online tehtävät ovat suurimmalta osin eri tehtäviä kuin offlinessa. Itse pelasin tehtävät läpi offlinessa, jonka jälkeen menin nettiin ja näin homman täysin turhaksi.

Näit täysin turhaksi ? Nyt en tajunnut, siis jos ovat eri tehtäviä kuin Onlinessä.

Niin miksi niiden pelaaminen on turhaa ?
 
Et pysty valitsemaan onlinessa vapaasti kenttää ellet ole mennyt offlinessä yksin sitä läpi sillä vaikeusasteella, tai joku muu siitä tiimistä (max. 4) ei ole. Jos kuka tahansa on mennyt sen läpi niin kaikki voi valita ite kentän.

Onlinessä on myös erilaiset Questit kuin yksinpelissä. Esimerkkinä Endless Nightmare #1 joka on samanlainen kuin normit forestit, mutta siinä kivitasanteella tulee vihollisia huomattavasti enemmän ja Dragoniin (bossiin) ei pääse, vaan portti johtaa suoraan pioneerille.

Kyllä kannattee tälläsestä pelistä maksaa, mutta sanoisin että offlinessa jaetulla ruudulla on vielä mukavampaa kuin onlinessa.
Siinä on enemmän tunnelmaa ja voi opettaa kaveria pelaamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Et pysty valitsemaan onlinessa vapaasti kenttää ellet ole mennyt offlinessä yksin sitä läpi sillä vaikeusasteella, tai joku muu siitä tiimistä (max. 4) ei ole. Jos kuka tahansa on mennyt sen läpi niin kaikki voi valita ite kentän.

Jep, eli jatkan yksinpelin pelaamista tässä pikku hiljaa aina kun ei muuta tekemistä ole.

Olen jo peräti Lv10 :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Niin miksi niiden pelaaminen on turhaa?
Kun siirryt nettiin pelaamaan niin ei sinua enää yksinpelin Questit paljoakaan kiinnosta, sen voisin melkein taata. Ne ovat aika lailla hyödyttömiä.
Jos pelaat yksinpelin läpi, kannattaa se melkein mennä joka vaikeusasteella ruinsseja myöten, jotta saat ne käyttöön myös netissä. Mitä korkeampi vaikeustaso on sitä enemmän saat exp pisteitä. Rareja löytyy myös helpommin korkeilla tasoilla.
Tietysti voit yksinpelin questitkin mennä jos haluat, varsinkin kun netti ei ole käytössä.
 
Re: Re: Phantasy Star Online pelaajat ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Jos pelaat yksinpelin läpi, kannattaa se melkein mennä joka vaikeusasteella ruinsseja myöten, jotta saat ne käyttöön myös netissä.

Ok, taidan pelata sitten vain offlinenä peliä todennäköisesti. Mistä tuon vaikeusasteen voi määrätä ?
 
Itse nautin ihmisten kanssa keskustelusta ja levelien hankkimisesta. Varsinkin harvinaisten esineiden löytö hyvällä hit% oli sinänsä mahtava kokemus.
Legittinä muuten kannattaa pysyä saadakseen pelistä kaiken irti. Jos opettelet huijaukset mitä pelissä voi käyttää, niin siihen kyllä kyllästyykin äkkiä. Voisi laittaa Pson taas hankintaan jos rahat vain riitäisivät.

Edit: Xshava, vaikeusasteen saat määrättyä vasta sitten kun olet mennyt pelin easyllä läpi. Kun olet vetänyt easyllä läpi, tulee hard, very hard ja ultimate. Vuoretellen tosin pitää nämäkin mennä.

Edit2: Ja edottomasti suosittelen tätä netissä pelaamaan. Muuten pelikokemus jää puolitiehen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse olen kehittänyt hahmoni pääosin onlinessä.Offlineä aloin pelata vasta myöhemmin.Peliin jää kyllä totaalisesti koukkuun,nyt yli 550 tunnin jälkeen olen siitä koukusta melko hyvin irti päässyt.Tosin kyllä minä vielä PSO:ta pelaan,ja pelaan varmasti vielä pitkään.Tuu ihmeessä XShava onlineen pelaamaan,PSO on nimittäin paras live peli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
Peliin jää kyllä totaalisesti koukkuun,nyt yli 550 tunnin jälkeen olen siitä koukusta melko hyvin irti päässyt.
Itse myin pelin juuri tämän takia pois. Peli vei mukanaan koko kesän, tosin koossa oli vasta 350 tuntia.
 
Mulla on mennyt sen parissa 50:ssä päivässä 250h eli keskimäärin 5h/päivä. Parhaina päivä on kai ~15h tullut pelattua ja kyllä, käyn myös koulussa ja elän ;)
 
Okei, herätellääs tää topic taas...

Virallisen julkaisun myötä uusia pelaajia? Löytyykö? Ketään? Eikö?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Okei, herätellääs tää topic taas...

Virallisen julkaisun myötä uusia pelaajia? Löytyykö? Ketään? Eikö?

Juu, viimeistään kahden viikon päästä on Live ja PSO jälleen toiminnassa ja tällä kertaa legittinä.

Toivottavasti Xbox puolelta löytyy enemmän Suomalaisia joiden kanssa pelata.
 
Eipä oikeestaan, kattotaan nyt sitten...

SurerBug
WelliHousu
Razan

Hax:

Bloodhunteri,
Tha Anger,
Jojo ja Mata (?)

+pari muuta, legit? ei tietoo...
 
Ylös Bottom