Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Phantasy star online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kanis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kanis

New Member
Oliskohan kenelläkään neuvoja tuon Dark Falzin (ruinssin lopari epis. 1) voittamiseen? Itse pelailen lvl 60 hunterilla very hardilla, eikä tunnu millään tippuvan... Vois tietysti olla hyvä ettii vähän parempaa tulivoimaa tai leveleitä, mutta kai siihenkin joku taktiikka käy, vaikka tuntuukin siltä että ei niitä sen hyökkäksiä (pilla, grants, voodoo-nukke) pystyis millään väistämään. Useinmiten kuolen siinä kolmannessa muodossa.

Paras olisi tietysti pelata tuota ryhmässä jotta kanssapelaajat voisivat parantaa hahmosi jos "kuolet". Muuten kannattaa etsiä esineitä nimeltään Scape Doll, jotka palauttavat hahmosi elävien kirjoihin automaattisesti jos Dark Falz sinut murskaa.

Mitään erityistä strategista taktiikkaa Falziin en osaa sanoa, mutta varaa mukaan mahdollisimman paljon Fluideja että voit Restalla parantaa itsesi jos siihen on aihetta. Tosin jos kuolet jo kolmannen Falzin ensimmäisestä osumasta, ei Restasta pahemmin hyötyä ole.

Hm. Techniqueista on varmasti hyötyä (Resta, Zalure?). Tietenkin jos sinulla on Scape Dolleja niin niitä mukaan. Ja varmista että käyttämissäsi aseissa on Photon Efficiencyä Dark-attribuuttiin. Jos pelaat netissä voin tulla mukaan, tosin olen vasta level 46.

Paras olisi tietysti pelata tuota ryhmässä jotta kanssapelaajat voisivat parantaa hahmosi jos "kuolet". Muuten kannattaa etsiä esineitä nimeltään Scape Doll, jotka palauttavat hahmosi elävien kirjoihin automaattisesti jos Dark Falz sinut murskaa.

Mitään erityistä strategista taktiikkaa Falziin en osaa sanoa, mutta varaa mukaan mahdollisimman paljon Fluideja että voit Restalla parantaa itsesi jos siihen on aihetta. Tosin jos kuolet jo kolmannen Falzin ensimmäisestä osumasta, ei Restasta pahemmin hyötyä ole.

Ryhmässä pelatessahan ei pääse eteenpäin ja muutenkin tappais mut varmaankin yhdestä lyönnistä, mutta ei onneksi yksinpelillä. Hahmonihan siis on androidi, jolle ei taikoja saa. Equipmentista sen verran, että kaikki muut on rareja paitsi armori, eli enpä viittis noita lähteä vaihtamaan vaan photon efficiencyn tähden... Yleensä kyllä kuolen siinä vaiheessa kun Matet loppuu, joten eipä noista Dolleistakaan paljoa apua ole. Noh, eipä tässä kai muu auta kun hankkia vähän leveleitä. GameFAQsin mukaan pitäis olla siinä 80 paikkeilla, vaan onpa tuota tavaraakin auttamassa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Ryhmässä pelatessahan ei pääse eteenpäin ja muutenkin tappais mut varmaankin yhdestä lyönnistä, mutta ei onneksi yksinpelillä. Hahmonihan siis on androidi, jolle ei taikoja saa.

Jostain syystä oletin hahmosi HUmariksi, kun rupesin taikavinkkejä jakelemaan. Pahoittelut tästä.

Jos yksinpelillä et kuole Falzin ensimmäisestä osumasta, niin miksi sitten kuolisit moninpelissä? Kunhan vaikeusaste on sama kuin yksinpeliä pelatessasi, ei Falzin pitäisi olla yhtään sen haastavampi.

Ryhmässäkin (online) pääsee kyllä eteenpäin jos pelin hostaaja on pelannut Ruinseihin asti. Näin esim. Level 1:llä oleva pelaaja voi päästä suoraan Ruins -leveleihin vaikkei olisi peliä koskaan Offlinessa pelannutkaan.

Jos yksinpelillä et kuole Falzin ensimmäisestä osumasta, niin miksi sitten kuolisit moninpelissä? Kunhan vaikeusaste on sama kuin yksinpeliä pelatessasi, ei Falzin pitäisi olla yhtään sen haastavampi.

Asiahan on näin että EN kuole Falzin ensimmäisestä osumasta, mutta kyllä sen iskut tehokkaampia ovat ainakin splitscreenissa, enkä ymmärrä miksi asia ei olisi näin onlinena.

Ja olen kyllä päässyt ruinsseihin asti ;)

Kyllähän tuo loppari oli helppo ainakin DC:llä kun omalla 76 lvl hahmollani oli Spread Needle +15 (aivan *****tin kova, mutta vaikea saada) sillä lähti todella helposti eli jos tuommosen jostain satut saamaan niin helppoa tulee olemaan :D

Oon tässä broidin käyttiksellä kirjotellu, joten siis mä oon "kanis", joka alotti tän ketjun.

Tulinpahan vain ajatelleeksi: Millainen MAG sinulla on? Hyvästä MAGista on pirusti hyötyä.

MAGini on lvl 200 varaha, IQ ja synchro maxilla. ATP:ta n. 150 ja DEF n. 30

Kyllähän tuo loppari oli helppo ainakin DC:llä kun omalla 76 lvl hahmollani oli Spread Needle +15 (aivan *****tin kova, mutta vaikea saada) sillä lähti todella helposti eli jos tuommosen jostain satut saamaan niin helppoa tulee olemaan

Olisha se mukavaa tollasella päästä räiskimään, vaan ku oon hunteri... Mut onhan mulla sentää Delsaber's Saberi. Yhellä (heavy)lyönnillä teen 400 hp:ta lämää ja ATP:t on siellä 1600 pinnassa. Toisaalta eihän tohon osu melee aseilla kovinkaan hyvin niin pakko käyttää Varistaa. Sillä mä teen n. 150 hp:ta yhellä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Santa
MAGini on lvl 200 varaha, IQ ja synchro maxilla. ATP:ta n. 150 ja DEF n. 30

Mut onhan mulla sentää Delsaber's Saberi. Yhellä (heavy)lyönnillä teen 400 hp:ta lämää ja ATP:t on siellä 1600 pinnassa. Toisaalta eihän tohon osu melee aseilla kovinkaan hyvin niin pakko käyttää Varistaa. Sillä mä teen n. 150 hp:ta yhellä.
"Hieman" hyvä MAG.:eek: Itselläni vasta level 79.
Jo on kumma kun ei Falz kaadu noilla vehkeillä. Jos ei muu auta, niin ainahan voi alentua käyttämään kaikkein nolointa tyyliä: Hommaa 10 matea, mene Falzia vastaan, pudota kaikki matet taistelukentälle, kuole. Tee tämä kolmasti, ja sitten taistelemaan. 40:n maten voimin luulisi jo pärjäävän.

Huom: Tiedät kai että jos sinulla on Delsaberin kummatkin käsivarret, saat niistä tehtyä itsellesi Delsaberin aseen ja kilven, jotka yht'aikaa käytettyinä lisäävät toistensa tehoa. Eli ilmeisesti olet löytänyt Delsaberin oikean käden (ja siitä saanut aseesi), ja nyt tarvitsisit vasemman kilpeä varten.

Tiedät kai että jos sinulla on Delsaberin kummatkin käsivarret, saat niistä tehtyä itsellesi Delsaberin aseen ja kilven, jotka yht'aikaa käytettyinä lisäävät toistensa tehoa. Eli ilmeisesti olet löytänyt Delsaberin oikean käden (ja siitä saanut aseesi), ja nyt tarvitsisit vasemman kilpeä varten.

Tiedän--jos mulla ei tota kilpeä oliskaan niin ATP:t tippuis viidellä sadalla, joten onhan toi melko käytännöllinen:)

Eipä ole tätä peliä tullut pelattua pitkään aikaan. Ennen DreamCastini myymistä viimeksi*nyyh*. Kaverilla sentään on vielä version 1 ja 2 DC:llä, mutta ne nettikulut DC:llä on ihan omaa luokkaansa, kun kerta motulla pelataan, mutta onneksi sillä ei ollut kk maksua.

Todella olisin toivonut että GC:nkin PSO olisi ollut ilman kk maksua, mutta ei. Miten niinkin hyvä pelitalo kuin Sega voi tehdä tälläisen virheen :mad:

Sainpahan sen viimeinkin hengiltä:) Leveliä löyty 65, mutta meni 4 star atomizeria.

Tän verran mä onnistuin keksimään taktiikkaa:
Tajusinpa vihdoinkin, että sitä toistaki muotoa voi lyödä meleeaseilla :D
Ne siniset pallot joita se kolmas muoto heittää voi väistää juoksemalla just siellä renkaan ulkoreunalla.
Ja ku photon blastilla ei muuta tee ni senhän voi käyttää sen vahvimpien hyökkäysten torjumiseen.

Oon kuullu että ultimatella sillä on vielä neljäski muoto... onkohan tällä mitään väitteellä mitään perää?

No niin, onneksi olkoon vaan.:)

Ajattelinkin kysäistä, että sinäkös se pelailet nimellä Dark Santa netissä? Tämän niminen pelaaja oli eilen linjoilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Santa
Oon kuullu että ultimatella sillä on vielä neljäski muoto... onkohan tällä mitään väitteellä mitään perää?

Tietääkseni ei. Falz on tosin tällä tasolla ultimatevaikea.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
No, kukas se tänään pelaili nimellä grASShopper (level 48 HUmar)?:)

Okei, eli minä Kanis olin pelaamassa grASShopper nimellä netissä ja broidini DarkSanta pelaa nimellä ArseAssassin.

Onko muuten se Konsolifinin klaani pystyssä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Aivan. Mitenkäs olisi, jos vaikkapa nyt pääsiäisenä pelattaisiin yhdessä?

Joo, vaikka lauantaina klo. 18.00 Euroopan ykkösshipissä (Polaris) blockissa 7. Pelataan normal modea Forestista lähtien. Mä voin perustaa sellasen Very hard pelin, jonka nimi on Konsolifin. Sitten täytyis keksiä joku salasana vielä. Käykö tämä?

Vapaaehtoiset voivat ilmoittautua.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Joo, vaikka lauantaina klo. 18.00 Euroopan ykkösshipissä (Polaris) blockissa 7. Pelataan normal modea Forestista lähtien. Mä voin perustaa sellasen Very hard pelin, jonka nimi on Konsolifin. Sitten täytyis keksiä joku salasana vielä. Käykö tämä?

Vapaaehtoiset voivat ilmoittautua.
Hm, sopinee. Siis Very Hardilla Forestista aloittaen eteenpäin? Kuullostaa hyvältä.

Ylös Bottom