Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Phantasy Star Portable

MetalGearGoron

New Member
Elikkäs olen katsellut tuubista videoita ja myös lueskellut tästä pelistä. Omistan myös XBox360:lle phantasy starin ja olen sitä mieltä että peli on varmaan aika sopiva PSPlle.
Amerikoissahan peli on jo ilmestynyt alkuviikosta ja Euroopassa ilmestymispäivä on joskus tänä vuonna, ei ole vielä tietoa:mad: . En huomannut pelistä threadia jten laitanpa sen tähän nyt-

Vastaus: Phantasy Star Portable

Elikkäs olen katsellut tuubista videoita ja myös lueskellut tästä pelistä. Omistan myös XBox360:lle phantasy starin ja olen sitä mieltä että peli on varmaan aika sopiva PSPlle.
Amerikoissahan peli on jo ilmestynyt alkuviikosta ja Euroopassa ilmestymispäivä on joskus tänä vuonna, ei ole vielä tietoa:mad: . En huomannut pelistä threadia jten laitanpa sen tähän nyt-

demoa tässä latailen http://www.pspdemocenter.com/ ja sitten kuhan saan toimii ni kerron mietteitä =)

Mahtaiskohan sony julkasta ton Ps3 - Psp ADHOC party tuen piakkoin myös tänne eurooppaan. Tälläiset pelit olisivat varsin mukavaa pelattavaa jos tuki löytyisi. Aina ei raaski kaverille mennä pelaamaan psp:tä :|

Mahtaiskohan sony julkasta ton Ps3 - Psp ADHOC party tuen piakkoin myös tänne eurooppaan.
Muistelisin, että suunnitelmissa ei ole lanseerata palvelua Japanin ulkopuolelle ainakaan ihan heti.

Noniin ameriikan demoa pelanneena voin sanoa, että pelihän on täyttä rautaa vaikken ennen olekkaan kyseistä sarjaa kuullutkaan. Alkuun hämmästytti erittäin laaja hahmonluonti ja tarkoitan siis oikeesti huhhuh, missään pelissä näin mahtavaa ole nähnyt en etes oblivionissa jossa hahmon kokoa/ääntä ei voinut millään tavalla säätää kuten tässä mestariteoksessa.

Pelä voisi kuvailla final fantasyn ja star warsin risteytekseksi se yhdistelee lasermiekkoja fantasiaolentoihin ja rotuihin muitta mutkitta unohtamatta tietenkään terminaattorin älyykkyystasolle kehitettyjä peräti emotianaalisia robotteja.

Pitkän alkuopastuksen jälkeen sain vihdoin ryhmän kokoon ja seikkailuun. Ohjattavuus istui heti käteen kuin nimeltä mainitsematon kapine ja kontrollit olivat fiksusti sijoiteltu psp:n vähistä näppäimistä huolimatta.

Taistelu oli alkuun parin näppäimen tahkoamista, mutta vaihtelua siihen toi lennosta vaihdettavat aseet ja leveleissä kasvavat erikoiskyvyt joita eri ammateilla tuntuisi olevan useita.

Demosta löytyi kaiken kaikkiaan kolme aloitus ammattia maagista miekkaaheiluttelevaan soturiin ja jousimieheen myöhemmin näitä voidaan jatko kehittää ja erikoistua useampaan muuhun vaihtoehtoon.

Turinoinpa sitten lisää kuhan pääsen tätä vielä kunnolla mättämään.

Ylös Bottom