Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Philipsin tv

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikoju
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ikoju

New Member
Philipsin 32" tv olisi tuossa, se on joku tarjous, ja ajattelin kysästä täällä, minkäköhän moinen tuo olisi? Onko jollakin teistä Philipsin tv:itä, ja minkälaisia kokemuksia teillä niistä on? Tuossa tv:ssä ainakin taitaisi olla hinta/laatu suhde kohdallaan? Kun ei ole varaa tuhlata kovinkaan paljon tv:seen, niin onko tuossa järkeä sitten ostaa tuollasta halvempaa, kuinka paljon se eroaa kalliimmasta? tjooh, vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta kysymällä oppii, tai jotain :D

Minä ostin myös Philipsin budjettisyistä, ja olen ollut tyytyväinen. Vastaava kuin tuo about, 6305 tms 100 sivun muistilla ja jotain kuvanparannuspiirejä lisää.

Tuo on kyllä niin älyttömän halpa, että ostaisin pois. Säästä loppurahat videotykkiin :D

tuossa 5407 mallissa on hieman heikkotasoinen putki.
6305:ssä taas on -s sarjan putki jossa on huomattavasti parempi kontrasti. -s sarjan putkia käytetään myös philipsin huippumalleissa.

mutta jos budjetti loppuu tuon 5407:n kohdalle niin ota kotiin, testaa muutama päivä ja palauta jos et ole tyytyväinen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli
tuossa 5407 mallissa on hieman heikkotasoinen putki.
6305:ssä taas on -s sarjan putki jossa on huomattavasti parempi kontrasti. -s sarjan putkia käytetään myös philipsin huippumalleissa.

mutta jos budjetti loppuu tuon 5407:n kohdalle niin ota kotiin, testaa muutama päivä ja palauta jos et ole tyytyväinen.

Mutta tuon töllön tiedoissahan lukee että BlackLine S!

ei kannata luottaa noihin jälleenmyyjien sivuihin.
tarkistin nyt vielä asian philipsin sivuilta, ja asia oli kuten muistinkin. blackline FX on putkena S:n sijaan.

http://www2.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml?divId=0&groupId=TV&catId=WIDESCREENTV16_9&subCatId=28INCHWIDESCREEN&productId=28PW5407_O5

kyllä tuossa tv:ssä on philipsin sivujen mukaan Super Flat Blackline S kuvaputki http://www2.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml?divId=0&groupId=TV&catId=WIDESCREENTV16_9_CAT&subCatId=32INCHWIDESCREEN&productId=32PW5407_01
kamelille tiedoksi, puhumme nyt 32" telkuista, emme 28" mihin linkin olit laittanut ;)

Olimiten oli linkkien kanssa, mutta ainakin meiksi tilasi eilen tuon töllön, kun vanha Sony 25" poltti piirinsä... :)

Kiitokset Ikojulle vinkistä! :)

3 n k ! n E

Re: Re: Pilkun sitä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli

jaa minulla tuo 32" 5407 näyttää "missing display name" eikä ruudulla ole mitään?

Juu, niinpä näyttää välillä tulevan. Ei aina. Sain herjan myös "cut 'n' pasteamalla" tuota 28-tuumaisen URL:ia aikaisemmasta viestistäsi.
Tuommoiset pitkät osoitteet on siistimpää laittaa linkkeinä, kun kerran boardissa semmoinen ominaisuus on.

Enkine, kun saat tuon tv:n, niin mielelläni kuulisin mielipiteesi siitä minkälainen se on. Helpottaisi varmasti ostopäätöstä.

Faijalla just samaa töllöä yritän tyrkyttää kun meillä olkkarissa on sellanen grundigin 15" viihdekeskus niin olisi vaihteeksi ihan kivaa pelailla tuollaisesta. Omassa huoneessa kyllä on 25" mutta aina kun faijiksen silmä välttää niin roudataan TV omaan huoneeseen :D.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ikoju
Enkine, kun saat tuon tv:n, niin mielelläni kuulisin mielipiteesi siitä minkälainen se on. Helpottaisi varmasti ostopäätöstä.

Selvä homma, toivottavasti ei vaan mene kauaa, kun ei ollut hobihobilla varastossa noita... :(
Tahtoo pelaamaan GT3a 16:9:nä... :)

3 n k 1 n E

Linkki ei toimi ainakaan minulla, vieläköhän kyseinen töllö löytyy tuotevalikoimista? (en löytänyt sitä ainakaan itse saitilta vaaniessani). Itsellänikin olisi nimittäin tarkoitus päivitellä laitteistoa, ja nyt on kova miettiminen 28-tuumaisen ja 32-tuumaisen laajiksen kesken! :)

Mitään superkallista masiinaa en aio ostaa, vaan tarpeeksi edullisen ja silti laadukkaan värkin, lähinnä DVD- ja pelailukäyttöön. Ehdotuksia saa laittaa kanssa. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
Linkki ei toimi ainakaan minulla, vieläköhän kyseinen töllö löytyy tuotevalikoimista? (en löytänyt sitä ainakaan itse saitilta vaaniessani). Itsellänikin olisi nimittäin tarkoitus päivitellä laitteistoa, ja nyt on kova miettiminen 28-tuumaisen ja 32-tuumaisen laajiksen kesken! :)

Mitään superkallista masiinaa en aio ostaa, vaan tarpeeksi edullisen ja silti laadukkaan värkin, lähinnä DVD- ja pelailukäyttöön. Ehdotuksia saa laittaa kanssa. :)

Näyttää poistuneen valikoimista, onneksi tilasin viimeviikolla kun vielä sai... :)

3 n k ! n E

voi whittu... tuota tv:tä mäkin taisin katella tossa "mikä tv" topikissa... ja totta tosiaan, kadonnut on... noh... jäi mulle noita muitakin vaihtoehtoja =)

eli mun miettimisiä pääsee katsomaan tästä

Ylös Bottom