Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pieni leikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ashy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ashy

Member
No kun itse koko ajan olen seuraillu tätä forumia, joka on hyvinkin tylsistynyt, niin päätin että kilpaillaan taidoillamme peleillä. Kuulostaa ehkä lapselliselta, mutta tulkoon mukaan nyt ken tahtoo. Säännöt ovat helppoja, eli MINÄ aloitan ja pelin, jonka mainitsen, sen viimeinen kirjain(ei numero) on sitten seuraavan pelin alkukirjain. Pelien nimet saa olla USA, PAL, PAL - versioista, ja sen täytyy myös lukea sen "kansikuvassa". Voittaja on se, joka mainitsee pelin, josta ei voi jatkaa...

Kuten sanoin, minä aloitan( älkää mollatko minua, koska voittajalle lahjoitan soul calibur pelin. Peli ei ole alkuperäinen, mutta, sen enempää ei minulla olekkaan varaa.)

No.1 Sonic Adventure :D

Re: Re: Pieni leikki

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
Huhups, ehdin jo vastata ennen kuin tajusin että tämähän olikin Dreamcast-foorumilla. :o Minä niistä mitään tiedä...
sitä vähän minäkin:rolleyes:
Tosiaankin siis kyseessä ainoastaan Dreamcastin pelit

Leikkiminen on kivaa..Mut ei kai sun kopioita kannata lahjoitella. Pahalla silmällä sellaista touhua katsellaan.

Ja vastaukseni on Ecco The Dolphin- Defender of The Future.

Niin ja pitääks noi pelin nimet kirjoittaa kokonaan? Tai siis jos on tollane hieno lisänimi. Vai no? Ja sit ois hauskempaa kun porukka ei käyttäis mitään checklistejä vaan omaa muistiaan ja pelihyllyään. (Jolloin Pacdam osallistuessaan veisi tän mennen tullen.)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Leikkiminen on kivaa..Mut ei kai sun kopioita kannata lahjoitella. Pahalla silmällä sellaista touhua katsellaan.

Ja vastaukseni on Ecco The Dolphin- Defender of The Future.

Niin ja pitääks noi pelin nimet kirjoittaa kokonaan? Tai siis jos on tollane hieno lisänimi. Vai no? Ja sit ois hauskempaa kun porukka ei käyttäis mitään checklistejä vaan omaa muistiaan ja pelihyllyään. (Jolloin Pacdam osallistuessaan veisi tän mennen tullen.)
Juu eli tietysti se on se kirjain, johon pelin koko nimi päättyy. Niin eli mitä järkeä siinä on jos me kaikki käytämme hyväkseen tuo pelilistan? Onhan se haskempi kun käytetään omaa muistiamme. Kaikki me olemme niin tuttuja DC:lle, että kyllä meiltä pelit muistiltamme löytyy. Tosiaankin, jos joku ei sitä peliä välttämättä haluaa, enhän tietenkään pakota sitä ottamaan, mutta peli on aina hauskempi jos sen voittamisesta seuraa jotakin kivaa.

---- lisätään vielä, että sama peli ei sitten mainita kahta kertaa --- :D

Onkos tämä julkaistu Japanin ulkopuolella? Säännöissä vaaditaan Usa tahi PAL- julkaisua.
Ai, perkele. Tosiaan säännöissähän vaaditaan, että peli on julkaistu joko Euroopan markkinoilla tai Jenkeissä :(

No, jatkakaamme kuitenkin saintbertin ehdotuksesta. Innerloopin Sega Extreme Sports julkaistiin nimittäin Jenkeissä Xtreme Sports -nimellä, joten se on ihan käypä.

Onneksi olkoon. Voitit. Pahuxen x:ät.
Hetkinen, hetkinen, ihan kiva, mutta Ragi heitti Exhumedin. Voin tietysti olla väärässä, mutta kyseessä on ainakin tietääkseni vain Sega Saturnille ja PS1:lle julkaistu peli (tämän näyttäisi vahvistavan myös Gamefaqs) ja säännöissähän juuri mainitaan, että pelissä hyväksytään "ainoastaan Dreamcastin pelit".

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Hetkinen, hetkinen, ihan kiva, mutta Ragi heitti Exhumedin. Voin tietysti olla väärässä, mutta kyseessä on ainakin tietääkseni vain Sega Saturnille ja PS1:lle julkaistu peli (tämän näyttäisi vahvistavan myös Gamefaqs) ja säännöissähän juuri mainitaan, että pelissä hyväksytään "ainoastaan Dreamcastin pelit".
Nerokasta. Pitäiskö vääristä ehdotuksista tiputtaa pelistä pois?

Juu eli jos yksi peli ei täytä ehtoja niin tietysti se ketju ei lasketa...taisi jäädä kirjaimeen "D"

Shenmue oli edellinen sääntöjen mukainen peli ennen Ragin ehdotusta, joten leikki jatkuu E-kirjaimesta, eikö?

Ylös Bottom