Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pikku lista Street Fightereita...

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
Eipä ollut muutakaan tekemistä niin ajattelinpa tehdä parin löytämäni listauksen avulla yhden listan jonka olisi tarkoitus sisältää kaikki Street Fighter-pelit ja muutamia SF-peleihin liittyviä pelejä (esim. pelistä löytyy SF-hahmoja)... Voitte ilmoittaa jos joitakin puuttuu sillä en usko että tässäkään on kaikki...

- Cannon Spike
- Capcom vs SNK: The Match of the Millenium
- Capcom vs. SNK: Millenium Fight 2000
- Card Fighters Clash
- Cyberbots
- Final Fight
- Marvel vs. Capcom: Heroes Clash
- Marvel vs. Capcom EX Edition
- Marvel vs. Capcom 2: New Age of Heroes
- Marvel Super Heroes vs. Street Fighter
- Marvel Super Heroes vs. Street Fighter EX
- Pocket Fighter
- Rival Schools: United by Fate
- Street Fighter
- Street Fighter II: The World Warrior
- Street Fighter II: Champion Edition
- Street Fighter II Turbo: Hyper Fighting
- Super Street Fighter II: The New Challengers
- Super Street Fighter II Turbo
- Street Fighter The Movie
- Street Fighter Alpha
- Street Fighter Alpha 2
- Street Fighter Alpha 2 Gold
- Three: A New Generation of Street Fighters
- Street Fighter EX
- Street Fighter EX Plus
- Street Fighter EX Plus Alpha
- Street Fighter III: Second Impact
- Street Fighter EX2
- Street Fighter III: Third Strike
- Street Fighter Alpha 3
- Street Fighter EX2 Plus
- Street Fighter EX3
- Street Fighter Kids
- Street Fighter 2010: The Final Fight
- Street Fighter II Movie (Import)
- Super Puzzle Fighter II Turbo
- X-Men vs. Street Fighter
- Super Street Fighter II X - Grand Master Challenge for Matching Service (Import)
- Street Fighter III: Third Strike - Fight for the Future (Import)
- Street Fighter III: W Impact (Import)
- Street Fighter Zero III for Matching Service
- Street Fighter Collection
- Street Fighter Collection 2
- Super Street Fighter II Turbo Revival

Siinäpä pikku-lista... Kuinkas moni on rehellisesti pelannut kaikkia? :D

Edit: Painoin lähetä-nappia liian aikaisin... lista jäi kesken. Ja taisi tulla ehkä väärään paikkaan, mutta en keksinyt muutakaan. Kyllä noista osa on PS2:lla ilmestynyt :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vaikka lista on hyvin kattava niin jos olet tollaiselle sinne päin meiningillä liikkeellä niin sulta puuttuu ainakin koko Night/DarkStalkers (Vampire Savior) sarja, Project Justice (Rival Schools 2) ja tietenkin Marvel Super Heroes + monta muuta...:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Vaikka lista on hyvin kattava niin jos olet tollaiselle sinne päin meiningillä liikkeellä niin sulta puuttuu ainakin koko Night/DarkStalkers (Vampire Savior) sarja, Project Justice (Rival Schools 2) ja tietenkin Marvel Super Heroes + monta muuta...:)

Tuossa on kaikki, mistä olen löytänyt infoa ja joita olen itse pelannut (en tietenkään kaikkia)... Se että kaikki pelit joissa on Street Fighter-hahmoja, tuo asia ei tule aina ilmi, sillä pelkkä pelin nimi ei aina riitä tietämään mitä hahmoja peleissä on. Lisäksi moni ei varmaankaan ole kuullutkaan noista listan peleistä, kuten en ole minäkään... Kiinostaisi vaan että kuinka monta niitä loppujen lopuksi on...

Myönnän: listaa tuli tehtyä vähän hutaisten, mutta tarkoituksena olikin lisätä aina jotain, kun sattuu löytymään. :)

NewsFlash

(Pistetääs nyt tänne)

Lisää katutappelua PlayStation 2:lle 11.03.2004

Capcom on paljastanut japanilaisessa Famitsu-peliraamatussa kääntävänsä Street Fighter III: 3rd Strike -2D-mätkinnän PlayStation 2:lle.

Japanissa tänä vuonna julkaistavan pelin aikataulusta muualla maailmassa ei ole tietoa. Myös verkkopelituki, joka löytyi jo muinaisesta Dreamcast-versiosta, on vielä enimmäkseen arvailujen varassa.

Re: NewsFlash

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
(Pistetääs nyt tänne)

Lisää katutappelua PlayStation 2:lle 11.03.2004

Capcom on paljastanut japanilaisessa Famitsu-peliraamatussa kääntävänsä Street Fighter III: 3rd Strike -2D-mätkinnän PlayStation 2:lle.

Japanissa tänä vuonna julkaistavan pelin aikataulusta muualla maailmassa ei ole tietoa. Myös verkkopelituki, joka löytyi jo muinaisesta Dreamcast-versiosta, on vielä enimmäkseen arvailujen varassa.

Ei ollut verkkopelitukea PAL-verssussa. PS2-versio kyllä kelpaisi, saisi pari nappia lisää... :-P

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Sakura ainakin... tähän hätään en muista oliko muita.

Edit: ohops... petteri ehti ensin :)

Ei. Sakurastakin tehtiin RS:ään heti kloonihahmo, kyllä se Capcom osaa... :rolleyes:

Vastaus: Pikku lista Street Fightereita...

Kaikki taistelupelien hc-harrastajat ovat luultavasti tämän videon nähneet, mutta postaanpa silti tänne. Melkoisen sairas video :D Finaaliottelu turnauksessa ja tyyppi vetää viimesessä erässä ässän hihasta :D

http://www.wuziq.com/srk-daigo.mpg

Cyrus1 sanoi:
Kaikki taistelupelien hc-harrastajat ovat luultavasti tämän videon nähneet, mutta postaanpa silti tänne. Melkoisen sairas video :D Finaaliottelu turnauksessa ja tyyppi vetää viimesessä erässä ässän hihasta :D

http://www.wuziq.com/srk-daigo.mpg

Pirun harmi vain että...

1. Pitää tietää mikä peli Street Fighter kolme on.

2. Pitää mieluiten tietää mitä parrying meinaa.

3. Pitää olla ainakin pieni haju siitä, miten vaikeaa tuollaisen tekeminen on (puhumattakaan turnauspaineista).

Sitten voi ihastella Sergei ylijumala Bubkan MM:n tasoista "urheilusuoritusta" ja pyöritellä päätään pelonsekaisen ihastuksen valtaamana päiväkausia yöt valvoen. En muuten ole nähnyt kyseistä videota kuin vasta nyt. Pelottavan taitavaa pelaamista.

Mitä tulee DC:n versioon, nettitukea ei näkynyt PAL-versiossa. Itselleni kunnon PS2-versio kelpaa koska vaan. Dreamcastilla en päässyt oikein peliin sisään.

No, onneksi on tullut pelattua SF-pelejä pieni ikänsä, on minulla ainakin jotain hajua tuon vaikeudesta kun on turnauspaineet vielä selässä. Juu, itsekin tuli ihasteltua "muutaman" kerran tuota videota :D

Tästä videosta on keskusteltu kohtalaisen paljon sf-foorumeilla. Vaikka tuollaista superien parryamista on kuulemma ennenkin tehty, Daigo parrysi superin viimeisen iskun ilmasta hyppäämällä jotta pystyi jatkamaan hyppypotkulla ja maksimilämäcombolla. Ja tuota hyppyparryä ei oikeasti KUKAAN ollut vielä aikaisemmin nähnyt. Daigo ei edes välttämättä olisi voittanut ilman tuota temppua...

- Manji

Cyrus1 sanoi:
Ja äijä vetää sen turnauksessa :D HUHHUH!

Kuten sanottu, kova temppu keneltä tahansa. Tuon ansiosta Daigo tullaan muistamaan. Kiitän ja kumarran siitäkin, että IGN otti tuon mainoslauseeksi kun käsitteli EVO 2K4 muutenkin asiallisessa scoopissaan. Tällä tavalla se maailma paranee ja tappelupelit saavat positiivista julkisuutta!

Guardian Viper sanoi:
Siinäpä pikku-lista... Kuinkas moni on rehellisesti pelannut kaikkia? :D

Tuosta listasta olen pelannut 23:a erilaista Street Fighteria, mutta totuuden mukaan jotkut ovat aikamoista toistoa verrattuna toisiinsa. Esimerkiksi kukaan ei luultavasti halua pelata Street Fighter Alphaa tai Alpha 2:sta jos vain sattuu löytymään hyllystä Alpha 3.

Mutta mikäs noista on nyt paras PS2:lle? Itse omista PS1:lle Ex plus Alphan ja tykännyt siitä oikein paljon. Valtavan rummutuksen jälkeen hankin Virtua Fighter 4 Evolutionin, mutta ei vain iskenyt. Vielä vähemmän se iski naiseeni joka tykkäsi Ex plus Alphasta kuin hullu puurosta. Kuulemma liikaa opiskeltavaa...

Teppo_Holmqvist sanoi:
Tuosta listasta olen pelannut 23:a erilaista Street Fighteria, mutta totuuden mukaan jotkut ovat aikamoista toistoa verrattuna toisiinsa. Esimerkiksi kukaan ei luultavasti halua pelata Street Fighter Alphaa tai Alpha 2:sta jos vain sattuu löytymään hyllystä Alpha 3.

Minä minä MINÄ! Ykkösessä on hyvä fiilis, musiikki, ketjukombot ja mahtava keinoäly! Kakkosessa on taas nopeustähtiä sikana ja mahtava tee-oma-kombo-huoraussysteemi! Jokainen SF-peli on R-R-Rautaa!

100NX sanoi:
Mutta mikäs noista on nyt paras PS2:lle? Itse omista PS1:lle Ex plus Alphan ja tykännyt siitä oikein paljon. Valtavan rummutuksen jälkeen hankin Virtua Fighter 4 Evolutionin, mutta ei vain iskenyt. Vielä vähemmän se iski naiseeni joka tykkäsi Ex plus Alphasta kuin hullu puurosta. Kuulemma liikaa opiskeltavaa...

Street Fighter EX3 ei sisällä legendaarista treenimoodia, mutta muuten sen pitäisi iskeä ihan hyvin. Itse tosin diggaan kakkosesta eniten. Parhaina pidetyt pelit ovat Marvel vs Capcom 2 ja Capcom vs SNK 2(ei siis SNK vs Capcom, *tärkeää*). Jos minulta kysytään, niin ykköselläkin on niin tuhti Capcom-kokoelma, ettei normipelaaja välttämättä heti tarvitse kakkosen pelejä. Miten sattuu diggaamaan.

VF Evo on oma maailmansa ja ehkä paras peli sitten shakin, toivottavasti homma ottaa vielä tulta alleen... :rolleyes:

Ylös Bottom