Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pinball Arcade

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chemo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pinball Arcade [Vita]

Add-on Pack 6: Elvira Party Monsters and No Good Gofers, nyt ladattavissa PS3:lle ja Vitalle hintaan 4,95e!

Elvira on kyllä mainio. Sitä tuli aikoinaan tahkottua Lintsillä jonkunkin verran. Ihan hyvin tämä mallinnuskin on onnistunut. Edellisestä DLC:stä Taxi pääsi yllättämään - sitä en muista pelanneeni irl, eikä aihepiiri ollut ihan herkullisin mahdollinen. Mutta mukava flibu sieltäkin sitten löytyi.

Huomenna pitäisi storeen saapua se itse kaikkein eniten odottamani pöytä eli Twilight Zone. Tuli myös viimeisimmän päivityksen (PS3) myötä havaittua, että muun muassa Funhouse ja Creature from black lagoon pöytiä on paranneltua graafisesti parempaan suuntaan.

Jep, Twilight Zone sai oikein oman blogimerkinnän viralliseen Playstation blogiin.
Pinball Arcade – legendary Twilight Zone table out tomorrow – PlayStation.Blog.Europe

Twilight Zone on nyt ulkona! Sitä ei näy TBA:n päävalikossa ennen kuin sen on ostanut Storesta. Siitä on myynnissä perusversio ja pro versio. En nyt tiedä mikä ero noilla on mutta hintaero oli vain 3 euroa niin ostin pro version.
  • Custom Ball: Twilight Zone (£1.59/€1.99)
  • Add-On Pack 8 Pro: Twilight Zone (£6.49/€7.99)
  • Pro Version Upgrade: Twilight Zone (£3.99/€4.99)
  • Table Pack 8: Twilight Zone (£3.99/€4.99)

Tänään tuli sitten saatua nuo kaikki wizard goalit Twilight zonesta. Kolme niistä sain yhden pelin aikana, jonka loppuscoreksi tuli 6,8 miljardia. Melkein sain käynnistettyä kolmannen lost in the zonen tuon saman pelin aikana :).

Ensivaikutelma TZ:stä on että oikein mukava kenttä (ja mä olen vanha tv-sarjan fani), mutta vaatii jonkunkin verran enemmän paneutumista asiaan kuin muut kentät.... :)

Scared Stiff ja Big Shot flipperit julkaistu PS3:lle ja Vitalle. Saatavilla pro versio ja tavallinen.

Scared Stiff ja Big Shot

Tässä kaksikossa molemmat ovat sellaisia jotka kolahtivat minulle ihan kybällä. Scared Stiffissä ei ole mulle samaa nostalgia-arvoa kuin ekassa Elvirassa, mutta erinomaisen nautittava se on kuitenkin. Ja noista vanhoista pöydistä olen muutenkin tykännyt ihan järjestään.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pinball Arcade

Star Trek: The Next Generation warps to The Pinball Arcade tomorrow – PlayStation.Blog.Europe
Star Trek the Next Generation premium flipperi nyt ladattavissa PS3:lle ja Vitalle! Menin Storeen niin pro versio oli saanut 2 tähteä. Sitten katsoin Pinball Arcade fanisivua ja siellä luki että pro versio ei suostu lähtemään käyntiin. Latasin sitten perusversion, joka toimii. Lisäksi PS3 versio päivittyi versioon 1.06.

Tähän voisi laittaa [multi] tagin, koska tämä on saatavilla suunnilleen kaikille koneille.

Tuin Star Trek pöydän kickstarteria, jista saa palkkioksi tuon Pro pöydän. Vaan eipä se koodi toiminut kun eilen yritin innoissani latailla. Liittyneekö samaan ongelmaan Pro-versioiden kanssa?

Multi ehdottomasti itse esim pelaan PS3 ja Androidilla, en Vitalla.

Tuli heti perään 1.07 päivitys, tylsää odotella päivityksen latautumista. zzzz. Ehkä tuo päivitys korjaa Star Trek Pro version bugit?
Star Trekissä shuttle simulation tuntui aluksi mahdottomalta kun seinää ei kerkeä väistämään, mutta kyllä se siitä kun opettelee radan ulkoa.
Tässä on juuri hauska kun Star Trekistä tutut näyttelijät ovat tehneet ääninäyttelyn peliin. "Prepare for multiball" Picardin äänellä :D
TBA tulee PS4:lle.

Sain Star Trekissä wizard goalssit ja 9 miljardia on ennätys.

Ihmettelin kun pelissä ylämelat eivät meinaa aina toimia, mutta sitten selvisi että jos painaa L1/R1 nappeja lujaa niin vasta sitten ylämela toimii. Tuo oli ainakin minulle uusi tieto, että noissa napeissa on painalluksen lujuuden tunnistus vaikka minulla on ollut Pleikka jo vuodesta 2009.

Taas tullut lisää flippereitä PS3:lle ja Vitalle.
Add-On Pack 10: Attack From Mars And Genie €4.99

Jos ymmärsin oikein, tämä on sama kuin Pinball Hall Of Fame? Pöydät tuntuvat olevan samoja (Williams, Gottlieb)...nyt vaan pöydistä rahastetaan erikseen packien muodossa? Miksiköhän Xbox Liven versiossa suurin osa pöydistä uupuu, ja on vain Playstation-versioissa...

Funhouse ja Whirlwind ovat oikeastikin meikäläisen suosikkeja tosielämästä.

Olen itse hakannut viime aikoina Marvel- ja Star Wars -lautoja Pinball Fx2:lla (eli Zen Pinball 2). Erittäin hyvää ja koukuttavaa kamaa, etenkin kun pöydät ovat originaaleja, mutta minusta kehutussa fysiikkamallinnuksessa olisi parannettavaa.

En ole nähnyt vertailua Hall of Famen ja Pinball Arcaden välillä. Xboxilta puuttuu pöytiä sen takia, koska kustantaja Crave meni konkurssiin, eikä niitä voi julkaista kustantajan puuttuessa. Voi kestää jonkin aikaa ennen kuin tuon sotkun saa korjattua.

Jos ymmärsin oikein, tämä on sama kuin Pinball Hall Of Fame? Pöydät tuntuvat olevan samoja (Williams, Gottlieb)...nyt vaan pöydistä rahastetaan erikseen packien muodossa?
Molemmissa sama kehittäjä ja tähän mennessä Pinball Hall of Famen kolmestatoista pöydästä jo seitsemän tai kahdeksan on päätynyt myös The Pinball Arcadeen (jossa puolestaan taitaa olla kutakuinkin saman verran pöytiä, joita Pinball Hall of Famesta taas ei löydy). Tietty tuo ensimmäinen peli julkaistiin jo 2009 ja kuluneiden vuosien varrella myös noiden entuudesta tuttujen pöytien yleisilmettä ja fysiikkamallinnusta on hiottu paremmaksi. Nythän The Pinball Arcadeen alkaa ilmestymään enemmän sellaisia lisäpaketteja, joissa molemmat pöydät ovat uusia siinä missä ensimmäisissä oltiin taktisesti niputettu yhteen yksi uusi ja yksi Pinball Hall of Famesta löytynyt pöytä.

Hieno homma, että pääsevät Steamiin. On aikakin.

Omalta osalta innostusta tappaa, etten ole vieläkään saanut omaa Star Trek pöytää ja mikä hämmästyttävintä asiakaspalvelu ei ole vastannut viesteihini MITÄÄN (auto replyjä ei lasketa).

Uusia flippereitä PS3:n ja Vitan TBA:han.
Table Pack 11: Dr. Dude And His Excellent Ray and Firepower (Game Pack) - 4,95 euroa.
Firepowerissa on vähän vaikeet standard goalssit. Koko illan takonut eikä vieläkään kaikkia kasassa.

Viime viikolla tuli taas dlc:tä PS3:lle ja Vitalle.
Table Pack 12: Cactus Canyon and Central Park - 4,95e.
Firepowerista en ole saanut vieläkään standard goalssia. 5x bonus tavoite on vähän vaikea.

Pitkälti tämän ketjun innoittamana päätin itsekin ladata tämän pleikkarille, ja täytyy sanoa että harvoinpa olen viime aikoina johonkin peliin hurahtanut näin totaalisesti. Edustan sitä ikäpolvea, joka muistaa kyllä nämä flipperit lapsuudestaan ja nuoruudestaan hyvinkin, mutta kakarana ei tullut juuri koskaan hakattua aitoja. Yhden kaverin isä oli 1980-luvulla ostanut kotiinsa jonkun vekottimen, josta riitti kyllä hupia kerran jos toisenkin. Ja armeija-ajalta muistan, että sotkussa oli niin Star Trek- kuin myöhemmin Indiana Jones-flipperikin, mutta tuohon aikaan taloustilanne oli sen verran kireä, ettei mokomiin rakkineisiin ollut syytää vähäisistä päivärahoista latin latiakaan - milläs sitä muuten olisi pysynyt taistelija kaffessa ja pullassa...

Pinball Arcade innoitti hankkimaan jopa noita maksullisia lisäpöytiäkin, joita olen kesäloman alkamisen kunniaksi rökittänyt hullun kiilto ('MULTIBALL MADNESS!') silmissä ja ajantaju on siinä ohessa mystisesti kadonnut jonnekin värivalojen vilkkuessa screenillä ja ohjaimen lipsuessa hikisistä kourista. Hauskasti nuo vehkeet on mallinnettu sen verran hyvin hupaisine ja osin ärsyttävine äänineen, että vaihtelua pelaamiseen löytyy yllin kyllin. Jossain kivikauden aikaisessa karussa Black Knightissa on vielä bonuksena mukavaa kämäisyyttä nostalgisine äänineen. Tuolla pöydällä en vaan millään meinaa saada edes välttävää tulosta aikaiseksi. Kasarimeininkiä huokuva Taxi (tarjoa Gorballe pirssikyyti!) ja motskariaiheinen Harley-Davidson ovat myös jostain syystä itselleni melko vaikeita, mutta tuo Theatre of Magic esimerkiksi on aivan huikea, Ripley's on niin ikään yllättävän hauska eikä muissakaan juuri moitteen sijaa ole. Tulokseni nyt ovat mitä ovat (pääosin surkeita), mutta lajissaan erinomainen peli tämä kyllä on. Ja vaikken siis aidoista flippereistä mitään ymmärrä, olen netissä pyöriessäni huomannut, että aitoja Sohosta Brightoniin paukuttaneet velhotkin arvostavat peliä. Ja melkoista tunteiden vuoristorataa näiden lätkyttäminen välillä on. Kun juuri vaivalla ja tuurilla ansaittu extrakuula sujahtaa saman tien melojen välistä alakertaan ja päättää henkilökohtaisen ennätysjahdin kuin seinään, on ketutus korkeimmillaan. Vaan ei muuta kun uuttaa kuulaa masiinaan ja läiske taasen käyntiin...:)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom