Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pinball Challenge Deluxe ennätykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Prisoner

Active Member
GameBoy Advancen mahtava, ellei jopa paras peli saapui mulle tänään. Amigan Pinball Dreams ja Pinball Fantasies on käännetty uskomattoman hyvin GB Advancelle!

Ehdotan, että pelin omistavat henkilöt postaavat tähän ketjuun omat High Scorensa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Eipä näytä taito kovin paljon vuosien varrella ruostuneen. Kolmannella yrittämällä tuli jo tällainen enkka:

Billion Dollar Game Show
139 560 540

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Mistä tämän pelin saa?! Tahdon heti!!! :)

Mä tilasin 14 eurolla DVDCRAVE.COMista, mutta näyttäisi jo loppuneen niiden varastosta. Ehkä Google löytää. Ainoat miinukset pelissä on moninpelin, highscoremuistin ja tallennusmahdollisuuden puuttuminen. Enkkapeli voi jäädä pahasti kesken liian lyhyen bussimatkan takia. Muuten peli on täysin identtinen kopio Amigan hiteistä. Uskomaton nostalgiatrippi.

... ei voi siis tallentaa high scoreja? ..

Argh. Sitten taitaa kyllä jäädä väliin...

No hohhoijaa, mulla on sellaset traumat vissiin vieläkin päällä, ettei pisteitä meinaa tulla mitenkään vaikka kuinka tahkoan :D

Partylandista tuli järjettömällä väännöllä ainoastaan 43+ milliä ja risat ja sitten taas Stones'n'Bonesista about ekalla yrittämällä 77+ milliä. Mistähän se muuten johtuu, että nuo molemmat painajais/kauhuradat ovat jotenkin helppoja omaksua ja saada ns. rullaamaan?

Game showta en kauheasti ole kokeillut, mutta näkeehän sen tosta pistesummasta tosiaan, että kun peli lähtee rullaamaan niin tuossa radassa scorettaa ja kunnolla.

Tuo savejuttu taitaa kusta ihan koodin puolelta muuten, kaveri repi oman tallenteensa auki flash-viritelmällä ja ilmeisesti tuolta savetukselta puuttuu joku geneerinen 'filetype = save' tyylinen viritelmä. Ts. tyyppikenttä jäänyt tyhjäksi :) Flassipuolella nuo savet saa tallentumaan kortista riippuen.

Muttajoo, siis oikeasti, ei tuota peliä kannata missata.

Mites muuten, käsittääkseni crawfish oli julkaisemassa jotain Godsia, Xenon II:ta ja ties mitä muita klasareita? Onko niistä kuulunut mitään. Tuosta uutisoitiin joskus 2002 tietääkseni jo :-o

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Reko

Tuo savejuttu taitaa kusta ihan koodin puolelta muuten, kaveri repi oman tallenteensa auki flash-viritelmällä ja ilmeisesti tuolta savetukselta puuttuu joku geneerinen 'filetype = save' tyylinen viritelmä. Ts. tyyppikenttä jäänyt tyhjäksi :) Flassipuolella nuo savet saa tallentumaan kortista riippuen.

Saisko tosta suomennoksen? :)

Mä olen aina tykännyt pelata näitä flipuja läpipeluun toivossa. Billion dollar gamessa olen kerran voittanut (Amigalla) kaikki palkinnot. Oi sitä juhlan tunnetta! Party Landissa saa helposti Party-sanan yhtä kirjainta vaille täyteen.

Ei muuten ole mullakaan kovin hyviä pisteitä vielä tippunut. En kehtaa edes postata tänne ennenkuin sata milliä on rikki.

edit: Party landissa sain tänään kaikki Party- ja Crazy -kirjaimet. Pisteitä tippui silti "vain" 84 822 750.
Speed Devils: 56 964 090
Nightmare: 51 104 494

Viimeksi muokannut moderaattori:
Stones n' Bones 145 298 200 !!

Mun ei varmaan tarvii vastata tohon toiseen keskusteluun, jossa kysytään mitä teet johannuksena.... :)

Ylös Bottom