Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pisin tauko?

Vastaus: Pisin tauko?

saintbert sanoi:
Nyt en ole kuukauteen pelannut ainuttakaan peliä. Hassua sinänsä, kun lomalla olisi kerran ollut aikaa, mutta ehkä pelaaminen onkin minulle enemmän arki-iltojen ratto. Täytyy sanoa, että rahaa on säästynyt (muihin tuhlailuihin) melkoisesti, kun pelit ovat olleet poissa mielestä.
Ai :confused: Itselläni on nyt kesällä palanut aivan tolkuttomia määriä rahaa juuri sen takia, etten ole istunut kotona pelaamassa, vaan olen viilettänyt kesämökeillä, kaupungin yöelämässä sekä ulkomailla.
 
Vastaus: Pisin tauko?

feldon sanoi:
Ai :confused: Itselläni on nyt kesällä palanut aivan tolkuttomia määriä rahaa juuri sen takia, etten ole istunut kotona pelaamassa, vaan olen viilettänyt kesämökeillä, kaupungin yöelämässä sekä ulkomailla.

Lue viestistäni myös sulut. Rahoista olen päässyt liukkaasti eroon, suurimpana menoeränä lomakuukautena DVD-elokuvat.
 
Vastaus: Pisin tauko?

Nyt on sellainen pidempi parin vuoden taantumus menossa. Ei vain innosta pelata. Yksikään peli ei Halon jälkeen ole jaksanut temmata mukaansa pelaamaan peliä läpi. Olen elämäni aikana ostanut ~30-40 peliä, joista ehkä viisi olen mennyt läpi. Jostain syystä ei vain inspiroi. Xboxillakin on 10 peliä, joista vain 3 olen mennyt läpi (Halo, Transworld Snowboarding, MoH:Rising Sun). Rising Sun oli ehkä huono peli, mutta sitä kuitenkin jaksoi pelata ihan innolla ja aloitin jopa pelaamaan toista kertaa läpi. Taasen, muutama huomattavasti parempi peli kuten Splinter Cell, Burnout 2, Mech Assault, PGR ym. ovat jääneet pelaamatta läpi. Toivoisin, että FlatOutista irtoisi tarpeeksi hupia, jotta sen jaksaisi pelata läpi. Rasittaa vain, kun rahaa menee ihan hukkaan, jos ei pelaa pelejä läpi. :/ Pitänee myös pikkuhiljaa alkaa katselemaan Liveä, jos siitä löytyisi apu peliongelmaani.

PC:llä tulee pelattua vain Battlefieldia, jossa erinomaista on se, ettei ole mitään pakotetta pelata sitä läpi, sillä se on puhdas nettipeli. Pelin klaanitouhuilu on erittäin hauskaa, varsinkin kun on hyvä peliporukka ja matsiin menee 8-12 pelaajaa. Ja myös modeja on saatavilla paljon.
Pitää nyt vielä mainostaa että klaanimme FDCA on 5. BF DesertCombatin international ladderissa. \o/

Edit: Pienenä päivityksenä vielä, että sain tapojani parannettua tänään sen verran, että pääsin Burnoutin läpi. Kyllä se pari ärräpäätä vaati, mutta nyt se on läpi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pisin tauko?

No minulla on ollut n. 0,5 vuotta kun jostain kumman syystä pelaamisesta meni hohto ja se oli tylsää. Mutta nyt on jokapäivä ainakin koskettava ohjaimeen tai päivä on pilalla ;)
 
Vastaus: Pisin tauko?

Viime kesänä lopahti täysin innostus konsoleihin. PC:lläkään ei ollut mitään pelattavaa. Taukoa tuli kerättyä n. vähän yli kuukausi. Viime kesän heinäkuussa ostin sitten xboxin ja siitä innostus taas alkoi. Melkeinpä joka päivä xbox on siitä lähtien pörrännyt käynnissä. :)
 
Vastaus: Pisin tauko?

Parisen viikkoa kai. En ole pitänyt laskua. Hiffailen peliasioita jatkuvasti "vapaa-ajallakin". Eikä hommasta mitään vieroitusoireita tule. Muitakin harrastuksia on ja jos minusta riippuu niin tulee aina olemaan.
 
Ylös Bottom