Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

pitäskö ostaa pikmin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

yoshi

New Member
kaikki jotka omistatte pikmin pelin kertokaa olisiko se hyvä ostos ja mitä kokemuksia teillä siitä on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
kaikki jotka omistatte pikmin pelin kertokaa olisiko se hyvä ostos ja mitä kokemuksia teillä siitä on?

Olihan tuo aika loistava peli, yks kaikkien aikojen parhaimmista. Suosittelen tosin että ostat sen käytettynä, sillä pelinautinto ei ole kovin pitkä, itse pelasin sen 2viikossa 2kertaa läpi, ja enempää sitä ei enää jaksanutkaan.:)

Re: Re: pitäskö ostaa pikmin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe

Olihan tuo aika loistava peli, yks kaikkien aikojen parhaimmista. Suosittelen tosin että ostat sen käytettynä, sillä pelinautinto ei ole kovin pitkä, itse pelasin sen 2viikossa 2kertaa läpi, ja enempää sitä ei enää jaksanutkaan.:)

Itselläni menee juuri neljäskerta ja challenge-modea olen tahkonut kolmisen viikkoa lähes joka ilta. Mielestäni hyvä ostos, mutta kuten yllä mainittiin, pelattu todella nopeasti läpi. Onneksi tätä peliä on IMO todella hauska pelata yhä uudelleen ja uudelleen (pääpelissä tavoitteena se maaginen 9 päivää ilman pikminien menetystä). Jos löydät käytettynä ja halvalla, osta ihmeessä. Itselleni Pikmin oli yksi syy ostaa Kuutio, enkä päivääkään ole katunut. :)

Re: Re: Re: pitäskö ostaa pikmin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
. Jos löydät käytettynä ja halvalla, osta ihmeessä. Itselleni Pikmin oli yksi syy ostaa Kuutio, enkä päivääkään ole katunut. :)

Jup, joka jätkän pitäisi pelata Pikminiä ainaskin kerran elämässään.:p

Pikmin todisti minulle, ettei he-le-ve-tin hyvän "hiirinaksuttelupelin" tarvitse olla välttämättä PC:llä.

Ja uskokaa pojat, se on paljon se.

Pikminin parissa viihtyy karvainenkin ukko tuntikaupalla putkeen. Liikaa tullut pelattua, nukkumaan mennessä korvissa soi Jolimarin pillin vihellys.

Nyt tulee vihat päälle mutta tässä mennään.. :) Itse en pitänyt Pikministä yhtään. Se tuntui niin tasaisen paksulle järjettömälle pakertamiselle. Olisin ehkä antanut sille 75/100 pistettä. Pikmin ei vain todellakaan ollut minun tyylinen peli, mutta uskon että se uppoo muuhun nintendo porukkaan kuin veitsi sulaan voihin tjsp.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Peli on lyhyt, mutta sitäkin laadukkaampi. :)

- Esa

Miten tuo lause tuntuukin kuvaavan oikeastaan mitä tahansa GC:n tämän hetken peliä!! :confused:

Kaikki hehkutetut pelit ovat tovin herkkua (ainakin yksin) ja sitten se on ohi...:(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover

Miten tuo lause tuntuukin kuvaavan oikeastaan mitä tahansa GC:n tämän hetken peliä!! :confused:

Kaikki hehkutetut pelit ovat tovin herkkua (ainakin yksin) ja sitten se on ohi...:(

Hoh, mulla on Super Smash Brossissa aktiivinen peliaika 63 tuntia ja vielä on yksinpeliä jäljellä. Samoin Sonic'ia olen tahkonut jo monta viikkoa ja vielä puuttuu vaikka mitä! Pikminin pelaa toki läpi "parissa illassa", mutta peli ei silti ole "ohi" (IMO). Pikminin voi mielestäni pelata vaikka 10 kertaa ja aina se on ollut yhtä hauskaa. Tässä pelissä jos jossain oikein huomaa mitä säätäminen ja ajoitus tarkoittavat.

Mielestäni Pikminissä on pikemminkin kyseessä perinteinen ennätysjahti kuin läpipeluu, joka ainakin minua ajaa aina uusiin, parempiin ja kovempiin tuloksiin. Läpipeluu on vain tapa opetella challenge-modea, jossa ne todelliset taidot ratkaisevat. Ja rekisteröihän Pikmin myös varsinaisen pelimuodon ennätykset muistiin, joten niitä on _aina_ syytä parantaa. Ennätysjahdin takia esim. Waveracea tulee pelattua säännöllisesti, lähes joka ilta timeattackin tai pari. :)

Mielestäni se että peliä jaksaa pelata uudelleen ja uudelleen on nimenomaa sitä pitkäikäisyyttä. Se, että peli on "ohi" nopeasti ei merkitse mitään jos uudelleen pelaaminen on hauskaa (esim. Pikmin). Kyllä niitä pitkiäkin seikkailuja on vielä tulossa pian (Zelda ja Starfox ja kaikki luvatut japanilaiset rpg:t sekä tietenkin Doshin the Giant ja Animal Forest).

[EDIT: N64:n Mario Kart ja F-Zero ovat lähes kuolemattomia juuri tuon ennätyssysteemin takia. Itse pelaan niitäkin vielä kerran pari viikossa. Aina on parannettavaa..]

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika

Hoh, mulla on Super Smash Brossissa aktiivinen peliaika 63 tuntia ja vielä on yksinpeliä jäljellä. Samoin Sonic'ia olen tahkonut jo monta viikkoa ja vielä puuttuu vaikka mitä! Pikminin pelaa toki läpi "parissa illassa", mutta peli ei silti ole "ohi" (IMO). Pikminin voi mielestäni pelata vaikka 10 kertaa ja aina se on ollut yhtä hauskaa. Tässä pelissä jos jossain oikein huomaa mitä säätäminen ja ajoitus tarkoittavat.

Mielestäni Pikminissä on pikemminkin kyseessä perinteinen ennätysjahti kuin läpipeluu, joka ainakin minua ajaa aina uusiin, parempiin ja kovempiin tuloksiin. Läpipeluu on vain tapa opetella challenge-modea, jossa ne todelliset taidot ratkaisevat. Ja rekisteröihän Pikmin myös varsinaisen pelimuodon ennätykset muistiin, joten niitä on _aina_ syytä parantaa. Ennätysjahdin takia esim. Waveracea tulee pelattua säännöllisesti, lähes joka ilta timeattackin tai pari. :)

Mielestäni se että peliä jaksaa pelata uudelleen ja uudelleen on nimenomaa sitä pitkäikäisyyttä. Se, että peli on "ohi" nopeasti ei merkitse mitään jos uudelleen pelaaminen on hauskaa (esim. Pikmin). Kyllä niitä pitkiäkin seikkailuja on vielä tulossa pian (Zelda ja Starfox ja kaikki luvatut japanilaiset rpg:t sekä tietenkin Doshin the Giant ja Animal Forest).

[EDIT: N64:n Mario Kart ja F-Zero ovat lähes kuolemattomia juuri tuon ennätyssysteemin takia. Itse pelaan niitäkin vielä kerran pari viikossa. Aina on parannettavaa..]

Onko toi Sonic hankkimisen arvoinen peli?

Itse pidin Pikministä erittäin paljon, ja kaikki mitä siitä on sanottavaa, on sanottu jo tässä. Peli kannattaa kyllä kokea, sillä tällaisia uudenlaisia ja raikkaita pelikokemuksia ei enää tule kovinkaan usein.

Onko toi Sonic hankkimisen arvoinen peli?

Love it or hate it.
Pidin tästäkin pelistä. Älä odota kuitenkaan liikoja. Vanhat Sonic fanit pettyvät. Itse en ole koskaan ollut suurempi Sonicin ystävä, mutta tämä oli ensimmäinen Sonic johon syvennyin pidemmäksi aikaa. Pelissä on mukavasti vaihtelua, vähän vanhahtavat grafiikat, mutta hyvät musiikit (montakohan vastalausetta tästä mahtaa tulla:D ).
Lopuksi on mainittava vielä GBA-linkkituki Sonic Advanceen. Mitään varsin mullistavaa tuo Chaon kasvatus ei vielä ole, mutta alku kuitenkin.

Kyllähän se pikmin hyvä peli on... itse olen sen jo pari viikkoa omistanut mutta en ole sitä ajanpuutteen vuoksi hirveästi kerennyt tahkoamaan...

Muuten eikö kellään tule yhtään mieleen lemmingsit tästä pelistä?

Kyllä Pikmin on hyvä peli. Aina uudelle alueelle mentäessä ihastelee maastoa ja alueen eläimistöä. Uusissa vihuissa on aina pientä miettimistä ennenkuin voittaa ne. Ja haastetta löytyy jos haluaa hyvän loppuarvosanan (tms), eli Pikmineitä ei uhrata turhaan ja kaikki osat pitää kerätä mahdollisimman nopeasti. Joten kyllä peli tulee ainakin pariin otteeseen pelattua läpi. :)

Mitä Soniciin tulee, on sekin ihan kiva peli. Onhan siinä vähän vanhahtavat grafiikat mutta eiväthän ne grafiikat pelistä hyvää tee. Jos haluaa pelin pelata täysin läpi, eli hankkia kaikki 180 merkkiä, on edessä hyvin pitkä ja vaikea urakka. Itse hommasin pelin kun se ilmestyi ja omistan tällä hetkellä n 80 merkkiä. En tosin ole pelannut vähään aikaan kun tuo koulu on sekoittanut pelaamisen ja uudet pelit vaativat tietenkin oman huomionsa.

Ylös Bottom