Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
kaikki jotka omistatte pikmin pelin kertokaa olisiko se hyvä ostos ja mitä kokemuksia teillä siitä on?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Olihan tuo aika loistava peli, yks kaikkien aikojen parhaimmista. Suosittelen tosin että ostat sen käytettynä, sillä pelinautinto ei ole kovin pitkä, itse pelasin sen 2viikossa 2kertaa läpi, ja enempää sitä ei enää jaksanutkaan.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
. Jos löydät käytettynä ja halvalla, osta ihmeessä. Itselleni Pikmin oli yksi syy ostaa Kuutio, enkä päivääkään ole katunut.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Peli on lyhyt, mutta sitäkin laadukkaampi.
- Esa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Miten tuo lause tuntuukin kuvaavan oikeastaan mitä tahansa GC:n tämän hetken peliä!!![]()
Kaikki hehkutetut pelit ovat tovin herkkua (ainakin yksin) ja sitten se on ohi...![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
Hoh, mulla on Super Smash Brossissa aktiivinen peliaika 63 tuntia ja vielä on yksinpeliä jäljellä. Samoin Sonic'ia olen tahkonut jo monta viikkoa ja vielä puuttuu vaikka mitä! Pikminin pelaa toki läpi "parissa illassa", mutta peli ei silti ole "ohi" (IMO). Pikminin voi mielestäni pelata vaikka 10 kertaa ja aina se on ollut yhtä hauskaa. Tässä pelissä jos jossain oikein huomaa mitä säätäminen ja ajoitus tarkoittavat.
Mielestäni Pikminissä on pikemminkin kyseessä perinteinen ennätysjahti kuin läpipeluu, joka ainakin minua ajaa aina uusiin, parempiin ja kovempiin tuloksiin. Läpipeluu on vain tapa opetella challenge-modea, jossa ne todelliset taidot ratkaisevat. Ja rekisteröihän Pikmin myös varsinaisen pelimuodon ennätykset muistiin, joten niitä on _aina_ syytä parantaa. Ennätysjahdin takia esim. Waveracea tulee pelattua säännöllisesti, lähes joka ilta timeattackin tai pari.
Mielestäni se että peliä jaksaa pelata uudelleen ja uudelleen on nimenomaa sitä pitkäikäisyyttä. Se, että peli on "ohi" nopeasti ei merkitse mitään jos uudelleen pelaaminen on hauskaa (esim. Pikmin). Kyllä niitä pitkiäkin seikkailuja on vielä tulossa pian (Zelda ja Starfox ja kaikki luvatut japanilaiset rpg:t sekä tietenkin Doshin the Giant ja Animal Forest).
[EDIT: N64:n Mario Kart ja F-Zero ovat lähes kuolemattomia juuri tuon ennätyssysteemin takia. Itse pelaan niitäkin vielä kerran pari viikossa. Aina on parannettavaa..]
Onko toi Sonic hankkimisen arvoinen peli?