Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PixelJunk Eden

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Tuli hommattua se 3 pelaajan trophy yksin tämän avulla. Yrityksiä kertyi lähemmäs kymmenen ja hyppyjä heilurista toiseen tarvitaan enemmän kuin yksi, tarkkaa määrää en pysty sanomaan. Kyseisellä tempullahan pystyy tekemään loputtomasti aikakristalleja, joten saa nähdä miltä 3p-listat näyttävät kun pelaajat tajuavat kikan.
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Heh, pelistä muuten löytyy custom music.;)

Edit: Peli 10. gardenin seed trophyä ja 15 pollen prowler comboa vaille täydellisesti läpi. Rankingien mukaan olin eka maailmassa 50 spectraa. :p Aivan uskomattoman koukuttava ja mahtava peli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Hmmh, millähän ilmeellä tämän toiminnon saa Edenissä aikaan?
Jos pelin omissa valikoissa ei ole sitä vaihtoehtoa, niin sitten varmaankin painamalla Home-nappulaa ja yksinkertaisesti vain laittamalla musiikkia soimaan Music-välilehdykästä.
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Jos pelin omissa valikoissa ei ole sitä vaihtoehtoa, niin sitten varmaankin painamalla Home-nappulaa ja yksinkertaisesti vain laittamalla musiikkia soimaan Music-välilehdykästä.

Itse en ole valikoista löytänyt minkäänlaista optionia omille musiikeille. XMB:n avaaminen pelin aikana ja sieltä omien musiikkien/playlistien toisto ei ainakaan pelitä täällä. Weird..
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

On kyllä aivan saatanan hyvä peli. Sanoin jo ekat videot nähtyäni, että tulee varmuudella ostettua, ja peli on jopa ehkä parempi mitä alunperin ajattelin. Pari ekaa gardeania on tullut grindattua kokonaan läpi, ja vaikken noiden trophyjen suhteen niin perso olekkaan, niin kai niitäkin pitää koittaa metsästää. Harvemmin törmää peliin jota pelatessa suus vääntyy vuorotellen tolkuttomaan hymyyn ja heti perään kirosanojen ryöppyyn. :D

Ja ne musiikit, ne musiikit. En vois paremmin peliin sopivia musia kuvitella. Loistavaa.
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Hmmh, millähän ilmeellä tämän toiminnon saa Edenissä aikaan?

Ominaisuus avautuu vasta hankkimalla kaikki spectrat. Mielestäni hyvä ratkaisu, koska kuten pelin kehittäjäkin sanoi haastattelussa, custom soundtrackit sotivat usein pelien "taiteellisia ratkaisuja" vastaan ja pelaaja ei koe sitä, mitä kehittäjä on halunnut luoda ja pelaajan kokevan.
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Ominaisuus avautuu vasta hankkimalla kaikki spectrat. Mielestäni hyvä ratkaisu, koska kuten pelin kehittäjäkin sanoi haastattelussa, custom soundtrackit sotivat usein pelien "taiteellisia ratkaisuja" vastaan ja pelaaja ei koe sitä, mitä kehittäjä on halunnut luoda.

Ajattelinkin että se menee noin kun kaveri oli pelin jo läpäissyt. Olen kyllä täysin samaa mieltä että kerrassaan loistava ratkaisu! Hienoa että se on näin toteutettu, ei tarvitse potea huonoa omatuntoa jos kokeilee omia musiikkeja :D Näin saa ensin sen pelin tarjoaman, kokonaisen kokemuksen jota voi sitten "pelin läpäistyä" höystää myös niillä omilla musiikeilla. Loistava palkinto jos sen sellaiseksi voi laskea.. :)
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Aivan mahtava ja koukuttava peli. Aluksi en oikein lämmennyt tälle "tekotaiteelliselle pläjäykselle", mutta aika nopeasti oli pakko pelata...vielä...vähän...lisää. Toivottavasti nämä Pixeljunk-pelit myyvät, että Q-Games saa tehtyä vielä ne pari peliä joita ovat kaavailleet PSN:ään.
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Näin saa ensin sen pelin tarjoaman, kokonaisen kokemuksen jota voi sitten "pelin läpäistyä" höystää myös niillä omilla musiikeilla. Loistava palkinto jos sen sellaiseksi voi laskea.. :)

Nimenomaan. Ja pelissähän kuitenkin riittää highscoren metsästystä ja muutenkin vain pelin mahtavasta mekaniikasta nauttimista varsinaisen läpipeluun jälkeenkin, joten näissä voi vaihtelua halutessaan hyödyntää tuota ominaisuutta mukavasti.

Ja VIHDOIN sain 15 x pollen prowler combon.:eek: Aivan idioottimainen trophy, kun niin paljon satunnaisuutta mukana, mutta eipähän tarvi sitäkään enää miettiä.
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

A Aluksi en oikein lämmennyt tälle "tekotaiteelliselle pläjäykselle", mutta aika nopeasti oli pakko pelata...vielä...vähän...lisää. Toivottavasti nämä Pixeljunk-pelit myyvät, että Q-Games saa tehtyä vielä ne pari peliä joita ovat kaavailleet PSN:ään.

Heh, pelihän on kunnon HC 2D-tasoloikka eikä pelkästään "taiteellista pelleilyä". Sanoisin, ettei näin hyvää tasoloikkaa ole nähty 2D:ssä sitten joidenkin vanhojen Mariojen, siis IMO. ;)
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Heh, pelihän on kunnon HC 2D-tasoloikka eikä pelkästään "taiteellista pelleilyä". Sanoisin, ettei näin hyvää tasoloikkaa ole nähty 2D:ssä sitten joidenkin vanhojen Mariojen, siis IMO. ;)

Meikästä kyseessä on SMB3:n jälkeen paras 2D-tasoloikka.
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Nämä kaksi viimeistä PixelJunk peliähän ovat olleet hyvinkin menestyneitä. Tai no Eden siis lähinnä hypen myötä arvioitu, mutta Monsters on myynyt hyvin.
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Nimenomaan. Ja pelissähän kuitenkin riittää highscoren metsästystä ja muutenkin vain pelin mahtavasta mekaniikasta nauttimista varsinaisen läpipeluun jälkeenkin, joten näissä voi vaihtelua halutessaan hyödyntää tuota ominaisuutta mukavasti.

Ja VIHDOIN sain 15 x pollen prowler combon.:eek: Aivan idioottimainen trophy, kun niin paljon satunnaisuutta mukana, mutta eipähän tarvi sitäkään enää miettiä.

Helpottuu mukavasti kahdenpelaajan kanssa ;)

Kaksipelaajaa + garden3 + heiluva kukkanen + vastustaja (+8 comboon parhaimmillaan)
niin avot
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Helpottuu mukavasti kahdenpelaajan kanssa ;)

Kaksipelaajaa + garden3 + heiluva kukkanen + vastustaja (+8 comboon parhaimmillaan)
niin avot

No huhhuh, pystyykö noi trophyt kaikki suorittaa co-opissakin? Ihan pikkasen helpottuu moni trophy..
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Nyt hajosi pää totaalisesti tähän pelleilyyn. Myöhemmissä kentissä ei ole MITÄÄN hajua minne pitäisi hypätä, ja kaikki yritykset päättyvät epätoivoiseen sokkohyppelyyn joka väistämättä johtaa kilometrin pudotukseen jossa matkan varrella saattaa näkyä joku kukkanen. Aikaraja kruunaa typeryyden. Perusmekaniikka ja pölyn kerääminen olisi ollut mahtavaa hupia, mutta tällainen yritys-erehdys-pääntakominen pilaa kaiken. Pitäkööt tunkkinsa. :(
 
Vastaus: PixelJunk Eden (Store-peli)

Minusta nuo myöhemmät kentät ovat lähes poikkeuksetta pelin parasta antia, koska mitä pidemmälle peli etenee, sitä mielikuvituksellisemmiksi kentät muuttuvat ja pelaamisen tulee olla jatkuvasti tarkempaa, jotta pystyy etenemään. Alussa toki tuntui olevan kaikissa kentissä vähän hukassa, mutta toisaalta tämän ansiosta kaikki kentät tuntuivat mahtavalta seikkailulta tuntemattomaan. Pienen pelaamisen jälkeen kentät kuitenkin avautuvat ja niistä saa mieleensä hyvinkin piirrettyä "suunnilleen" kartan.
 
Ylös Bottom