Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Bandicoot

Well-Known Member
Nimi: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2
Genre: 3rd person shooter, multiplayer
Alustat: PS4, XOne, Win
Kehittäjä: PopCap Games
Julkaisija: EA
Julkaisupäivä: 25.2. (EU)

http://www.pvzgw2.com/

Suuren suosion saanut PvsZGW tekee paluun. Nyt mukana enemmän kanankakkaa, silmämunia ja hortonomeja.

[video=youtube;9_0gZFfqK3w]https://www.youtube.com/watch?v=9_0gZFfqK3w[/video]

[video=youtube;dhMTYTjxVMU]https://www.youtube.com/watch?v=dhMTYTjxVMU[/video]
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Kaikille avoin BETATESTI 14.-18.1.

[video=youtube;717j8W144DU]https://www.youtube.com/watch?v=717j8W144DU[/video]
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Aika huonosti toimii vielä toistaiseks pelit. Voi johtua kellonajastakin kun on sen verran aikaista vielä että pelaajat enimmäkseen pohjois-amerikasta. Hyvälle pelille vaikuttaa. Puolustajat voittaa tai on tähän mennessä voittaneet joka pelin ylivoimaisesti. Uusien hahmojen kykyjä olen yrittäny opetella mutta vähän tukkoista on ollu. Jonkilaisen suomiyhteisön vois tehdä pleikkarin puolelle jos löytyis helpommin suomalaisia pelikavereita.

Teinkin jo sen yhteisön. Löytyy minun profiilin kautta.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Pikaiset testit tuli eilen illalla otettua ja vähän sekavat fiilikset on. Peli näyttää todella hyvältä ja tekemistä tuntuisi riittävän enemmän kuin tarpeeksi. Hyvä idea tuo Backyard Battleground, jossa pelaaja voi hengailla partyssa tai yksin ja samalla hoitaa vihollisaaltoja, muokata hahmoja, tehdä questeja ja mennä multiplayeriin. Eli kyseessä on eräänlainen portaali peleille, jossa näytti olevan vielä paljon sellaista jotka ovat vasta koko versiossa auki.

Itse pelit olivat todella hektisiä ja ainakin minun pelissä voitettiin sekä hyökkääjänä että puolustajana. Alussa mainittu sekavuus johtuu vielä siitä, että alkuun on tietty ihan pihalla mapeista ja ylipäätään käyttiksestä. Jos ei ole pelannut sarjan ekaa osaa eli mekaniikka ei ole tuttu, niin tässä on luultavasti vielä enemmän pihalla. Lisäksi välillä oli vähän vaikea hahmottaa kuka oli vihu ja kuka oma kun kasvitkin näyttävät paikoitellen ihan zombeilta.

Olikos tässä nyt pelaajia enemmän kentällä samaan aikaan kuin ykkösessä?

Viikonloppuna pitää testailla lisää ja eiköhän tuo ennakkotilaus pysy sisässä :)
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Ei kyllä nyt valitettavasti vakuuta tämä peli ainakaan vielä millään tasolla. 5-1 90% 5-2 5% ja 6-0 5% on lopputulokset ollu koko päivän puolustajien eduks. Yhen kerran saatiin neljä aluetta vallattua. Yleinen sekavuus on kyllä nostettu vielä karvan verran edellisestä osasta ylöspäin. Ihan liikaa on tuota toimintaa kentällä että tuosta jotain selvää sais. En tiedä paljonko on sitten pelaajia testaamassa betaa jotka ei edellistä pelannu ollenkaan. Tuntuu että ei monessa pelissä yritä edes hyökkääjät vallata alueita. Kentistä paha sanoa mitään lopullista kun yhtäkään ei oo tullu loppuun asti nähtyä. Kuu vaikuttaa kyllä surkeimmalle siinä tuntuu tulevan niitä 6-0 pelejä eniten.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Onhan tässä muitakin pelimuotoja, kuin hyökkää ja puolusta. Mielestäni ne on paremmin tasapainossa. Eli mulla kanssa puolustajat voittivat joka matsin. Hyvin on toiminut teknisesti, ei kaatuile ja maksaa nopeasti. Jonkin verran on samankaltaistettu vanhoja hahmoluokkia. Jossain näin ruudun, jossa luki että saa siirrettyä ykkösosan kerätyt hahmot tähän.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Niinkuin yllä sanottu, tuossa Gardens & Graveyardsissa (mikä lie nimi nyt onkaan) puolustajat voittivat lähes aina, varsinkin kuussa. Graafisesti peli miellyttää silmää, eikä kaatuillut kertaakaan pelisession aikana. Uusista hahmoista tuo Imp tuntuu olevan aika op. Team Vanquish oli pelimuodoista mieluisin. Toi hyökkää & puolusta-muoto on vaan liian sekava mun makuun. Ja suurena miinuksena ei saa kerralla mutettua kaikkia pelaajia vaan yksi kerrallaan pitää naputella. Laitoinkin tuosta jo palautetta menemään. Peli tulee luultavasti joskus hommattua, jos halvalla saa. Täyttä hintaa en maksa.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Nyt oli kolme peliä putkeen missä hyökkääjät voitti tai pääs viimeiseen tehtävään asti. Alko pelikin maistumaan huomattavasti paremmalle. Kuussa oma puoli jopa voitti hyökkäyksen pahalle kyllä näytti kun ensin torjuttiin ilman mitään vaivaa 6-0 vastustajan hyökkäys. Tämä on ihan selvästi tiimistä kiinni miten ne haluaa niitä vallata. Jos on halua vaan mahdollisimman hyvällä K/D ratiolla pelata niin silloin on melkein turha yrittää valloittaa alueita jos koko joukkue on täynnä noita. Uus suosikki hahmokin löyty ainakin tässä vaiheessa peliä. Mikä lie boombox insinööri olikaan. Hauska ja helppo hahmo pelata.

Mute homma sais kyllä olla parempi valmiissa pelissä. Huutajia löytyy ihan tarpeeks.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Kokeilin tänään tätä betaa ja en oikeen tiedä mitä sanoisin pelistä. Eka oli vaikea edes löytää mistä pääsisi pelaamaan tuota multiplayeriä. Ja tulikin jonkun aikaa seikkailtua tuolla kartalla. Kun löysin tuon paikan mistä pääsin pelaamaan multiplayeriä niin eka pelasin noilla kasveilla ja ihan mukavaa se oli toki peli mihin pääsin niin oli vissiin aika lopussa. Toinen peli mitä pelasin niin olin zombien puolella alku oli vähän hankala, kun tuntui että noi kasvit on niin pieniä. Niin ei meinannut eka osua sitten, kun vaihtoi siihen pienimpään zombiin niin rupesi peli kulkemaan. Toki siinäkin pääsin vissiin johonkin pelin loppuun, kun ei mennyt kauan aikaa ja peli päättyi. Molemmat pelit päättyi siis 6-0 eka peli kasveille ja toka peli zombeille. Jos huomenna kokeilis uudestaan jos pääsis vähän mukaan itse peliin alusta asti.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Nyt on tullut pelattua tuota Vanquish Confirmed muotoa ja omasta mielestä tuntuu että kasvit on paljon tehottomampia kuin zombit.

Zombeilla saan helposti tappoja ja kasveilla en juuri ollenkaan kun tuntuu että kuteja saa upottaa niin äärettömästi.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

[video=youtube;L3tbBAsIxkE]https://www.youtube.com/watch?v=L3tbBAsIxkE[/video]


Astetta ylivoimaisempi voitto tuli puolustaessa, Ihan näin pahaa se ei onneks oo mutta vähän liikaa on pelejä missä hyökkäävät pelaajat tyytyy kohtaloonsa. Monessa pelissä oon huomannu itse hyökätessä että ihan samalla tavalla jää oman puolen pelaajat nuhjaamaan teleporttien lähelle jos puolustajat on tulleet vastaan. Niistä kyllä pääsee ohi kuolematta jos on halua päästä valtaamaan. Ykkösessä ei tätä ongelmaa enää ole eikä varmaan tässäkään pelissä myöhemmin.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Eilen illalla kerkesin yhden Marsin vetää ja sekoilua siellä takapihalla zombeja kiusaten. Hyvää meininkiä oli. Tänään vielä testiä jos serverit vielä päällä.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Heps! Kirjoittelin arvostelua tänne KonsoliFINin sivuille tästä pelistä. Arvostelun voi käydä lukemassa täältä.

Hyvää räiskintäähän tuo on. Toimii mun makuun ja ehkä hippusen jopa parempi kuin ykkönen.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Hankin tämän vasta nyt kun Storessa oli hyvä tarjous. Beta jätti vähän kaksijakoiset fiilikset, mutta nyt kyllä maistuu. Tämähän alkaa tuntua jopa paremmalta kuin ykkösosa, joka sekin oli todella hyvä. Tekemistä questien yms. muodossa näyttää olevan todella paljon vaikka ihan yksinkin pelaisi, mutta kyllähän se multiplayer on tämän pelin suola. Ihan kuin tässä olisi myös yhteistyönä tehtäviä raideja? Kertokaa joku viisaampi lisää. Vieläkö tähän löytyy pelaajia foorumilta?
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Ite oon tässä reilun viikon jo aprikoinu ostoa. Olihan tästä myös täyden version ilmainen 10h joskus. Hyvä peli ehkä vkl viimein tulee hankittua. Platinaan asti tulee pelattua luultavasti. Siinä tulee yhdelle pelille tarpeeksi tunteja.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Ite oon tässä reilun viikon jo aprikoinu ostoa. Olihan tästä myös täyden version ilmainen 10h joskus. Hyvä peli ehkä vkl viimein tulee hankittua. Platinaan asti tulee pelattua luultavasti. Siinä tulee yhdelle pelille tarpeeksi tunteja.

Just näin. Pelattavaa tuntuu olevan tässä todella paljon ja hintakin on nyt kohdillaan. Noihin raideihin ja special opseihin tarttisin apuja, joten kaverikutsuja tulemaan jos peli on jollain foorumilaisella vielä tulilla tai menee hankintaan.
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Kuinka pitkään tarjous on voimassa, jos vielä maanantaina tai tiistaina on tarjouksessa ni menee ostoon! Sit vois katsella peliseuraa enemmän!
 
Vastaus: Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Kuinka pitkään tarjous on voimassa, jos vielä maanantaina tai tiistaina on tarjouksessa ni menee ostoon! Sit vois katsella peliseuraa enemmän!

Alkuviikosta kerkeää vielä. Tais loppua klo 02 3.12 eli 2.12. kannattaa napata viimeistään hintaan 24,95€.
 
Ylös Bottom