Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play-Asia.com

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Play-Asia.com

huoh. X360 asia-versio The Darknessista julkaistaan sivujen mukaan 26. päivä.
Melko pitkä odottelu tulee.

Selailin tuota sivua ja huomasin että Japanissa myytävissä xbox peleissä on aika paljon sivutuoteitta harmi että täällä päin ei esim Dead Or Alive ultimatea ostaessa saa Kasumi tyynyä.

Onkos kellään tietoa mikä on se summa josta tulli alkaa nikottelemaan kun tilaan play-asia:st roinaa? On jostaan tarttunu korvaan et se raja olis 50 sisältäen pk:t.

Edit:Oon itte vast yhen tilauksen tehny tuolt ja sen arvo ei ollu kun 17.

Viimeksi muokannut moderaattori:

DarkSide sanoi:
Onkos kellään tietoa mikä on se summa josta tulli alkaa nikottelemaan kun tilaan play-asia:st roinaa? On jostaan tarttunu korvaan et se raja olis 50 sisältäen pk:t.
Alkaako se nikottelemaan? Luulin että se olisi alempi, mutta vain jos jäisi kiinni... Tosin ehkä ei kun itse olen tilannut joku 20 tuotetta Play-asiasta eikä ole vielä kertaakaan jäänyt kiinni... Tosin kaikki on varmaan ollut alle sen 50... Tahdon itsekin kuulla että en vahingossa tilaa jotain josta joudun loppupelissä maksaa kaksinkertaisen (tai suuremman) hinnan. Vaikka 20th Anniversary Metal Gear Solid Collectionin... Eiku tota ne ei lähetä mutta yesasia varmaan lähettää... Silti joku viisaampi sais kyl auttaa.
HOHDON tullilaskuri olen kyllä varma että joku tilaamistani tuotteista on maksanut yli tuon 38.05 ja silti olen päässyt maksamatta tullimaksuja... Tai sitten olen vain ihan pihalla... :D Edit1293: Jep olen selvinnyt jo 7 kertaa maksamatta tullimaksuja. Miksi? lucky seven, toivottavasti onneni ei petä Metal Gearin kanssa... eiku se onkin yesasiasta, mutta ihan sama se minulle kunhan saan pelit maksamatta tullimaksuja.

Viimeksi muokannut moderaattori:

En kans tarkkaa summaa muista, enkä jaksa nyt ruveta sitä selvittään/laskeen. :P Tänään tuli paketti, jonka arvo oli n. 48 euroa. Eli jos olet yli 50 euron arvosta tilaamassa, niin mennään varmaan aika lähellä tulli rajoja.

XShava sanoi:
Tuleeko pelit täältä ilman postimaksuja? En ole aikaisemmin tilannut, mutta nyt meinasin että vois kokeilla.

Jokaisen tuotteen alla on ilmoitettu postikulut. Normaaleilla peleillä 3-4 dollaria.

Due to licensing and distribution limitations, Play-Asia.com is sometimes not able to ship selected products to certain territories. At the moment this also includes PlayStation3 and PSP related products, including consoles, games and first party accessories to some destinations, including some parts of Europe.

Please understand, that we have no other choice except to follow the instructions of our distributors.

I am sorry about the inconvenience we caused.

Perskeles. Pahalta näyttää. Eli ainakaan Halo3 ja PGR4 ei enää aasia versioina saa postittaa euroopan suuntaan. Koskeeko rajoitus sitten kaikkia MS:n tulevia julkaisuja se jää nähtäväksi.

Jos estot tulee saa nähdä tuleeko samanlaista superkohua kuin aikoinaan Sony-pelien kanssa.

Pibe sanoi:
Jos estot tulee saa nähdä tuleeko samanlaista superkohua kuin aikoinaan Sony-pelien kanssa.

Kyllä täällä suunnassa jo kohisee ainakin. :mad:

En vaan ymmärrä miten on mahdollista rajoittaa jonkun tietyn pelin tiettyä versiota.

Kyllä on reiästä koko touhu, se tietty lohdutta hieman että oma PGR4 on jo matkalla. Saa nähdä miten jatkossa.

Itsellekkin on tuo PGR4 tulossa, mutta jos tuosta nyt on tulossa sellainen, etteivät enää lähettele niitä tänne niin johan on. On nimittäin tullut muutama peli tuolta tilattua ja ei haittaa vaikkei olisi edes niin mahtava peli, mutta kun tuolla hinnalla saa. Toivotaan nyt, että on väliaikaista.

Onkos tietoa onnistuuko maksu op:n velectronilla? Jos ei tuo toimi niin mikä olisi fiksuin maksutapa vai kannattaako jättää kokonaan tilaamatta.

henkari sanoi:
Onkos tietoa onnistuuko maksu op:n velectronilla? Jos ei tuo toimi niin mikä olisi fiksuin maksutapa vai kannattaako jättää kokonaan tilaamatta.

Kuulin juuri eilen juttua, että OP on päivittänyt electroninsa ominaisuuksia ja nettiostamisen olisi pitänyt helpottua. Kannattaa kokeilla ihan sitä visa maksua. Ei siinä mitään ainakaan menetä.

nothing sanoi:
Kuulin juuri eilen juttua, että OP on päivittänyt electroninsa ominaisuuksia ja nettiostamisen olisi pitänyt helpottua. Kannattaa kokeilla ihan sitä visa maksua. Ei siinä mitään ainakaan menetä.
Play-asiahan tukee myös verified by visa -palvelua, joten Op-electron toimii varmasti jos verkkomaksuominaisuus on kytketty.

Haukifile sanoi:
Play-asiahan tukee myös verified by visa -palvelua, joten Op-electron toimii varmasti jos verkkomaksuominaisuus on kytketty.

Jeps, mutta juuri oli tullut viestiä ettei VBV ominaisuutta enää tarvita.

Ylös Bottom