Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play.com bugaa?

Vastaus: Play.com bugaa?

Mulla ihan sama ongelma, tosin seuraavassa vaiheessa näyttää sitten tuon oletusosoitteen. Kaikki vaihtoehtoiset osoitteet ovat kadonneet, joten ei kun lisäämään ne uudestaan. Ilmeisesti jonkinlaista päivitystä ovat tuon kanssa tehneet..
 
Vastaus: Play.com bugaa?

Mulla Play alkoi viime viikolla kitisemään, että korttia ei voida vahvistaa.
Samasta tilauksesta oli jo aikaisemmin toimitettu kaksi levyä ongelmitta ja samaa korttia olen käyttänyt vuodesta 2001. Vain viimeisen voimassaolopäivän olen vaihtanut joka vuoden marraskuu.
Hakkasin tiedot pari kertaa uudestaan, mutta kortti ei vain mennyt läpi. Jätin sitten pois FIN-etuliitteen postinumerosta (joka on postinumeron kansainvälinen muoto), jolloin kortti hyväksyttiin. Aina aikaisemmin tuo etuliiite on mulla siinä ollut.
 
Vastaus: Play.com bugaa?

Cubase sanoi:
Mulla ihan sama ongelma, tosin seuraavassa vaiheessa näyttää sitten tuon oletusosoitteen. Kaikki vaihtoehtoiset osoitteet ovat kadonneet, joten ei kun lisäämään ne uudestaan. Ilmeisesti jonkinlaista päivitystä ovat tuon kanssa tehneet..

No hyvä tietää, ettei ole vain minun accon ominaisuus. Minulla tosiaan kyllä näkyy kaikki vanhat osoitteet tuolla henkilötiedoissa, mutta ei niitä voi valita. Myöskään uudet osoitteet, joita koitin luoda eivät näkyneet tuossa valikossa.

Pistin puljuun palautetta asiasta...suap nähhä korjaavatko.
 
Ylös Bottom