Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play.com lähetti väärän tuotteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja krystal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

krystal

New Member
Puran nyt aluksi hieman tuskaani... ei prkl prkl prkl...

Tilasin tuossa jonkin aikaa sitten play.comista GBA pelin The Legend of Zelda: Link to the Past ja tänään paketti oli saapunut perille. Avattuani paketin huomasin kauhukseni, ettei paketti mitään Zeldaa sisältänytkään. Sisällä oli... NYPD BLUE 1. TUOTANTOKAUSI DVD-setti. Olin lievästi sanottuna pettynyt.

Ihme kyllä, kuitissa lukee The Legend of Zelda: Link to the past. Kuinka nämä tuotteet ovat voineet mennä sekaisin? Naurettavanti on se, että DVD-setti on 10£ halvempi kuin tilaamani peli. Pitkä odotus palkittiin vihaamallani TV-sarjalla, ironiaa...

Lähetin kyseiseen firmaan sähköpostia, ja nyt saan odotella vastausta. Katsotaan miten miehen käy. Onko kenellekkään sattunut mitään vastaavaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Hui kamalaa!:eek: Otan osaa.:(

Itse olen tilannut sieltä parisenkymmentä tuotetta ja kaikki on ollu mitä pitää.
Ei ollut itselläkään ensimmäinen tilaus. Kaikki muut tulleet aina moitteetta perille.

Aika hupaisa moka, näin ulkopuolisen nälökulmasta. Varmaan antavat sun pitää tuon DVD:n ja lähettävät sulle pelin, tai ainakin näin pitäisi mielestäni toimia.

Hyvä sarja se on.

Mitä olen kuullut, niin vaihdot tällaisissa tapauksissa ovat yleensä sujuneet ongelmitta kun kyseessä on ollut Play.com. Virheitä sattuu firmalle kuin firmalle - sain minäkin eilen verohallinnolta kirjeen jonka mukaan saisin lähemmäs 500 euroa veronpalautusta vaikka minulla ei ole edes työpaikkaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Mitä olen kuullut, niin vaihdot tällaisissa tapauksissa ovat yleensä sujuneet ongelmitta kun kyseessä on ollut Play.com. Virheitä sattuu firmalle kuin firmalle - sain minäkin eilen verohallinnolta kirjeen jonka mukaan saisin lähemmäs 500 euroa veronpalautusta vaikka minulla ei ole edes työpaikkaa.
Lucky bastard... ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Aika hupaisa moka, näin ulkopuolisen nälökulmasta. Varmaan antavat sun pitää tuon DVD:n ja lähettävät sulle pelin, tai ainakin näin pitäisi mielestäni toimia.

Hyvä sarja se on.
Toivoisin että homma hoidettaisiin noin, muuten tuossa vaihto rumbassa kestää ikuisuus.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krystal
Lähetin kyseiseen firmaan sähköpostia, ja nyt saan odotella vastausta. Katsotaan miten miehen käy. Onko kenellekkään sattunut mitään vastaavaa?
Mulle kävi tuossa just aika ikävästi, kun tilasin xbox pelin kesälomien sadepäiviä silmälläpitäen...

No peli tuli 2 viikkoa kesälomien jälkeen, koko prosessi kesti tilaushetkestä pelin saapumiseen vajaa pari kuukautta. Ensimmäin peli vaan hukku jonnekkin, parinkolmen viikon odottelun jälkeen lähetin meiliä sinne ja kyselin että mitä tehdään kun peliä ei ollut tääläpäin näkynyt. No meiliin eivät arvon herrat sitten lainkaan vaivautuneet vastaamaan...

Muutaman päivän meiliini vastausta odotettuani soitin sinne ja kyselin, että mitä v****a!!!? No kaveri vastas, että joo se on varmaan hukkunut ja että postittaa mulle uuden veloituksetta. Sitten taas odoteltiin....ja kyllähän se toinen kappale sieltä viimein sitten löysi tiensä perille, mutta monta viikkoo siinä taas kerkesi kulua. Ei ollut siitä pelistä hirveesti iloa lomien aikana ei...

Vähän kyllä ihmetyttää, että missä ne playn paketit niin kauan muka seilaa? En tiedä ottaako ne kostoksi kaikki playn paketit viikoksi pariksi tulliin valohoitoon kostoksi siitä, kun play ei maksa alveja suomeen tms. On se vähän outoo sillä www.amazon.co.uk:sta tulee paketti postilaatikkoon yleensä 2-3 päivän päästä tilauksesta.

En enää koskaan tilaa playstä...en ainakaan mitään kiireellistä.

Ihan turha tuommosesta hernettä on nokkaan imasta. Ilmoittelet Playlle emaililla tapahtuneesta, todennäköisesti laittavat oikean tuotteen heti tulemaan kun lukevat mailin. Tämän jälkeen väärä tuote takaisin pakettiin ja mukaan selitys miksi palautat (varmuuden&selvyyden vuoksi) ja postiin. Mukaan kuitti postituskuluista jotta voivat korvata ne tilillesi.

http://www.play.com/play247.asp?page=returns

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horna
Ihan turha tuommosesta hernettä on nokkaan imasta. Ilmoittelet Playlle emaililla tapahtuneesta, todennäköisesti laittavat oikean tuotteen heti tulemaan kun lukevat mailin. Tämän jälkeen väärä tuote takaisin pakettiin ja mukaan selitys miksi palautat (varmuuden&selvyyden vuoksi) ja postiin. Mukaan kuitti postituskuluista jotta voivat korvata ne tilillesi.

http://www.play.com/play247.asp?page=returns
Nyt ei ole kyse viallisesta tuotteesta vaan play.comin tekemästä virheestä. Sivuilla sanotaan, että postikulujen maksimikorvaus on 2£, hieman epäilen, että lähteekö paketti tuohon hintaan takaisin saarille.

Kun on yli kuukauden odottanut tilaamaansa tuotettaan, niin kyllä se valitettavasti vähän hermostuttaa.

Nyt ei ole kyse viallisesta tuotteesta vaan play.comin tekemästä virheestä. Sivuilla sanotaan, että postikulujen maksimikorvaus on 2£, hieman epäilen, että lähteekö paketti tuohon hintaan takaisin saarille.

Kun on yli kuukauden odottanut tilaamaansa tuotettaan, niin kyllä se valitettavasti vähän hermostuttaa.
Tuo Hornan mainitsema toimintamalli toimii tässäkin tapauksessa.

Playlta on tilailtu vajaan vuoden verran aktiivisesti dvd-elokuvia ja palautuksia on tälle ajalle sattunut kaksi, ja homma toimii kyllä vakaasti palautuksissa toimivan asiakaspalvelun ansiosta.

Play on ehkä yksiä turvallisimpia nettikauppoja, josta peli-dvd-hankinnat voi tehdä. Mokia varmasti tulee vastaan jokaiselle näistä liikkeistä...ja Playn ollessa kyseessä, ei kannata hätäillä/hermoilla liikoja, asia hoidetaan tuolla kyllä kuntoon.

Play.com on omien kokemuksieni perusteella luotettavimpia nettikauppoja. Varastossa olevat tuotteet ovat lähteneet matkaan usein jo tilauspäivänä ja ostokset ovat tulleet perille aina viikossa. Yhden kerran olen palauttanut pelin, kun levy oli irronnut pidikkeestään ja naarmuuntunut. Aikaahan tuossa kului, mutta uusi peli tuli perille ja postikulut korvattiin, vaikken osannut niistä erikseen mainita.

Eilen tuli play.comilta vastaus mailiini, tosin vasta kun olin spammannyt heille toisen samanlaisen itku-kirjeen. Tälläiset ohjeet antoivat.

1. Ensiksi paketti takaisin play.comille.
2. Mukaan kirjallinen selostus siitä, kuinka toivon heidän menettelevän, esim. rahat takaisin vai uusi tuote.
3. Kuitti postikuluista ja tilinumeroni hyvitystä varten. Tuo 2£ raja taisi koskea vain UK-asiakkaita.

Ilmoittelen vielä tänne BBS:lle minkälaisen lopun tarina saa.

Eilen tuli play.comilta vastaus mailiini, tosin vasta kun olin spammannyt heille toisen samanlaisen itku-kirjeen. Tälläiset ohjeet antoivat.

1. Ensiksi paketti takaisin play.comille.
2. Mukaan kirjallinen selostus siitä, kuinka toivon heidän menettelevän, esim. rahat takaisin vai uusi tuote.
3. Kuitti postikuluista ja tilinumeroni hyvitystä varten. Tuo 2£ raja taisi koskea vain UK-asiakkaita.

Ilmoittelen vielä tänne BBS:lle minkälaisen lopun tarina saa.

Uusi tuote + jotain bonaria koska oli heidän mokansa, ainakin mä pidän semmosta periaatetta jos muut alkaa juoksuttaa heidän mokansa tähden nii voivat myös korvata "juoksuttamisen". Ite jos mokaan jossain vaihdossa yms, niin annan alennusta tai jonkun bonarin mukaan.

Ylös Bottom