Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play.com maksuongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Play.com maksuongelma

Tuomas sanoi:
Joo homma selvis kun kävin aamulla pankissa. Osuuspankin Visa Electronilla voi maksaa vain tietyissä verkkokaupoissa. Play ei ole yksi niistä. Että se siitä kaupasta.

:( Aika harmittava juttu. Noh, eipä se kauhean vaikeaa ole vaihtaa pankkia, jos siitä on kyse?

32 megan muistikorttia (PS2) olin tilaamassa playsta sen saa vähän yli 28 :lla. Suomen nettikaupoissa saa maksaa 45 . Jos joku teistä ostaisi tuon tuotteen playsta ja postittaisi minulle voin maksaa 32 :D

Jos joku kiinnostanut ostaan puolestani tuon ja lähettään, niin pistäköön privaa, jatkan etsimistä.

Knight sanoi:
Taitaa olla kallista lystiä.

Oman Nordea-tilini avaamiseen kului noin 30 minuuttia aikaa, avausmaksu oli 0 euroa. Visa Electron maksaa muistaakseni 80 senttiä kuussa. Eip oo kauhhian kallista.

Vanhan tilinhän voi jättää sulkematta jos silleen haluaa. Tuota toista tiliä voisi sitten käyttää vaikka vain nettiostoihin. Ei oo hankalaa, eihän?

Mulla on Sampon Visa Electron ja sillä olen pystynyt ainakin tähän asti maksamaan kaikki netistä hankkimat ostokseni ja muut jutut netissä. En ole kyllä viellä ostanut kertaakaan mitään tuolta play.comista joten en tiedä toimiiko korttini siellä. :eek:

[FIN]Scorpion sanoi:
Mulla on Sampon Visa Electron ja sillä olen pystynyt ainakin tähän asti maksamaan kaikki netistä hankkimat ostokseni ja muut jutut netissä. En ole kyllä viellä ostanut kertaakaan mitään tuolta play.comista joten en tiedä toimiiko korttini siellä. :eek:

Luulisi toimivan, sillä ainakin minulla ja muutamalla tutulla on toiminut loistavasti. Testaamallahan se selviää ;)

Elikkä tämmöinen kysymys on askarruttanut : Omistan nordean visa elektronin ja olen ajatellut kokeilla netistä tilaamista kun kummiskin tulee huomattavasti halvemmaksi, mutta tarvitseeko elektroniin avata jokin netistä tilaamisen mahdollisuus? Ja jos tarvitsee tarviiko siihen olla joku tietty ikä taikka solo-sopimus? Missä sen voi tehdä (internetissä vai pitääkö pankkiin mennä juttusille) ?

csi sanoi:
Elikkä tämmöinen kysymys on askarruttanut : Omistan nordean visa elektronin ja olen ajatellut kokeilla netistä tilaamista kun kummiskin tulee huomattavasti halvemmaksi, mutta tarvitseeko elektroniin avata jokin netistä tilaamisen mahdollisuus? Ja jos tarvitsee tarviiko siihen olla joku tietty ikä taikka solo-sopimus? Missä sen voi tehdä (internetissä vai pitääkö pankkiin mennä juttusille) ?

Kts. ketjun viesti nro 11 - siinä on ohjeet mitä pitää OP:n kortin kanssa duunata. Olettaisin, että Nordean ve:llä on saman tapainen menettely. Ikäpuolesta en tiedä, mutta Tonppa osannee neuvoa paremmin ;)

csi sanoi:

Jos sinulla on jo electron, voit tilata sillä vaikka play.comista. Mene Soloon ja ota sieltä valikosta "Verkkokäyttö". Siitä valitse korttisi ja lisää siihen verkkomaksaminen. Ja jo toimii.

Ymmärtääkseni solo palvelu on vain avoinna solo sopimuksen tehneille. Ja sitä kautta pääsee maksamaan laskuja sun muita, vai tarkoititko jotain muuta?

csi sanoi:
Ymmärtääkseni solo palvelu on vain avoinna solo sopimuksen tehneille. Ja sitä kautta pääsee maksamaan laskuja sun muita, vai tarkoititko jotain muuta?

Siis jos sinulla on jo oma Visa Electron niin kyllä sinulla sitten pitäisi (?) olla Solokin. Jos ei, niin käy pankissa pyytämässä, että avaavat.

Juu, kaipa se pitää käydä tekemässä. Empä sitä kortin hakemis vaiheessa tehnyt kun ei tuntunut silloin oikein sitä tarvitsevan. Mutsi tuossa selittää, että muka vasta 18vuotiaana saa tehtyä solo sopimuksen, en oikein jaksaisi tuohon uskoa (en kyllä usko, että tuossa mitään ikärajaa ole, milloin saa otettua kortin niin saa otettua solo sopimuksen?) .

Edit:

Solo-tunnuksia voit käyttää

*kun olet vähintään 18-vuotias
*15-17-vuotiaana edunvalvojiesi suostumuksella
*kun olet vähintään 15-vuotias ja liität Solo-sopimukseesi sellaiset tilit, joiden käyttöön et tarvitse edunvalvojiesi suostumusta.

Ylös Bottom