Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play.comista 2 x Xbox-peliä 44 eurolla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ebo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinpä, kyllä siellä nyt ehkä pari kiintoisaa peliä oli, mutta ainakaan minä en tuolta aio mitään ostaa..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rash
Noihin ei sitten tuu kai mitään tullia?

Ei. Play lähettää kaikki tuotteet erillisinä paketteina. Eli tässä tapauksessa molempiin paketteihin merkitään hinnaksi 15 £.
 
Mulla menis varmaan Crash ja Mad Dash, tartteen jotain aivotonta paskaa jossa ei tartte miettiä :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Warlock
Omistaisinpa luottokorttin, Buffy ja Ghost Recon lähtisi heti tilaukseen. :rolleyes:

Sammon visa electron ajaa saman asian... Sen saa kuka vaan, kunhan on 15-vuotias.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Sammon visa electron ajaa saman asian... Sen saa kuka vaan, kunhan on 15-vuotias.

Tuon kortin hommaamista olen suunnitellut, mutta ei täällä helvetin peräkylässä ole Sammon toimipistettä tms. Ja sen seurauksena ei ole tiliä Sammossa, joten ei ole electroniinkaan mahdollisuutta. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Warlock
Tuon kortin hommaamista olen suunnitellut, mutta ei täällä helvetin peräkylässä ole Sammon toimipistettä tms. Ja sen seurauksena ei ole tiliä Sammossa, joten ei ole electroniinkaan mahdollisuutta. :(

sanopa muuta
 
Jos joku luottokortiton noita tuolta haikailee, niin voin mielelläni toimia välikätenä. Nimellistä palkkiota vastaan tottakai. :)
Eli 50 suoraan mun tilille maksamalla laitan tilaukseen 2 noista tarjouspeleistä ja lähetän ne kyseiselle henkilölle postin välityksellä (ellei satu asumaan Seinäjoen seudulla, jolloin noutokin on mahdollinen), kunhan ne tänne pohjolan perille ensin rantautuu.

Mikäli mielenkiintoa on, niin sähköpostilla parhaiten tavoittaa:

kauhu@netikka.fi

Ettei nyt ihan huijariksi leimattaisi, niin palautteet voi käydä tarkistamassa vaikkapa huuto.netistä:

http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=kauhu
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ebo
Playssä on tarjouskamppis, jossa näistä peleistä saa valita kaksi yhteishintaan noin 44 euroa:

http://www.playserver4.com/play247.asp?page=promo&r=XBOX&id=168

Ovat siis Eurooppa-versioita eli toimivat tavallisella eurooppalaisella Xboxilla.

Osa peleistä on skeidaa, mutta itse nappasin Buffyn ja Ghost Reconin kätevästi 44 eurolla.

t. tero


Miten minun silmää ei osunut ghost recon noitten pelien joukosta????Tilasin kuitenkin buffyn ja serious samin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhveli
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rash
Noihin ei sitten tuu kai mitään tullia?
Ei. Play lähettää kaikki tuotteet erillisinä paketteina. Eli tässä tapauksessa molempiin paketteihin merkitään hinnaksi 15 £.
Jerseystä nyt ei muutenkaan tullia. Epäilen vähän, että tuollaisessa missä kaksi tuotetta myydään yhtenä, nuo saattaisivat jopa tulla samassa kuoressa, jolloin hinta olisi 44,37 euroa eli tuosta menevä ALV 9,76 jäisi juuri ja juuri niukasti sen rajan alle, mistä veloitetaan. Tosin ei tarvitse juuri lainkaan valuuttakurssin muuttua ennen kuin rapsahtaa tuo kymppi ALVia päälle. Eli sen jälkeen hinta onkin 55,45 . Tosin ensi kuulle tullilla on kurssi 0,6909 joten hätää ei pitäisi olla.

Suunnilleen samaan hintaan tuo classic sarja irtoaa suomestakin (siis alveineen)
 
Re: Re: Play.comista 2 x Xbox-peliä 44 eurolla

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
Miten minun silmää ei osunut ghost recon noitten pelien joukosta????Tilasin kuitenkin buffyn ja serious samin.
Koska se ei valitettavasti näköjään ole enää ko. kampanjassa mukana. :(

Se on tällä hetkellä myydyin XBOX peli playssä, eli suosio on ilmeisesti yllättänyt. Mielestäni GR ei alunperinkään kuulunut 'halpiskoriin' Onhan se sentään yksi parhaista boksin peleistä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grez
Jerseystä nyt ei muutenkaan tullia. Epäilen vähän, että tuollaisessa missä kaksi tuotetta myydään yhtenä, nuo saattaisivat jopa tulla samassa kuoressa, jolloin hinta olisi 44,37 euroa eli tuosta menevä ALV 9,76 jäisi juuri ja juuri niukasti sen rajan alle, mistä veloitetaan. Tosin ei tarvitse juuri lainkaan valuuttakurssin muuttua ennen kuin rapsahtaa tuo kymppi ALVia päälle. Eli sen jälkeen hinta onkin 55,45 . Tosin ensi kuulle tullilla on kurssi 0,6909 joten hätää ei pitäisi olla.

Suunnilleen samaan hintaan tuo classic sarja irtoaa suomestakin (siis alveineen)

Aivan totta, tarkoitin ALVia. Kuulemani mukaan Play lähettää AINA kaiken erillisissä paketeissa, vaikka kyseessä olisikin osta x kpl/maksa x kpl-tarjous.
 
Olin lievästi yllättynyt, kun tilasin Ghost Reconin ja kyytipojaksi Gun Metallin. Gun Metal oli nimittäin käytetty. Muovit oli päällä OK, mutta kotelosta puuttui sinetti ja manuskassa oli käytön jälkiä.
Lisäksi levyssä oli naarmuja, mutta toimi kumminkin...
Olin hieman ihmeissäni, koska missään ei mainittu, että pelit voisivat olla käytettyjä. En viitsinyt / jaksanut ruveta urputtamaan play.comille, koska GR oli se pääasia (se oli sentään korkkaamaton).
Onko muilla ollut vastaavanlaisia havaintoja?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Haggis
Olin lievästi yllättynyt, kun tilasin Ghost Reconin ja kyytipojaksi Gun Metallin. Gun Metal oli nimittäin käytetty. Muovit oli päällä OK, mutta kotelosta puuttui sinetti ja manuskassa oli käytön jälkiä.
Lisäksi levyssä oli naarmuja, mutta toimi kumminkin...
Olin hieman ihmeissäni, koska missään ei mainittu, että pelit voisivat olla käytettyjä. En viitsinyt / jaksanut ruveta urputtamaan play.comille, koska GR oli se pääasia (se oli sentään korkkaamaton).
Onko muilla ollut vastaavanlaisia havaintoja?

Hieman eri asiasta kyse, mutta tilaamassani The Thing -leffassa ei ollut muoveja päällä ja näin on tainnut olla myös parissa muussa Play.comista tilaamassani elokuvassa. Vaikea olisi kuitenkin uskoa, että kyse olisi käytetystä tavarasta. The Thing -kotelossa oli nimittäin production notes -lehtinen ja saattoi olla että se oli lisätty koteloon jälkikäteen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan B_prencer
Onko tarjous 2 peliä 44e viel voimassa tuol?

Et viitsinyt sitten itse testata painamalla tuota ebon lähettämää linkkiä? Mutta vastauksena kysymykseesi, on se.
 
Ylös Bottom