Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play.comista 2 x Xbox-peliä 44 eurolla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ebo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JPH
Hieman eri asiasta kyse, mutta tilaamassani The Thing -leffassa ei ollut muoveja päällä ja näin on tainnut olla myös parissa muussa Play.comista tilaamassani elokuvassa. Vaikea olisi kuitenkin uskoa, että kyse olisi käytetystä tavarasta. The Thing -kotelossa oli nimittäin production notes -lehtinen ja saattoi olla että se oli lisätty koteloon jälkikäteen.

Mikäli oikein muistan, niin omassa Thingissä joka tuli viime viikolla Play.comista, oli muovit päällä sekä tuo lehtinen sisällä. Ehkä joku oli halunnut katsoa sen? ;)

On muuten helvetin hyvä leffa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan koomikko
Et viitsinyt sitten itse testata painamalla tuota ebon lähettämää linkkiä? Mutta vastauksena kysymykseesi, on se.
Joo ei oikee leikannu taas:) eikä paljon auta vaikka tarjous on vielä voimassa, kun pankkikortti on visa electron jolla nyt ei voi tilata:mad:
 
Ei kelpaa Electron...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Sammon visa electron ajaa saman asian... Sen saa kuka vaan, kunhan on 15-vuotias.

Itselläni on Sammon Visa Electron, mutta ei ole Play.comille kelvannut... Amazonille kyllä kelpaa...
 
Re: Ei kelpaa Electron...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rocker
Itselläni on Sammon Visa Electron, mutta ei ole Play.comille kelvannut... Amazonille kyllä kelpaa...

Hyvin kelpas mulla. Tavarakin tuli viikossa, tosin kiekko oli niin naarmuilla, että en ihmettele vaikkei toimisikaan - en ole vielä kerennyt kokeilemaan.
 
Re: Re: Ei kelpaa Electron...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Hyvin kelpas mulla. Tavarakin tuli viikossa, tosin kiekko oli niin naarmuilla, että en ihmettele vaikkei toimisikaan - en ole vielä kerennyt kokeilemaan.
Joo tuo on ikävä homma.

Itselläkin dvd-tilauksissa tulee satunnaisesti kotiin kuplapussi, joka sisältää keskiöstään irronneen kiekon. Sormet saa aina olla ristissä naarmujen varalta. Lukuisia keskiöstä irronneita levyjä on Play:lta kyllä tullut, mutta vain minimaalisessa määrässä onneksi hiusnaarmuja, eikä sittenkään levylukua millään lailla haittaavasti.

Lähetyksethän tulevat kuplapussissa, jotka suojaavat hyvin putoamiselta ym. mutta väljyyden takia ei aina onnistu estämään tärähdystä tai kovaa painoa, jonka takia levy pomppaa matkansa ainana keskiöstään pois.
 
Re: Re: Re: Play.comista 2 x Xbox-peliä 44 eurolla

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Koska se ei valitettavasti näköjään ole enää ko. kampanjassa mukana. :(

Tänäaamuna oli taas Ghost Recon tuolla 2-peliä-30 punnalla -tarjouksessa. Yllättäen tarjous ei enää nyt iltapäivällä ollut voimassa... Enpä ihan ehtinyt tilaamaan..
 
Hyvä tarjoushan tuo oli. Tuli tilattua Baldur's Gate ja JSRF pari viikkoa sitten. Oli mullakin kyllä JSRF avattu paketti mutta ihan hyvin on toiminut niin ei paljoa haittaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tänään kolahti postiluukkuun Ghost Recon sekä Baldur's Gate,
43 ei todellakaan ole paha hinta noista kahdesta pelistä.
 
Re: Re: Re: Re: Play.comista 2 x Xbox-peliä 44 eurolla

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hippi
Tänäaamuna oli taas Ghost Recon tuolla 2-peliä-30 punnalla -tarjouksessa. Yllättäen tarjous ei enää nyt iltapäivällä ollut voimassa... Enpä ihan ehtinyt tilaamaan..

No, odotat vaan muutaman viikon, kyllä se sinne takaisin tulee taas. Itse tilasin sen 22.4, jonka jälkeen se hävisi listoilta, mutta tuli takaisin taas jonkin ajan kuluttua. Enpä vaan ole ehtinyt pelaamaan tuota vielä yhtään, sitä oxm:n demoa tosin koitin ennen kuin tilasin itse pelin.
 
Tietääkö joku millon toi tarjous menee umpeen? Koska mä en vois viellä hankkia tota 44e 2 peliä. Mutta joskus syksyllä voin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ArskaA
Pystyykö Nordean Visa Electronilla ostamaan ?
Ei, ainoa Visa Elecron joka toimii noissa ulkolaisissa webbikaupoissa on käsittääkseni Sampo Visa Electron. Sekin taitaa toimia tosin vain tietyissä, mutta anyway kaikissa 'tärkeissä' kaupoissa ainakin toimii.

Jos siis haluatte tilailla noista ja 'kunnon korttia' ei löydy, niin kävelkää Sampoon ja ottakaa kortti sieltä. Se taitaa olla peräti ilmainen alle 26 vuotiaille?

Itse tilaan pelini tästälähtien vallan www.amazon.co.uk:sta. Kyllä noita kannattaa käyttää, kun pelit on postikulujen ja suomeen tulevien ostoksien korotetun alvinkin jälkeen vielä ainakin 10 halvempia kuin täällä kotimaassa kaupan hyllyllä. Toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää.

Play.comia on tullut myös käytettyä hieman edullisempien hintojen takia, mutta nyt loppui kun 1 tilaukseni on häviksissä...tai sitten vaan vähän kestää. ~kk sitten tilasin Midnight Club kakkosen sieltä, eikä ole vielä näkynyt...mielummin maksan jatkossa vähän enemmän ja saan pelini ihmisten aikoihin!
 
Onko kukaan kokeillut Handelsbankenin Electronilla?
Itselläni tuo on, ja Playn rekisteröinti toimii moitteetta, mutta en ole vielä mitään tilannut.

Onko se tuossa rekisteröinnissä, kun Nordean etc. kortit eivät kelpaa? Vai ilmoittaako Play.com vasta tilatessa ettei kortilla voi mitään ostaa?
 
Ylös Bottom