Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tuosta hinnasta mitään varmuutta missään sivuilla?
Itse olen ihmetellyt 40gb:n ja 80gb:n hintoja. Verkkokauppa.com myy samaan hintaan 40gb ja 80gb (ennakkoon) 448,90. Hintaseurannassakin näyttää noi hinnat olevan aikalailla samoissa. Älytöntä että jossain jenkeissä myydään 40gb versiota 399$ mikä olis suomen rahassa noin 265 (www.gamestop.com). Mistä suomalaiset yritykset repii noi jäätävät hinnat..
Täytyy kuitenkin nyt muistaa, että Pohjois-Amerikassa tulee vero tuon hinnan päälle. Siellä kun verot näkee sitten vasta kuitista ja eri osavaltioissa taitaa olla jopa erisuuruiset veroprosentit. Olisihan siis tuo meidänkin konsoli halvemman näköinen jos hinnasta poistetaan verot.
Suomessa täytyy ottaa vielä huomioon jäätävän hieno maahantuoja nimeltä Nordisk Film, jonka ansiosta Suomen hintataso ei vastaa muuta Eurooppaa, sillä he nappaavat Suomeen tuotavista koneista keskinmääräistä enemmän itselleen.
Kyseistä mallia ei ole vielä julkaistu missäänpäin maailmaa, joten ennakkotietoja ei varsinaisesti ole. Perinteisellä hiha-arvauksella sanoisin kuitenkin, että hiljaisuus on samaa luokkaa vanhan 40 gigan mallin kanssa.Kenelläkään ennakkotietoa (ulkomailta tms.), että kuinka äänekäs tämä uusi 80GB:n malli on? Hardis ilmeiesesti tuottaa ainakin vähemmän lämpöä, joten äkkiseltään voisi tehdä johtopäätöksen, että tuuletinkin voi siten käydä hitaammalla.
Sama juttu. Eilen lähtenyt tulemaan. Mikäli vanhat merkit tosin pitää paikkansa niin odottelisin jo alkuviikosta...Itsellä oli ainakin laitettu arvioitu päivämäärä milloin on ovella; 28.8, eli viikko.
Samaa sähköä ne käyttävät, vain pistoke on erilainen. Olen tilannut mm Dreamcastin ja läppäreitä sieltä. Sonylla on käsittääkseni Euroopan kattava takuu, joten miksi maksaa maahantuojalle ~ 12 % provikoita tyhjästä?Tässä ketjussa ruodittu tuota asiaa. Eli tuskinpa on englantilaisessa PS3:ssa erilaista virtalähdettä sisällä, mutta voin vahvistaa toimivuuden vielä tuossa illemmalla, niin loppuu hämmennys![]()