Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3:n nettiselain

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Makedi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PlayStation 3:n nettiselain

Ruudusta kokeilin katsoa tämän aamun Startin, mutta mainoskatkon jälkeen sanoi että muistia ei ole tarpeeksi -> latasin sivun uudelleen ja koitin kelata sinne minne jäin -> ei suostunut kelaamaan -> meni hermot -> luovutin.

<< Turhat kiroilut siivottu pois. T: Ylläpito >>
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3:n nettiselain

Pystyykö jostain selaimen asetuksista laittamaan ton "fullscreenin" päälle niin, että se on koko ajan päällä aina selaimen käynnistäessä. Siis tarktoan sitä kun painaa selaimessa kolmiota, ja menee sinne, oliko se "View" ja sieltä "Maximum Size".
 
Vastaus: PlayStation 3:n nettiselain

Pystyykö jostain selaimen asetuksista laittamaan ton "fullscreenin" päälle niin, että se on koko ajan päällä aina selaimen käynnistäessä.
Luulen, että ei. Se tuntuu toimivan ihan sumealla logiikalla, sillä joskus se muistaa tuon asetuksen, mutta toisinaan kokeekin yllättävän muistinmenetyksen ja palautuu perusasetuksiin.
 
Vastaus: PlayStation 3:n nettiselain

Selaimen Refresh -toiminnolle saisi olla kyllä joku oma nappi ohjaimessa, ettei tarvitsisi aina kolmio-napin kautta sieltä valikoista hakea.
Tuohon onglemaan selaimen käyttöliittymässä on tullut törmättyä nyt aika monesti, kun otin tavaksi katsoa Yle Areenasta ohjelmia joilla on tv:ssä päällekkäiset lähetysajat.
Noilla viikottain näkyvillä ohjelmilla on Areenassa viikon esitysaika ja Areena väittääkin aina sivulle mentäessä, että esitysaika olisi umpeutunut. Kunnes päivittää sivun että saa tuoreimman ohjelman esiin..
 
Vastaus: PlayStation 3

Tätä on tullut ihmeteltyä jo pitemmän aikaa:
on se p*erkele, että PS3:n nettiselaimessa ei toimi Youtube (oletussivusto, ei se rupinen mobiiliversio jonka kuvan- ja äänenlaatu ovat ala-arvoiset) eikä Facebook. Miksi?! Sonyn uudet televisiotkin mainostavat noille sivustoille tukea, mutta PS3:ssa nuo sivustot eivät todellakaan toimi niin, että niitä voisi käyttää. Luulisi olevan suhteellisen helppoa päivittää ne toimimaan, joten miksei näin tapahdu? Mitenkäs nuo sivustot toimivat äxpoksilla? Luulisi olevan Sonyllä edes vähän kilpailupainetta. Jotenkin luulisi, että PS3 käyttäjien keskuudessa tuo Youtube olisi toivottu lisä.

Itsellä tulee PS3:a käytettyä olohuoneessa elokuvien katselun ja pelaamisen lisäksi valokuva-albumina ja musiikkisoittimena, sekä kevyeen surffailuun, sään tarkastamiseen jne. Varsinkin Youtube olisi välttämätön sivusto toimimaan olohuoneen mediakeskuksessa ja sen puuttuminen rasittaa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tätä on tullut ihmeteltyä jo pitemmän aikaa:
on se p*erkele, että PS3:n nettiselaimessa ei toimi Youtube


Kyllä se mulla ainaki toimii, paitsi se YouTube XL vaikka sinne ensin heittääki. Mut sen myönnän et nykyään se toimii huonommin ku ennen. Toi facebook juttu on aika outo ku täshän on se et saa facebookkiin trophy tiedot, mitä pelaa ja sitä kolmatta en muista, mut kuitenkin itse sivu ei toimi. Ei ummarra:confused:
 
Vastaus: PlayStation 3

Tätä on tullut ihmeteltyä jo pitemmän aikaa:
on se p*erkele, että PS3:n nettiselaimessa ei toimi Youtube (oletussivusto, ei se rupinen mobiiliversio jonka kuvan- ja äänenlaatu ovat ala-arvoiset) eikä Facebook

Itsellä toimii youtube, koitas mennä sinne googlaamalla vaikka youtube, ja valitsemalla joku muu linkki kuin etusivu nii se ei joudu sinne huonolle sivulle (joka on muka suunniteltu pleikan selaimelle :D), mutta kuvanlaatu on aivan kauhea.
Facebookkiki toimii mutta ainakaan kommentoimaan ei pysty.. Kevyeen kommentoimiseen jne käytän ainakin mobiiliversiota :)m.facebook.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Itsellä toimii youtube, koitas mennä sinne googlaamalla vaikka youtube, ja valitsemalla joku muu linkki kuin etusivu nii se ei joudu sinne huonolle sivulle (joka on muka suunniteltu pleikan selaimelle :D), mutta kuvanlaatu on aivan kauhea.
Facebookkiki toimii mutta ainakaan kommentoimaan ei pysty.. Kevyeen kommentoimiseen jne käytän ainakin mobiiliversiota :)m.facebook.com

Nykyään (olisko viimeisimmän päivityksen jälkeen?) Youtube näköjään toimii niin, että kaikki videot näkyy 360p resoluutiolla, eikä mitään muuta resoluutiota voi valita. Tämä on sinänsä hieman hanurista, kun on 1080p televisio ja Youtubessa voisi kätevästi klikata full screen - napista 720p ja 1080p videot näkymään oikein herkullisesti ruudussa. Tuo 360p ei oikein täyteen ruutuun laajennettuna hivele silmää... Mikähän ihmeen syy tuohon resoluutiorajoitukseen voi olla? Aiemmin Youtubessa ei voinut selata favouritejaan ilman, että selain sekoili, joten siihen nähden on hieman parannusta.

Pitääpä Pleikkaan laittaa tuo m.facebook.com. Kännykässä se toimii itselläkin ihan suht mukavasti.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mikähän ihmeen syy tuohon resoluutiorajoitukseen voi olla?
Veikkaan syyksi selaimen onnettomasti PS3:n raudalle optimoitua Flash-versiota. Eli tarjotaan tarpeeksi matalan reson videota, jotta ei tuon Flashin hitauden takia tule ylimääräistä pykimistä. Toivottavasti joskus selain ja/tai Flash päivittyy, jotta päästäisiin nauttimaan edes 720p-videoista YouTubessa. Se olisi ihan riittävä laatu mun makuun, vaikka en toki panisi pahakseni 1080p-laatuakaan.
 
Vastaus: PlayStation 3

Toivottavasti joskus selain ja/tai Flash päivittyy
En oikein jaksa uskoa tuohon Flashin parantumiseen, ennemmin odotan Youtubesta HTML5 versiota ja sille tukea pleikan selaimeen. Flash on vaan taynna bugeja ja niiden korjaamisen sijaan kehittajat tuntuvat keskittyvan uusien bu..Ominaisuuksien kehittamiseen ja suun soittoon (vrt. kehittajien avautumiset iPhonen ja iPadin Flashin puuttumisesta vaikka samaan aikaan OS X:n error reporterin tilastojen mukaan ylivoimaisesti suurin kaatumisten aiheuttaja on Flash..).
 
Vastaus: PlayStation 3:n nettiselain

PS3:n selain perustuu NetFront selaimeen, jota käytetään monissa mobiililaitteissa. Selaimen uusin versio on jo varsin kehittynyt, ja osaa mm. Ajaxia, joten toivottavasti Sony jossain vaiheessa päivittää PS3:n selaimen tähän uudempaan engineen perustuvaan selaimeen.

Monimutkaisten DOM mallien parserointi ja renderointi vie tosin paljon muistia, mikä PS3:ssa on ollut kortilla jo nykyiselläkin selaimella, joten se voi rajoittaa PS3:n selaimen kyvykkyyttä jatkossakin.

Samaan tuotteeseen perustuu myös PSP:n selain.

Yksi vaihtoehto olisi vaihtaa Firefoxin mobiiliversioon, mutta Firefox ei sekään ole mikään erityisen muistitaloudellinen vaihtoehto, ja toistaiseksi tarvitsee X ikkunointiympäristön toimiakseen.

ACCESS NetFront browser
 
Vastaus: PlayStation 3:n nettiselain

Toinen vaihtoehto olisi joku webkit-pohjainen (etenkin kun juuri pullautettiin ulos webkit2, jonka kevyempia sovelluksia tosin saamme odotella jonkin aikaa).
 
Vastaus: PlayStation 3:n nettiselain

No niin, Youtube ei näköjään taaskaan toimi, juuri kun olisin sitä tarvinnut olohuoneessa... Ei tuota voi juuri mediakeskukseksi sanoa. Valitti vanhasta Flash-versiosta.
 
Vastaus: PlayStation 3:n nettiselain

sen kautta tuleva äänenlaatukin on niin kehno, että ei sillä huvita musiikkivideoita katsella, eikä kyllä trailereitakaan - käytännössä mitään.

En kyllä itse ole huomannut mitään eroa sisältöjen suhteen. Tosin eipä niitä tule usein vertailtuakaan, sillä Youtuben kuvan- ja äänenlaatu ei ole mitään hifiä koskaan.

Tein huviksen vertailun, jossa katsoin ja ennen kaikkea kuuntelin tämän videon normi-tuubista ja XL:n kautta käyttäen kuulokkeita: YouTube - Metallica- Welcome home (Sanitarium) music video. XL:ssä tuo löytyy hakusanoilla "metallica leadheadclone" .

Äänenlaadussa kultakorvani ei havainnut mitään eroa normaalin Tuben hyväksi, pikemminkin toisinpäin.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Onko kellään muulla ollut tämän uusimman päivityksen jälkeen sellaista ongelmaa, että salasanat eivät tallennu nettiselaimessa. Eli kirjautuu vaikka tänne, sammuuttaa selaimen uudestaan ja tulee tänne, niin ei olekkaan enää kirjautunut sisään enää. Välillä ei tarvi edes selainta sammuttaa, vaan riittää sivun vaihtaminen.

Ennen päivitystä toimi ihan täydellisesti. Mitään asetuksia en ole muuttanut.
 
Vastaus: PlayStation 3:n nettiselain

Onko kellään muulla ollut tämän uusimman päivityksen jälkeen sellaista ongelmaa, että salasanat eivät tallennu nettiselaimessa. Eli kirjautuu vaikka tänne, sammuuttaa selaimen uudestaan ja tulee tänne, niin ei olekkaan enää kirjautunut sisään enää. Välillä ei tarvi edes selainta sammuttaa, vaan riittää sivun vaihtaminen.

Ennen päivitystä toimi ihan täydellisesti. Mitään asetuksia en ole muuttanut.

Sama juttu täällä. Kait seki on jonku tiedonmurtosyyn takia muutettu, vaikka mun tietääkseni pleikkarille ei oo keksitty mitää viruksia.
 
Vastaus: PlayStation 3:n nettiselain

Mulla pari forumia joilla käyn useita kertoja päivässä eli ainakin 50x tai jopa 100x olen ko. forumeille kirjautunut sisään PS3:lla ja viime viikonloppuna huomasin ettei mun enää tarvitse kirjautua ko. forumeille vaan olen aina jo valmiiksi kirjautunut kuten ennenkin. :)

Ja on selain sammuteltu kymmeniä kertoja ja itse konsolikin 5-6 kertaa viikonlopun aikana/jälkeen.

Muilla harvakseltaan käyvillä forumeilla pitää edelleen joka kerta kirjautua.

Olisko selaimessa joku laskuri, joka esim. 50 tai 100 kirjautumisen jälkeen pitää ko. evästeet muistissa kun näin tuntuisi tapahtuneen mulla?
 
Ylös Bottom