Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Pibe sanoi:
Onneksi nämä seikat ei ole tärkeitä pelaamisen kannalta.

Aivan. Jokaisellahan on ohjaimista omat mielipiteensä. Minulla se, että Pleikkarin ohjain on se parhaiten minulle sopiva. Sen takia olinkin erittäin iloinen, että vanha muotoilu pysyi.

Eikä tosiaankaan väliä, vaikka ei sovi muotoiluun.

Hex sanoi:
Vaikeuttaahan se. Jos virtalähde on ulkoinen voi käyttää eurokoneen virtalähdettä tai 230->110 -muuntajaa. Jos se on sisäinen vaihtoehtona on vain 230->110 -muuntaja. Muuntajan pitää olla vielä aika järeä nykykoneiden kanssa, joten se on iso ja melko kallis.

Voihan sisäisiäkin vaihtaa, mutta sen vaikeus vaihtelee ja joka tapauksessa se ei ole realistinen vaihtoehto näin aluksi.

Onhan se vielä teorissa mahdollista, että sisäinenkin virtalähde hyväksyisi molemmat volttimäärät, tosin epäilen.

Dr Evil sanoi:
Onhan se vielä teorissa mahdollista, että sisäinenkin virtalähde hyväksyisi molemmat volttimäärät, tosin epäilen.
Teoriassa kai, mutta se olisi kai eka kerta kun niin olisi isossa konsolissa. PSP:ssä tietysti oli ja niin on monessa Sonyn laturissa yms. matkalaitteessa.

Niin pystyihän ton PS3:n kääntämää sivuittain kuten XO:n?
Kun tuon muotoilun takia PS3 vaaka-asennossa näyttää
a) isolta
b) ihan paskalta
Varmaan saa pystyasentoon kun siinä toisella puolella oli muistaakseni vain se kovon "reikä"?

Weldomite sanoi:
Niin pystyihän ton PS3:n kääntämää sivuittain kuten XO:n?
Kun tuon muotoilun takia PS3 vaaka-asennossa näyttää
a) isolta
b) ihan paskalta
Varmaan saa pystyasentoon kun siinä toisella puolella oli muistaakseni vain se kovon "reikä"?
Kyllä pystyy kääntämään...

No hyvä. Seuraavaksi alankin miettimään kuinka hankala olisi modata uusi kotelo vaikka XO:sta :)
Toivotaan, että Sony julkaisisi kohta uutiset, että Eurooppaan tulee PS3 jo jouluksi.
Muuten siirrän PS3:n oston vuoden 2007 jouluun.

7 pelaaja offlinessa :eek:

nba7yu0.jpg

http://www.gamevideos.com/video/id/6602

Tuo traileri todistaa ettei tuo kuva ole feikki ´^^

NBA Next
The next generation of stars get a first look at the next generation of basketball games, NBA 2K7 for the PS3. First screens and video.
by Jon Robinson
October 3, 2006 - "Here comes Darth Vader."

Those are the words of Shaun Livingston, AKA Shaun Skywalker as he walked out onto the House of Moves motion-capture court in Los Angeles, about to add his flair for dribbling and dunks into NBA 2K7 PS3. Livingston was joined in black spandex by fellow Clip Corey Maggette, "The Daily Double" Dwight Howard, and the man with the sickest dunks this side of Vinsanity, Andre Iguodala.

The day started with jokes, ended with a bloody lip, and in between 2K Sports was sweating about $20 grand thanks to a Howard swat that rattled the scaffolding above, knocking out two lights that never recovered while his agent yelled at him to knock the ball even harder, hoping for "The Natural" effect as the players continued their dunks below.

I don't think he realized the $10,000 a light cost associated with his words.

Dwight Howard gets his flex-on.

Chalk it down to the price of reality. The reality of NBA 2K7 for the PS3, a game that is already playing as smooth as the 360 version with enhanced AI (better clock management, more post moves) and a show stopping new wrinkle to shooting free throws.

Forget the days of pressing a button. With the new tilt controller, you actually shoot the ball. That's right, grab a PS2 controller and practice your stroke right now. Hold the controller with one hand in the middle, bring it up to your head, pause, then act like you're shooting the ball, complete with follow through. Instructions on the screen will rate your performance, tell you if you're too fast, too slow, or if you're pushing the controller to the right or left. Meanwhile, your opponent can pull the triggers to make your hands vibrate, making life more difficult as your polygonal player steps to the line.

"This is sick, man. It's genius how realistic the shooting feels," says Maggette. "I'm the type of guy, though, if you're shooting a free throw with the controller like that, I'm going to slap your hand, smack the controller, do anything to make you miss."

Maggette wouldn't put down the controller once he picked it up. The biggest gamer of the bunch, he already has NBA 2K7 for the 360, but he can't wait for the PS3.

"I'm just glad the game is lifelike. 2K doesn't make games based off what they think you look like or what they think you might do. They make realistic games based off what we do in real life, and that's why I play."

When Dwight Howard saw the game for the first time, he could only repeat one word: "Awesome."

"You want to come in my lane?" Asks Howard.

"I don't even know how to explain it," Howard continued. "Who comes up with this stuff? When you're shooting a free throw, you're actually shooting with the controller. The way technology is headed and the way 2K Sports incorporates it, it's just awesome, that's all I can say. This is one of the best games out there already, add to that the new free throw shooting and you know why everybody loves 2K Sports. What's next? Are you going to put on one of these motion-capture suits and play the game out in your room while you watch what happens on the screen? If that's how things go, you'll be driving on me in the game. I don't recommend that."

Looking at the man-child's muscles, I could feel the pain just imagining any type of bump in the paint.

And the kid is still growing.
------

Siis minkälainen tärinä muoto toss on kyseess?

Pleikkarin nettituesta hieman tullut lisää tietoa. Itse tulee kyllä hankittua näppis ja hiiri tätä varten, mutta ennen sitä ehkä näin (tai näppis/trackball-yhdistelmä).

Surffailu onnistuu myös peliohjaimella. Vasemmalla analogi-tatilla ohjaat kursoria ja oikealla scrollaat sivua ylös ja alas. Valinta suoritetaan O-näppäimellä (circle). Olkanäppäimillä L1 ja R1 mennään sivuhistoriassa eteen- ja taaksepäin. Liipaisimilla R2 ja L2 hypätään ikkunnasta toiseen. - ps3.ign.com

Dr Evil sanoi:
Tällainen löytyi:

stickervy2.jpg

Tuossa kai näkyisi, jos toimisi 220V-verkossa.

Voikohan noista tiedoista päätellä vaadittavan stepdownin järeyden volttiampeereina? (onko se 3,2 * 120V?)

Olisi pitänyt olla valveilla lukion fysiikan tunneilla.... :o

Hex sanoi:
Voikohan noista tiedoista päätellä vaadittavan stepdownin järeyden volttiampeereina? (onko se 3,2 * 120V?)

Jes noinhan se lasketaan. Aikamoisen järeän muuntajan tohon sitten tarvii...
Ei ihan pikkurahalla irtoa 400 watin muuntajia, huntti varmaan menee ainakin.

Dr Evil sanoi:
Jes noinhan se lasketaan. Aikamoisen järeän muuntajan tohon sitten tarvii...
Ei ihan pikkurahalla irtoa 400 watin muuntajia, huntti varmaan menee ainakin.
Karseet hinnat joo ja tuntuu, että moni on juuri 300-350W, joka varmaan voisi toimia, mutta ei tee mieli riskeerata. Partco myy 630VA:n muuntajaa, mutta se on ihan varma, että 158 + postit maksavaa muuntajaa ei viitsi ostaa.

Importaus-idea alkaa koko ajan tuntua huonommalta.

Ylös Bottom